zonder . Dus delano888quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:46 schreef MineraalWater het volgende:
In Minecraft natuurlijkOf is dat ook delano.888?
waarom is vsync uberhaupt een optie? ik heb het werkelijk nog nooit aan gehad..quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Vsync in 1.3 aldus dinnerbone. Waarom?
bah ik ben acht wtf is deze shit?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat is toch niet bah?
Nou ja, bij nader inzien......
Toen ik 8 was wist ik er nog niks vanquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
bah ik ben acht wtf is deze shit?
Welk spel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Vsync in 1.3 aldus dinnerbone. Waarom?
Ik weet nog steeds niksquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:35 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Toen ik 8 was wist ik er nog niks van
Nou kijk, jij hebt zo'n dingetje, en een vrouw heeft een gaatje, en dan....quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niks
We vergeven het nooit dat je de stekker eruit hebt getrokkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:05 schreef Mender het volgende:
[..]
Sorry
Maar ik had al gezegd dat iedereen de map mocht overnemen/hosten. En zoals hierboven al gezegd, Tom host hem nu. En als hij de stekker er uit steekt gaat Aldie hem hosten.
Ik heb er een paar jaar in Nieuw Zeeland gewoont en heb nog nooit kangoeroes noch schapen gezien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht dat is dat land ernaast.
Ik ben nog nooit in Zeeland geweestquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij denkt nu aan Zeeland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef Mender het volgende:
Wachtend is Mender op de dag, dat Bestemmingsplan een base op de tekkit server met hem bouwen mag.
Bestemmingsplan denkt, nee nee! En zegt: Ja flikker eens op, ik heb wel wat beters te doen!
Maar Mender weet dat hij dat niet meent
Ik was even bang dat dit een homoerotisch verhaal werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef Mender het volgende:
Wachtend is Mender op de dag, dat Bestemmingsplan een base op de tekkit server met hem bouwen mag.
Bestemmingsplan denkt, nee nee! En zegt: Ja flikker eens op, ik heb wel wat beters te doen!
Maar Mender weet dat hij dat niet meent
Zo'n zielig verhaaltje dit. Prima, vanavond kom ik wel online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik de kamer in donder, heb je shaderonweer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als je iets niet expres deed, dan deed je het per shaderongeluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |