Ik zou zweren dat je een half jaar terug een keer een hele mooie groene op je vingernagelssssss had!quote:
Mijn slakje is niet viequote:
Liefdelooslakjequote:
Ja om de kleur te testen wellicht, meer niet hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat je een half jaar terug een keer een hele mooie groene op je vingernagelssssss had!
Dat was gewoon schimmelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat je een half jaar terug een keer een hele mooie groene op je vingernagelssssss had!
GODVERDEHOERENDEHOUNOUESJEMUIL JIJquote:
Ohhhh. Hij was wel heel mooi.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja om de kleur te testen wellicht, meer niet hoor
Ja tuurlijk, ik koop geen rotzooiquote:
Ja lach maar.quote:
Hihihi nee maar dat maakt niet uit want ik kom toch op rtl4 binnenkortquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lach maar.
Ik vertel toch ook nie heel Fok! over JOUW schimmelinfecties??
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lach maar.
Ik vertel toch ook nie heel Fok! over JOUW schimmelinfecties??
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hihihi nee maar dat maakt niet uit want ik kom toch op rtl4 binnenkort
Oh ja!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik mocht bij de Etos twee minilakjes uitzoeken zaterdag.
Nou dat was echt meuk![]()
Wit en turquoise![]()
Hebben voor je collectie???
Met John Williams hoop ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hihihi nee maar dat maakt niet uit want ik kom toch op rtl4 binnenkort
Ik zal ze es in een vlop doen als ik er aan denkquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Lalalalaaaaaa ik ben zo blij met die kooooooooi
Ohhhhhh!quote:
Cool! Gewoon over een tijd doen, als er iets is!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zal ze es in een vlop doen als ik er aan denk
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jabij Help, mijn Muis heeft schimmel.
Welke regio precies Muis, of hou je het spannend voor ons?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Whehe ja die zijn fijn he? Ik heb ook nog fijne witte daarvan, maar het is oud spul dus bijna opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
En die gele Brambrisering blocknote is echt tof dik spul, ik zat echt zo van "oh wow lalalalalaa"
Ik ben echt vet zuunig op die blaadjes. Hij staat in mijn KNÖS!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe ja die zijn fijn he? Ik heb ook nog fijne witte daarvan, maar het is oud spul dus bijna op
En of het de goede gleuf isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
OMG The suspense! Zou onze Qwea al het boek in de gleuf gedaan hebben?
Dat ga ik kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:
Brambriseringquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
En die gele Brambrisering blocknote is echt tof dik spul, ik zat echt zo van "oh wow lalalalalaa"
Ik laat hem nooit meer lossssss Muisssssquote:
Vindt Eva dat wel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik laat hem nooit meer lossssss Muisssss
Tijd voor een lintje!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe ja het is echt debiel wat voor een geld ik in dat ding stop.
En zelf eten ho maar
Eva zit ook met Kees op schoot, dus het kan allemaal, we combineren gewoonquote:
Ik zat in het weekend nog naar die foto te kijken, toen ik m'n mapje op zat te ruimen, zo leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Eva is dus echt superaardig, die doet vast niet moeilijk
Bohhhquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef Miniem het volgende:
Verdomme PostNL![]()
Ze zouden tussen half 1 en half 3 lveren, mijn vader heeft speciaal zitten wachten en het is er nog steeds niet.
Ff de tracktrace opsnorren.
+ Joel van Sleequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef Lutte het volgende:
Naar de biebWat knutselboeken en iets informatiefs zoeken, ik mis het
quote:
Ze hadden 'm nietquote:
Bieb is op drie minuten fietsenquote:
En afgeleverd en in elkaar gezet nog ook, wauwquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:33 schreef Strega het volgende:
Mooie kooi voor Pietje! Mooie prijs ook. Die krengen zijn harstikke duur!
Ja, dat is fijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:30 schreef Lutte het volgende:
Als ik echt voor leesboeken ga kan ik uren rondstruinen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:39 schreef Strega het volgende:
Als het triggerfinger is in mijn hand, (denk dat het neuropathie is) dan baal ik lekker. Cortico injectie in de andere hand deed niks, dus waarschijnlijk deze ook niet.
Het is hier in het durp al de hele week prijs.
Buurman paar huizen verder kreeg net te horen dat hij longkanker heeft. Hij moet nog onderzoeken om te zien of ze een long kunnen weghalen, maar het zit ook al in z'n lymfeknopen, dus waarschijnlijk terminaal.
Buren direct naast ons, haar moeder net overleden aan Alsheimer, haar zus een paar weken daarvoor aan kanker. En nu heeft haar man, onze buurman dus, nieuwe vlekken op z'n long, waarvan de grootste naar alle waarschijnlijkheid kwaadaardig is. De dood dwaalt rond in Woudbloem.
Ja, nu het nog kan. Binnenkort gaan alle biebs in de gemeente hier ten gronde aan bezuinigingen.quote:
Ja, de vrouw van de buurman die waarschijnlijk terminaal is, is vorig jaar net geopereerd en chemo voor borstkanker. Ze krabbelt net weer een beetje op.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vaak lijkt het allema ineens te komen ja..
Ik zag het hier ook op de site wat ze willen bezuinigen, dat gaat idd lekker...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, nu het nog kan. Binnenkort gaan alle biebs in de gemeente hier ten gronde aan bezuinigingen.
Ze kunnen ook je pulley klieven (bandje van de peesschedequote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:39 schreef Strega het volgende:
Als het triggerfinger is in mijn hand, (denk dat het neuropathie is) dan baal ik lekker. Cortico injectie in de andere hand deed niks, dus waarschijnlijk deze ook niet.
Soms hoor je in ene veel van zulke verhalenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:39 schreef Strega het volgende:
Het is hier in het durp al de hele week prijs.
Buurman paar huizen verder kreeg net te horen dat hij longkanker heeft. Hij moet nog onderzoeken om te zien of ze een long kunnen weghalen, maar het zit ook al in z'n lymfeknopen, dus waarschijnlijk terminaal.
Buren direct naast ons, haar moeder net overleden aan Alsheimer, haar zus een paar weken daarvoor aan kanker. En nu heeft haar man, onze buurman dus, nieuwe vlekken op z'n long, waarvan de grootste naar alle waarschijnlijkheid kwaadaardig is. De dood dwaalt rond in Woudbloem.
Dokter Qweaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze kunnen ook je pulley klieven (bandje van de peesschede) /personalorthowiki
Wow wat een mooie grote kooi!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:03 schreef oh-oh het volgende:
Wat een ellende Strega...
Wie wil de kooi ff hier neerzetten?
Fijn dat de tas bevalt trouwens Miniem, ik gebruik hem toch niet!
Ja, het vervelende is dat bij onderzoeken een tijdje geleden bij de neuroloog er niets eenduidigs uit kwam.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze kunnen ook je pulley klieven (bandje van de peesschede) /personalorthowiki
Hahaquote:
dat verandert idd drastisch, uitslapen dat welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Ieuw dat klinkt niet fijn zeg!
Nee joh, volgens mij mocht ze juist altijd lekker vroeg beginnen en vroeg naar huis hoor
Nee, je mag hem houden. Ik heb alle bestanden op dat schijfje gezet. Ik heb alles dus gewoon hierquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:47 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe ja nu is een PietPaleis bordje wel aan de orde hea???
Ik wil er uiteindelijk graag een plat dak op laten maken.
Oh en Bos, jij ook gruwelijk bedankt
Moet ik m terugsturen?
De kaart is super
Thnx, helemaal top!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, je mag hem houden. Ik heb alle bestanden op dat schijfje gezet. Ik heb alles dus gewoon hier
Ik had wel verwacht dat je het een leuk kaartje zou vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel gewoon alles gekopieerd, dus de Harry snotters enzo, moet je maar een keer deleten..quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef Miniem het volgende:
Rokje en sexy legs
Ik zou het dan toch maar bij die korte broek houden als ik jou wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou het dan toch maar bij die korte broek houden als ik jou was
Grappig hoe ze die dingen echt claime hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh Piet vindt zn kooi zo cool <3
Zo, nu nog ff achter de naaimachine, bestellinkje maken, ff die kooi terugverdienen...
Rokje en sexy legs
SexehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of zijn die ook minderjarig en mag ik er niet op kwijlen
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Haha, dit weekend is als het goed is de 3d printert af, kan ik daarna beginnen aan het printen van boomonderdelenquote:
Rokje en sexy legs
Mooie riem heeft ze aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Issie eindelijk echt af?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, dit weekend is als het goed is de 3d printert af, kan ik daarna beginnen aan het printen van boomonderdelen
quote:
Gezellâg gozah!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Lekker broodjûh êi met ûi halêhquote:
In scheveningen :quote:
Ja, die kan je dâh oâk zekeâh kopenquote:
Dat bedoel ik; Hagenezen, love em or hate em. Zit geen middenwegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
In scheveningen :
Q: mag ik van jou een amsterdammertje heineken?
Ober :sorry?
![]()
Q: een amsterdammertje...
Ober :WIJ NOEMEN DAT GEEN AMSTERDAMMER MAAR EEN HAGUHNEES!
Q: dafuq
Oh, en let op mijn woorden dat die kerel dan waarschijnlijk wel voor Ajax is, maar verder mag het woord Amsterdam niet vallenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
In scheveningen :
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
In scheveningen :
![]()
Ahhhhhhhhh, dat is gewoon onkweaaa, zo liefquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef Qwea het volgende:
Ooh, en toen was ik vandaag aan het fietsen met phil collins op, en ik zong blijkbaar zachtjes mee... Trekt er bij de stoplichten zoeen kerel mijn doppie uit mijn linkeroor : "dag mevrouw, is het leuke muziek? Je was zo leuk aan het meezingen en je stem is wel heel schattig"
Dafuq
Had hem echt een stomp voor z'n bakkes gegeven. Wel erg brutaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef Qwea het volgende:
Ooh, en toen was ik vandaag aan het fietsen met phil collins op, en ik zong blijkbaar zachtjes mee... Trekt er bij de stoplichten zoeen kerel mijn doppie uit mijn linkeroor : "dag mevrouw, is het leuke muziek? Je was zo leuk aan het meezingen en je stem is wel heel schattig"
Dafuq
Fietsen in Scheveningenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:42 schreef Qwea het volgende:
Nee nee, dit was vanaaf gewoon hier in den helder
Ik was te flabergasted. Ik antwoorde : ja goeie muziek, phil collins he! Niks lekkerders om mee te fietsen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Had hem echt een stomp voor z'n bakkes gegeven. Wel erg brutaal.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef Qwea het volgende:
Antwoord ie vet bijdehand terug : je kan met mij fietsen!
Daar had ik niet op gerekend en toen stond ik met mijn smoel vol tanden
Ja! Zag je app netquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh, dat is gewoon onkweaaa, zo lief![]()
Hey heb je die gleuf voor George nu nog gevonden?
Ik dacht vanmiddag; misschien twijfelt ze over welke gleuf ik het heb!quote:
Men wat triest die ventquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was te flabergasted. Ik antwoorde : ja goeie muziek, phil collins he! Niks lekkerders om mee te fietsen.
Ik had echt zoiets van : doe ff niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, en let op mijn woorden dat die kerel dan waarschijnlijk wel voor Ajax is, maar verder mag het woord Amsterdam niet vallenHeerlijk volk
Ja ook datquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht vanmiddag; misschien twijfelt ze over welke gleuf ik het heb!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was te flabergasted. Ik antwoorde : ja goeie muziek, phil collins he! Niks lekkerders om mee te fietsen.
Ik zou er ook wel om lachen als iemand het zou doenquote:
Nee, hij zei heel tof toen het stoplicht op groen sprong ; nou ik laat je weer met rust!quote:
Wat voor leeftijd was ie?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, hij zei heel tof toen het stoplicht op groen sprong ; nou ik laat je weer met rust!
Wel grappig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, hij zei heel tof toen het stoplicht op groen sprong ; nou ik laat je weer met rust!
Versieren voor beginners?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee joh, daar kunnen we wat van leren.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit werkt hoor. Gayversie: zullen we samen ons karretje in de poep rijden?
Nah, vind het brutaal om iemand zijn oortjes eruit te trekken. Ik zou not amused zijn als iemand dat bij mij zou doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee joh, daar kunnen we wat van leren.
Ik zing nooit meequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel grappig.
Op het werk komt er ook altijd een vent voorbij die meezingt, in zichzelf praat of een lolletje met andere klanten maakt.
Echt grappig
Philquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik fluister altijd keihard op de fiets, als ik meezing, denk ik.![]()
En ik denk altijd aan jou Qwea, bij Phil. Tijdje terug nog wat bouwvakkers met Phil op de radio, ik fiets voorbij en moest even gniffelen
Nou ja als een snotneusje ofzo dat zou doen of een ouwe lul van 80 zou ik ook not amused zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nah, vind het brutaal om iemand zijn oortjes eruit te trekken. Ik zou not amused zijn als iemand dat bij mij zou doen.
Ik zie een verband.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zing altijd mee, vooral als ik chagrijnige mensen in m'n buurt heb.
Ah, dus als ik dat zou doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja als een snotneusje ofzo dat zou doen of een ouwe lul van 80 zou ik ook not amused zijn
Ligt eraan of je lekker bentquote:
Ik zal je nog eens turf sturenquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me af of Q ooit es iets wel bewust doet...
Ik heb nu turf sgatjuhquote:
Van mij zou je het dus niet pikkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ligt eraan of je lekker bentdeze gast was wel zwaar do-able
Ik om 6! Vroeg opstaan moeten ze ook verbieden ja.quote:
Oh men, doet me denken aan het verhaal waar mijn moeder jaren mee gepest is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja als een snotneusje ofzo dat zou doen of een ouwe lul van 80 zou ik ook not amused zijn
Lolquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh men, doet me denken aan het verhaal waar mijn moeder jaren mee gepest is.
Net getrouwd met mijn vader, ze woonden in Utrecht, mijn moeder doet boodschappen. Een oudere man vraagt haar iets en ze verstaat het niet goed, dus zei, wat zegt u meneer? Die man, " Ik zeg lekkere tietjes heb je". Het schijnt dat mijn moeder met het schaamrood op haar kaken begon te rennen.
Echt hequote:Op woensdag 11 juli 2012 09:46 schreef Lutte het volgende:
Qwea met d'r bek vol tanden, mot nie gekker worruh.
Ik voel dat ik banden ga verbrekenquote:
Spreek jij ff lekker voor jezelf, burgertutjedeluxequote:Op woensdag 11 juli 2012 09:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het kan de medicatie zijn.
Verder ben jij ook een burgertutje.
Hap hap met je krokobil.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Spreek jij ff lekker voor jezelf, burgertutjedeluxe![]()
Ik vond hem wel lachenquote:
1 april was drie maanden geleden. Toch? TOCH?!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
SBS komt met Prijzenslag, Eddy Zoey is de host.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:28 schreef Muis006 het volgende:
Zou de rechter eindigen met "Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen"?
Sjeequote:Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef -Vaduz- het volgende:
SBS komt met Prijzenslag, Eddy Zoey is de host.
Om al die producten met een handzwaaiboogje te presenteren zeker? Ja dat zou wat zijn!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoopte op jou als leading lady, Pisc!
vanmorgen vroeg was Push it er op, ik ging echt uit mn plaatjequote:
Geniet van het mooie weer.quote:
Lekker ff relaxenquote:
de zon schijnt hier, denk dat ik vanmiddag weer een hond ophaal om mee te gaan wandelenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geniet van het mooie weer.![]()
Hier ziet het wit van het water, echt een megaplensbui.
De hond stond hier vanochtend na een halve minuut al met een dikke natte rug, dat zie ik niet eens zo vaak, wat een weertje!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geniet van het mooie weer.![]()
Hier ziet het wit van het water, echt een megaplensbui.
We hebben een hele mooie, wees welkom!quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zoek wat Gamma's in de buurt, krijg ik er eentje bij Vaduzzzzzzz op de kaart
Wat fijn dat je iedere keer een hond mee uit neemt, daar zullen ze vast blij mee zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
de zon schijnt hier, denk dat ik vanmiddag weer een hond ophaal om mee te gaan wandelen
Ik ben op de veranda (lekker droog) gaan zitten terwijl de honden in de tuin scharrelden, die vonden het wel best zo. Nu begint het hier wat op te klaren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De hond stond hier vanochtend na een halve minuut al met een dikke natte rug, dat zie ik niet eens zo vaak, wat een weertje!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We hebben een hele mooie, wees welkom!
Echt leuk voor de woefiesquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
de zon schijnt hier, denk dat ik vanmiddag weer een hond ophaal om mee te gaan wandelen
Care to explain?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:55 schreef Miniem het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik vanavond ga eten, misschien een Open ruggetje auto ongeluk
Ik vertrek straks.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
AAAH, ik ben idd duidelijk niet van de frikandellen![]()
Ben je nu in Den Haag gozâh? Of onderweg
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
31 kilo er af, moet niet gekker worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:59 schreef Pagan het volgende:
Ik eet geen frikandellen.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertelquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Zwabberrrrrr![]()
Ik hoorde net echt een gore tostimop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie de link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
t is ook fijn om te doen vind ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat fijn dat je iedere keer een hond mee uit neemt, daar zullen ze vast blij mee zijn.
oh noes, er heeft iemand met z'n fikken in zitten roerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Kijk dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Freaky lucht hier net!!
Ja, lijerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh noes, er heeft iemand met z'n fikken in zitten roeren
Topshirt!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:18 schreef Miniem het volgende:
Ik heb eindelijk het shirt met die dames erop binnenna meer dan een maand.
Heb het afgelopen week geclaimed en juist vandaag is hij herzonden. Heb ik er straks 2
Het is niet mijn fotoquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:52 schreef Pagan het volgende:
Imker bellen, die zijn wel blij met een gratis volk erbij.
Jij b(l)ij.quote:
OMG, wat een superfoto'squote:Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef Pagan het volgende:
De oude man geniet van de zon.
[ afbeelding ]
Wat? Moet ik op de foto!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat? Moet ik op de foto!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ewww er komt net een beestje uit m'n zak thee gekropen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
Nee, weet ik het wat dat ding allemaal heeft zitten doen in dat zakje toen ik niet keek.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ging meer voor eitjes en larves, maar dat hoeft 'ie ook niet te doen in m'n thee nee
Zal je vies tegenvallen als je weet in hoeveel producten insecten verwerkt zitten. Niet alleen maar in rode m&m's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Oh zo, tja, daar kan ik echt niet mee zitten hoor, volgens mij zijn ze goed gezond om te etenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zal je vies tegenvallen als je weet in hoeveel producten insecten verwerkt zitten. Niet alleen maar in rode m&m's.
Die zal ik niet zo snel tussen de sla vinden vrees ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:43 schreef Pagan het volgende:
Je moet alleen uitkijken met de Soedanese cantharidinekever.
Lijkt me best nog grappig om eens te proberenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb wel es van die gefrituurde dingessen gegeten, in Thailand, smaakt nergens naar, maar goed te eten hoor
FILMPJE!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon is druk in vergadering met het dopje van m'n spa fles
Awwquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:52 schreef DeZwabber het volgende:
Dat had ik eens met een bord Chinees en een wesp. Chinees brengt nieuw bord, zitten daar twee wespen in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aww
Mijn moeder vond ooit een sprinkhaan tussen de sperziebonen op haar bord. Ze hoefde meteen haar avondeten niet meer
Hij liep er mee te leuren op de grond, heb em maar even opgepaktquote:
Het is van Roald Dahl, I knowquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef Pagan het volgende:
Is er nu niemand die de Soedanese cantharidinekever even googled, zelf Muis niet.![]()
Hup, aan dejullie!
Je had duidelijk moeten zeggen dat 1 wesp in je eten te veel was, en niet te weinigquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik eens met een bord Chinees en een wesp. Chinees brengt nieuw bord, zitten daar twee wespen in.
Ah, communicatieplobleem.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je had duidelijk moeten zeggen dat 1 wesp in je eten te veel was, en niet te weinig
Wat liefquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat? Moet ik op de foto!
[ afbeelding ]
Nappiequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij liep er mee te leuren op de grond, heb em maar even opgepakt
Hij is hem nog aan het verwerken dus over een paar minuten is hij niet meer ondersteboven
Het blijft zo'n leuke vogel!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij liep er mee te leuren op de grond, heb em maar even opgepakt
Hij is hem nog aan het verwerken dus over een paar minuten is hij niet meer ondersteboven
Wauwquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat? Moet ik op de foto!
[ afbeelding ]
Ik was zo geil dat ik niet kon googlen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef Pagan het volgende:
Is er nu niemand die de Soedanese cantharidinekever even googled, zelfs Muis niet.![]()
Hup, aan dejullie!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was zo geil dat ik niet kon googlen.
Muisje toch.....quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Muis, je imitsj!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:07 schreef Muis006 het volgende:
http://theartofthecookie.com/futurama-cookies/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat? Moet ik op de foto!
[ afbeelding ]
Heeft Greys nog niet bij je geroepen dat je kokos M&M's uit the USA moet meenemen?quote:
Nopequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft Greys nog niet bij je geroepen dat je kokos M&M's uit the USA moet meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |