Ik zou zweren dat je een half jaar terug een keer een hele mooie groene op je vingernagelssssss had!quote:
Mijn slakje is niet viequote:
Liefdelooslakjequote:
Ja om de kleur te testen wellicht, meer niet hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat je een half jaar terug een keer een hele mooie groene op je vingernagelssssss had!
Dat was gewoon schimmelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat je een half jaar terug een keer een hele mooie groene op je vingernagelssssss had!
GODVERDEHOERENDEHOUNOUESJEMUIL JIJquote:
Ohhhh. Hij was wel heel mooi.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja om de kleur te testen wellicht, meer niet hoor
Ja tuurlijk, ik koop geen rotzooiquote:
Ja lach maar.quote:
Hihihi nee maar dat maakt niet uit want ik kom toch op rtl4 binnenkortquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lach maar.
Ik vertel toch ook nie heel Fok! over JOUW schimmelinfecties??
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lach maar.
Ik vertel toch ook nie heel Fok! over JOUW schimmelinfecties??
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hihihi nee maar dat maakt niet uit want ik kom toch op rtl4 binnenkort
Oh ja!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik mocht bij de Etos twee minilakjes uitzoeken zaterdag.
Nou dat was echt meuk![]()
Wit en turquoise![]()
Hebben voor je collectie???
Met John Williams hoop ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hihihi nee maar dat maakt niet uit want ik kom toch op rtl4 binnenkort
Ik zal ze es in een vlop doen als ik er aan denkquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Lalalalaaaaaa ik ben zo blij met die kooooooooi
Ohhhhhh!quote:
Cool! Gewoon over een tijd doen, als er iets is!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zal ze es in een vlop doen als ik er aan denk
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jabij Help, mijn Muis heeft schimmel.
Welke regio precies Muis, of hou je het spannend voor ons?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Whehe ja die zijn fijn he? Ik heb ook nog fijne witte daarvan, maar het is oud spul dus bijna opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
En die gele Brambrisering blocknote is echt tof dik spul, ik zat echt zo van "oh wow lalalalalaa"
Ik ben echt vet zuunig op die blaadjes. Hij staat in mijn KNÖS!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe ja die zijn fijn he? Ik heb ook nog fijne witte daarvan, maar het is oud spul dus bijna op
En of het de goede gleuf isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
OMG The suspense! Zou onze Qwea al het boek in de gleuf gedaan hebben?
Dat ga ik kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:
Brambriseringquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
En die gele Brambrisering blocknote is echt tof dik spul, ik zat echt zo van "oh wow lalalalalaa"
Ik laat hem nooit meer lossssss Muisssssquote:
Vindt Eva dat wel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik laat hem nooit meer lossssss Muisssss
Tijd voor een lintje!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe ja het is echt debiel wat voor een geld ik in dat ding stop.
En zelf eten ho maar
Eva zit ook met Kees op schoot, dus het kan allemaal, we combineren gewoonquote:
Ik zat in het weekend nog naar die foto te kijken, toen ik m'n mapje op zat te ruimen, zo leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Eva is dus echt superaardig, die doet vast niet moeilijk
Bohhhquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef Miniem het volgende:
Verdomme PostNL![]()
Ze zouden tussen half 1 en half 3 lveren, mijn vader heeft speciaal zitten wachten en het is er nog steeds niet.
Ff de tracktrace opsnorren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |