SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicventjes:![]()
Veel plezier
[ Bericht 8% gewijzigd door MineraalWater op 11-07-2012 09:45:13 ]
Ik dacht al, wat zie ik daar voor raar persoon, maar het was herobrine...quote:
Wel als dames saggy tits hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is het nut van die BH eigenlijk? Er is niks om omhoog te houden?
For real?quote:Nee, eigenlijk niet
Bij gaming speel je een spel om op een leuke manier problemen op te lossen, niet om avonturen te beleven. Games hebben meer met tetris dan met Doornroosje te maken.
Het verhaal is een manier om de gameplay te laten beleven, bij larpen is het precies omgekeerd.
Ander uitgangspunt.
dankjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:21 schreef Ame_thyst het volgende:
178.33.229.220:25593
Wat is je MC naam ?
Geile stemquote:
Goed taalgevoel..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:44 schreef vogelkooi het volgende:
Amerikaanse vrouwen die praten ipv op hun liggen met de benen wijd, het geluid wat daar uit komt, is als en bosmaaier met versleten lagers.
Dat Happy Wheels is zo droogquote:
Door jou ben ik het nu gaan spelenquote:
Wie, was toch die kerel die ideeen jatte van Edisonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef MineraalWater het volgende:
Oh vandaag is trouwens Nikola Tesla jarig. Gefeliciteerd!
De meisjes versie, best goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:30 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, jij bent speciaal.
Ik wil ze ff allemaal checken, heeft iemand alle ips?quote:
Azijnzeiker van me.quote:
Wacht evenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil ze ff allemaal checken, heeft iemand alle ips?
Wat? Dus mijn huis met toren en alles bestaat nog?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die ouwe draait nu bij tom trouwens, maar als die er mee stopt host ik die map permanent en gewhiteliste.
http://theoatmeal.com/comics/teslaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:25 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Wie, was toch die kerel die ideeen jatte van Edison
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:25 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Wie, was toch die kerel die ideeen jatte van Edison
Jep, alleen rost Tom binnen afzienbare tijd de stekker uit die map.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat? Dus mijn huis met toren en alles bestaat nog?![]()
OMG het feit alleen al dat mn huis nog bestaat vind ik echt tofquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jep, alleen rost Tom binnen afzienbare tijd de stekker uit die map.
Zodra hij dat echt doet, start ik de nieuwe server. Die server blijft gewoon online tot in lengte van dagen online, die kosten kan ik (zij het met moeite) dragen.
Die negert mocht wel beter zijn best doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef MineraalWater het volgende:
Oh vandaag is trouwens Nikola Tesla jarig. Gefeliciteerd!
Sorryquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:07 schreef delano.888 het volgende:
Mender ik vind t eigenlijk best wel stom van je dat je menderv offline hebt gehaald maar nu wel een nieuwe host, terwijl er op die oude redelijk gebouwd werd..
Je kan zo inloggen. Dan moet je even ingame om rechten vragenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mag ik ook in de Tekkit server? MC naam is hetzelfde als profielnaam.
In de polder kan het flink spoken, vlak land en geen obstakels voor de wind en regen.quote:
Danke.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Je kan zo inloggen. Dan moet je even ingame om rechten vragen
van onweer wordt je toch niet wakker?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:39 schreef Lorrelies het volgende:
Ik werd vanmorgen om half 7 wakker door onweerUitslapen wordt me niet gegund
Slaap je buiten?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:39 schreef Lorrelies het volgende:
Ik werd vanmorgen om half 7 wakker door onweerUitslapen wordt me niet gegund
Waarom wel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom zou iemand niet in Twente willen wonen?
Beste streeknaam van Nederland.
Ik haat Twente. Alles wat Twente is. Bah, dat het maar mooi snel in de fik mag en weg kan rotten.quote:
jaloers?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik haat Twente. Alles wat Twente is. Bah, dat het maar mooi snel in de fik mag en weg kan rotten.
omdat inteeltdorpen? Nergens zo erg als in de kop van overijssel, salland, twente en de achterhoekquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom zou iemand niet in Twente willen wonen?
Beste streeknaam van Nederland.
Get out man; we hebben het niet over limburg of friesland hier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
omdat inteeltdorpen? Nergens zo erg als in de kop van overijssel, salland, twente en de achterhoek
Friesland en Limburg zijn geen inteeltregio's man, dan zijn toch echt de vissersdorpjes, de veluwe en twente + achterhoekquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Get out man; we hebben het niet over limburg of friesland hier.ja ok misschien rijssen dan
Vooruit Dronten is beter dan de randstad idd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dronten + Friesland > Kampen + Twente + Drenthe + Groningen > Randstad > het zuiden
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Westland > Dronten + Friesland > Kampen + Twente + Drenthe + Groningen > Randstad > het zuiden
Waar slaat dat op. Dat is hoek van holland gemeente rotterdamquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Westland
Ga lakker matroos of loodsmedewerker worden man
jajaja blablablaquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Friesland > Nederland
Australie > de aardequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:45 schreef Mender het volgende:
[..]
jajaja blablabla
De aarde!!! Wat een awesome planeet!
En rotterdam is armoede en haven en water en boten en allochtonen en schietpartijenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
Waar slaat dat op. Dat is hoek van holland gemeente rotterdam
Lid of actief lid?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef drumstickNL het volgende:
Australië is top; 15% van de inwoners is lid van een sportschool.
Ik zit er over 3 weken en ga er studerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef drumstickNL het volgende:
Australië is top; 15% van de inwoners is lid van een sportschool.
Lid en gaat er af en toe heen; in tegenstelling tot <5% hier in Europa.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lid of actief lid?
Beter van niet; is slecht voor het percentage.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:48 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik zit er over 3 weken en ga er studeren![]()
Ik sport meer dan heel mc sc bij elkaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Lid en gaat er af en toe heen; in tegenstelling tot <5% hier in Europa.
[..]
Beter van niet; is slecht voor het percentage.
hahahaha echt niet post je statsquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik sport meer dan heel mc sc bij elkaar
Je gaat nooit dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey, ik ga drie a vier keer in de week anderhalf uurtje naar de sportschool hoor.
Tenzij er in de premier League, Bundesliga of Eredivisie voetbal is
Ja das weekendwerk hoor.quote:
new gaylandquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht dat is dat land ernaast.
Klinkt leuk maar als je dat echt allemaal zou doen ben je dus minimaal 5 dagen per week bezig. aka; no social life?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:55 schreef shaderon het volgende:
Ik voetbal, rugby, hardlopen (voor marathons), sportschool 2x in de week.
Tijd genoeg voor ik werk niet
Als de een 2 uur op een dag gamet, sport ik die 2 uur per dag. Voornamelijk savonds. Weekenden meestal sochtends.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar als je dat echt allemaal zou doen ben je dus minimaal 5 dagen per week bezig. aka; no social life?
he niet zo denigrerend he. misschien heb ik wel vakantiequote:Op woensdag 11 juli 2012 12:40 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als de een 2 uur op een dag gamet, sport ik die 2 uur per dag. Voornamelijk savonds. Weekenden meestal sochtends.
zonder . Dus delano888quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:46 schreef MineraalWater het volgende:
In Minecraft natuurlijkOf is dat ook delano.888?
waarom is vsync uberhaupt een optie? ik heb het werkelijk nog nooit aan gehad..quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Vsync in 1.3 aldus dinnerbone. Waarom?
bah ik ben acht wtf is deze shit?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat is toch niet bah?
Nou ja, bij nader inzien......
Toen ik 8 was wist ik er nog niks vanquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
bah ik ben acht wtf is deze shit?
Welk spel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Vsync in 1.3 aldus dinnerbone. Waarom?
Ik weet nog steeds niksquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:35 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Toen ik 8 was wist ik er nog niks van
Nou kijk, jij hebt zo'n dingetje, en een vrouw heeft een gaatje, en dan....quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niks
We vergeven het nooit dat je de stekker eruit hebt getrokkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:05 schreef Mender het volgende:
[..]
Sorry
Maar ik had al gezegd dat iedereen de map mocht overnemen/hosten. En zoals hierboven al gezegd, Tom host hem nu. En als hij de stekker er uit steekt gaat Aldie hem hosten.
Ik heb er een paar jaar in Nieuw Zeeland gewoont en heb nog nooit kangoeroes noch schapen gezien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht dat is dat land ernaast.
Ik ben nog nooit in Zeeland geweestquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij denkt nu aan Zeeland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef Mender het volgende:
Wachtend is Mender op de dag, dat Bestemmingsplan een base op de tekkit server met hem bouwen mag.
Bestemmingsplan denkt, nee nee! En zegt: Ja flikker eens op, ik heb wel wat beters te doen!
Maar Mender weet dat hij dat niet meent
Ik was even bang dat dit een homoerotisch verhaal werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef Mender het volgende:
Wachtend is Mender op de dag, dat Bestemmingsplan een base op de tekkit server met hem bouwen mag.
Bestemmingsplan denkt, nee nee! En zegt: Ja flikker eens op, ik heb wel wat beters te doen!
Maar Mender weet dat hij dat niet meent
Zo'n zielig verhaaltje dit. Prima, vanavond kom ik wel online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik de kamer in donder, heb je shaderonweer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als je iets niet expres deed, dan deed je het per shaderongeluk
Doe je ook metselen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:46 schreef drumstickNL het volgende:
Als iemand mij nodig heeft op de tekkit server; mijn nummer is: 0793 205050
Dat is goed mogelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fris meidje inderdaad, vast een aangenaam koppie, maar die boezem [ afbeelding ][ afbeelding ]
Alsof ze elf of twaalf is [ afbeelding ]
En de ECHTE mannen kan het niks meer schelen. Miljardairs in ribbroekenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Swag is for boys, class is for men.
Dat is te hopen, jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Ze maakt het vast goed in gewilligheid gezien haar outfit.
Voor achtienjarige jongens is het een droombaan. Misschien een goeie beroepskeuze voor Vic?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ontmoette laatst een achttienjarig meidje die gynaecoloog wilde worden. Wat bezielt je dan om dat op die leeftijd te willen worden?
Maar ik weet echt wel dat borstgrootte niet uitmaakt omdat ze die klieren hoe dan ook hebben. Ik weet ook dat die dingen opzwellen tijdens zwangerschappen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef Timwonnacott het volgende:
Het liet een gebrek aan kennis zien, derhalve was het niet grappig.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar ik weet echt wel dat borstgrootte niet uitmaakt omdat ze die klieren hoe dan ook hebben. Ik weet ook dat die dingen opzwellen tijdens zwangerschappen.
Ik wille alleen lollig doen [ afbeelding ]
Ik denk dat Vic een stukje fijngevoeligheid daarvoor mist.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Voor achtienjarige jongens is het een droombaan. Misschien een goeie beroepskeuze voor Vic?
Class is voortaan half casualquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Swag is for boys, class is for men.
Waarom praat jij zoveel poep, met je zonnebank.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:13 schreef drumstickNL het volgende:
Boyka boy ga eens wat doms vragen in het BB topic ik verveel me.
que?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom praat jij zoveel poep, met je zonnebank.
In ieder geval niet van die domme vragen als "Wat heb je nou aan whey shakes?".quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Worden er ooit intelligente zaken besproken in dat bodybuilding-draadje dan?
Ha nee, dat dacht ik al wel!
Daar val je keihard mee af je weet toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In ieder geval niet van die domme vragen als "Wat heb je nou aan whey shakes?".
Ja hoe moet ik dat verdomme weten, ik gebruik dat spul toch nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In ieder geval niet van die domme vragen als "Wat heb je nou aan whey shakes?".
Het is niet alleen voor professionals. De meeste mensen nemen het omdat ze denken dat het 'moet'. Echter blijkt in de praktijk dat je het simpel kan vervangen door echt voedsel, wat je daadwerkelijk eet in plaats van drinkt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh nee hoor, ik begin niet aan die sjeeks. Voor zover ik doorheb is dat relevant als je professioneel bezig bent en dat is mijn ambitie absoluut niet.
Wel heb ik wel eens normale wei gegeten, dat is echt gruwelijk ranzig.
Mijn doel is ook niet om bodybuilder te worden. Mensen halen die dingen teveel door elkaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja. Ik ben geen bodybuilder en ben niet van plan om dat te worden.
Ik ga naar de sportschool met een doel, niet als hobby. Dat spulletje is dus inderdaad niet aan mij besteed.
Nu vraag ik mij wel af: hoe zouden wei en bourbon whiskey samen smaken? Intrigerend vraagstuk, ik kom hier op terug.
Dat bedrijfje is allang afgelopen, was voor school toch.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey drump, zullen we als je bedrijfje geflopt is een distilleerderij beginnen?
Goede dranken! Ik zou ook nog graag een brocolli en een spinazie vodka erbij willen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Management zorgt normaliter voor de eerste inleg. Jouw bijdrage aan de firma is financieel, de mijne is arbeid.
In ander nieuws heb ik een economische HBO-opleiding gedaan en zou dus manager moeten zijn en jij niet, maar dat even terzijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou, doen we dat. Doen wij er ook ludieke beestjes in? Die chinese vodka verkoopt dankzij schorpioenen, authentieke tequila herken je aan wormpjes.
Kapoentjes? Boktorretjes? Fruitvliegjes?Ik doe de QC wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |