2 a 3 per dagquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik vind 2 a 3 sollicitaties per week nou niet echt veel hoor. Vooral niet als je al anderhalf jaar op zoek bent. Je kunt er makkelijk 3 per dag doen, vooral als je wat breder zoekt. (aangenomen of uitgenodigd worden is wat anders, maar goed.)
Tot nu toe heb ik, in de vijf weken dat ik bezig ben, altijd voldoende vacatures weten te vinden in mijn vakgebied (administratie). Een kwestie van alle vacaturesites langsgaan en bedrijven checken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 a 3 per dag
Dan solliciteer je gewoon op elke functie waar "MBO" bijstaat ofzo. Er zijn in geen enkel vakgebied 3 vacatures PER DAG beschikbaar.
Feliciteerdquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef Guidetti het volgende:
Vandaag aangenomen![]()
Niet echt het vak waar ik voor geleerd heb maar de werkzaamheden interesseren mij zeer
Ik krijg er over een half jaar een opleiding bij en er zijn zeer veel doorgroei mogelijkheden.
Nu ben ik al 42 dus waarschijnlijk niet zo gek veel jonger dan de categorie vaders waar hier over gesproken wordt. Maar stel je dan mijn 69 jarige moeder eens voor. Hoe je met conflicten op je werk om moet gaan enzo...quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef das_phantom het volgende:
Poeh dat verhaal over vaders ken ik maar al te goed. Nu is mij vader sowieso al koppig maar het is echt bizar om te horen hoe het wel moet terwijl zijn laatste sollicitatie 20 jaar geleden was!
Iedereen redeneert vanuit zijn eigen perspectief en ervaringen, dat is het probleem.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef das_phantom het volgende:
Poeh dat verhaal over vaders ken ik maar al te goed. Nu is mij vader sowieso al koppig maar het is echt bizar om te horen hoe het wel moet terwijl zijn laatste sollicitatie 20 jaar geleden was!
Ongeveer. Tussentijds een paar maanden uit de running geweest vanwege een operatie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat voor gat is het dan? Werkloos gat?
Zoiets had ik ook meteen ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Lekker het onbekende in! Niet doen dus.
Naam zou ik wel even maskeren.
wat een onzin, alsof iedereen met een baan nog nooit werkloos is geweest. geen wonder dat je met zulke negatieve gedachten al zo lang werk zoekt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:26 schreef Mint_Clansell het volgende:
Mensen die een baan hebben kijken niet verder dan hun neus lang is. Die weten niet hoe het is om afgewezen te worden op grond van leeftijd, geslacht, werkervaring, opleiding of nationaliteit en hoe diplomageil en mierenneukerig de Nederlandse werkgever vandaag de dag is bij het werven van nieuw personeel.
Niet al te betrouwbaar, maar er zijn wel enkele organisaties die dit doen. Heel vaak met campings in Frankrijk bijv.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:08 schreef FerryNL het volgende:
Ik kreeg vandaag dit in mijn mailbox:
Goedemiddag Ferry,
Op Uitzendbureau.nl was ik op zoek naar koks en ik kwam jouw cv tegen. Mijn naam is C B en sinds april ben ik mijn eigen uitzendbureau gestart, Qjobs Aquamarijn. Ik heb op dit moment een hele leuke vacature als (hulp)kok in het buitenland, Mallorca! Ik heb geen idee of je hiervoor openstaat, maar ik dacht ik stuur je toch even een bericht.
In het plaatsje Cala d’Or op Mallorca zijn vijf restaurants die in beheer zijn van een Nederlandse organisatie. Zij zijn op zoek naar koks en hulpkoks voor de zomerperiode, tot en met oktober 2012. Een kamer met kost en inwoning wordt voor je geregeld. Graag hoor ik van je of je hier eventueel interesse in hebt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet niet wat ik hier van moet denken
Boeiend, als ze er naar vragen zegje gewoon de waarheid? En dat je erover na hebt gedacht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:50 schreef Disavowed het volgende:
Nou, wat meer info in kunnen winnen.
Project van een half jaar buiten mijn vakgebied, maar waar ik wel enige ervaring in heb. Het loon valt wat tegen. Zou direct kunnen beginnen. Maar goed, toch weer een half jaar onder de pannen als alles doorgaat.
Mijn C.V. begint zo echt op een lappendeken te lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |