http://theoatmeal.com/comics/teslaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:25 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Wie, was toch die kerel die ideeen jatte van Edison
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:25 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Wie, was toch die kerel die ideeen jatte van Edison
Jep, alleen rost Tom binnen afzienbare tijd de stekker uit die map.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat? Dus mijn huis met toren en alles bestaat nog?![]()
OMG het feit alleen al dat mn huis nog bestaat vind ik echt tofquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jep, alleen rost Tom binnen afzienbare tijd de stekker uit die map.
Zodra hij dat echt doet, start ik de nieuwe server. Die server blijft gewoon online tot in lengte van dagen online, die kosten kan ik (zij het met moeite) dragen.
Die negert mocht wel beter zijn best doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef MineraalWater het volgende:
Oh vandaag is trouwens Nikola Tesla jarig. Gefeliciteerd!
Sorryquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:07 schreef delano.888 het volgende:
Mender ik vind t eigenlijk best wel stom van je dat je menderv offline hebt gehaald maar nu wel een nieuwe host, terwijl er op die oude redelijk gebouwd werd..
Je kan zo inloggen. Dan moet je even ingame om rechten vragenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mag ik ook in de Tekkit server? MC naam is hetzelfde als profielnaam.
In de polder kan het flink spoken, vlak land en geen obstakels voor de wind en regen.quote:
Danke.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Je kan zo inloggen. Dan moet je even ingame om rechten vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |