Dat is de langste zin die ik ooit gelezen hebquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef Synthercell het volgende:
Wat wij sinds 9/11 meemaken heeft het Duitse volk ook meegemaakt. De Duitser bleef toen doorstemmen, en wij doen precies hetzelfde, blijven onze macht uit handen geven aan het systeem die met dit alles bezig is. Die zogenaamde BNW is niets anders dan een imperium, er is niets Brave's aan en ook niets New's aan, het is een utopie van diegenen die het zogenaamd voor het zeggen hebben, zogenaamd want het is het volk dat denkt dat zij niets te zeggen hebben, wel als zij niet meer hun macht afstaan (12 september is een van de voorlaatste kansen om dit proces op tijd tot stilstand te brengen), dan is het plotseling omgedraait. Maar mensen zijn kudde'dieren' dus zien de politici als hun leiders en blijven er onbewust op stemmen. Dat stemgedrag zal weer de ondergang gaan betekenen voor velen, want een BNW is niet het einde van het proces, maar het begin van het proces richring oorlog.
Haha, die ook eeuwig-slaaf-zijn hebben gezworen aan een monarch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Govderdegodver, jullie 2 hier hebben ons door.
Ik ga even snel mijn collega's in zwarte helikopters inseinen dat er een paar sujetten moeten verdwijnen.
Jij hebt geen beeldscherm?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:36 schreef Salvad0R het volgende:
Maar goed. Mensen willen nog niet eens accepteren dat de frequentie van beeldschermen hun kan hypnotiseren,
Als de dag des Oordeels komt mag jij omhoog met Jezus!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:42 schreef Salvad0R het volgende:
Haha, die ook eeuwig-slaaf-zijn hebben gezworen aan een monarch?
Er worden korte metten gemaakt met dat zwakke kuddevolk.
Een frequentie an sich is genoeg om je te hypnotiseren? Jeetje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:36 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen willen nog niet eens accepteren dat de frequentie van beeldschermen hun kan hypnotiseren
Het is een leuke mengeling van allerlei type mensen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:56 schreef broekballeballemabbe het volgende:
Doe geen moeite, Fok is vergeven van hersenloze pubers helaas.
Wacht maar, maar als je speakers bruine ruis beginnen te maken is het al te laat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een frequentie an sich is genoeg om je te hypnotiseren? Jeetje.
Merkwaardig he!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een frequentie an sich is genoeg om je te hypnotiseren? Jeetje.
Wat heeft dat met de frequentie an sich te maken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Merkwaardig he!
United States Patent 6,506,148
Loos January 14, 2003
Nervous system manipulation by electromagnetic fields from monitors
http://patft.uspto.gov/ne(...)6148&RS=PN%2F6506148
Dat is nogal de essentie van beeldschermen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:42 schreef Salvad0R het volgende:
Nervous system manipulation by electromagnetic fields from monitors
Nou hoop ik dat je niet te erg schrikt, maar 24 uur per dag word je nervous system gemanipuleerd door heel veel dingen. Niet alleen beeldbuizen maar ook het verkeer, je eten, zelfs alle mensen waarmee je interacteert.quote:
Ja want je zou eens een keer iets opstekenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:03 schreef Salvad0R het volgende:
Reageer lekker raak, ga ik gewoon door met ageren.
Ik steek dagelijks heel veel op. Voornamelijk sigaretten. Het is wel lachwekkend dat jij jezelf geschikt acht om iets van op te steken though.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja want je zou eens een keer iets opsteken
Gelukkig denkt mijn baas daar anders overquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik steek dagelijks heel veel op. Voornamelijk sigaretten. Het is wel lachwekkend dat jij jezelf geschikt acht om iets van op te steken though.
Ah ja, je baas. Je put enige zekerheid uit hierarchie, zolang het duurt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Gelukkig denkt mijn baas daar anders over
Yeap, zolang ik betaald wordt om mensen iets bij te brengen geloof ik idd dat ik geschikt ben mensen iets bij te brengen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ah ja, je baas. Je put enige zekerheid uit hierarchie, zolang het duurt.
Ik geloof geen reet van wat je zegt. Eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Yeap, zolang ik betaald wordt om mensen iets bij te brengen geloof ik idd dat ik geschikt ben mensen iets bij te brengen.
Ik ben toch niet in staat je feitelijk informatie bij te brengen, dus het proberen te bewijzen kan alleen in een paradox resulteren.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik geloof geen reet van wat je zegt. Eigenlijk.
Zo is de verstandhouding tussen ons ook niet; ik kom met loze feiten die jij lafjes probeert te verdoezelen... Het is niet alsof jij met de geboden bij de hand de superteacher probeert uit te hangen ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ben toch niet in staat je feitelijk informatie bij te brengen, dus het proberen te bewijzen kan alleen in een paradox resulteren.
Ik vedoezel niks,quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo is de verstandhouding tussen ons ook niet; ik kom met loze feiten die jij lafjes probeert te verdoezelen... Het is niet alsof jij met de geboden bij de hand de superteacher probeert uit te hangen ofzo.
Als je je verdiept zie je dat televisie je fysieke hersens in een alphastatus (slaapmodus) renderen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vedoezel niks,
Jij maakt een zin bold waarin staat dat het beeldscherm ons zenuwstelsel manipuleert alsof dat iets heel ergs zou zijn. Terwijl het manipuleren van ons zenuwstelsel de enige nuttige functie van beeldschermen is. Zolang je niet blind bent manipuleert elke beeldbuis waar je naar kijkt per definitie ons zenuwstelsel, dat is namelijk het doel waar ze voor gemaakt zij.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alpha_wavequote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je je verdiept zie je dat televisie je fysieke hersens in een alphastatus (slaapmodus) renderen.
Dat zorgt er voor dat hetgeen wat je op televisie ziet voor jouw hersens overkomt als een droom. Zo gaat je onderbewuste er ook mee om.
Dat is freaky vriend, maakt niet uit hoe "normaal" jij het vindt.
prutserquote:Alpha waves are reduced with open eyes, drowsiness and sleep.
Doe nou niet alsof je er wat van af weet. Dan val je namelijk door de mand als je iemand tegen komt die er wel wat van af weet, zoals nu gebeurdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je je verdiept zie je dat televisie je fysieke hersens in een alphastatus (slaapmodus) renderen.
Dat zorgt er voor dat hetgeen wat je op televisie ziet voor jouw hersens overkomt als een droom. Zo gaat je onderbewuste er ook mee om.
Het zijn er 5. Leer tellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is de langste zin die ik ooit gelezen heb
Nah hij is relaxed, luistert over het algemeen goede muziek, houdt van bier en laat me (tot nu toe iig) doen wat ik wil.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:20 schreef MindFever het volgende:
Gatver een baas Oompa? Wat kut voor je.
Van het beter weten dan jij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:18 schreef Salvad0R het volgende:
Ach heb je hem ook wel.
Waar komt toch jullie gevoel van credibiliteit vandaan jongens ?
Bedankt, nu kan ik weer even vooruit!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:26 schreef Salvad0R het volgende:
Of je het nou betastatus alphastatus of masterstatus noemt, het effect van TV blijft hetzelfde. Het enige wat jij ontkracht is je eigen anus met je verdoezelarij.
ah das wel beter dan. Ik refereer trouwens nooit naar mijn werkgevers als baas. Ik zie het als partnerschap. Geven en nemen. Zoiets.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nah hij is relaxed, luistert over het algemeen goede muziek, houdt van bier en laat me (tot nu toe iig) doen wat ik wil.
[..]
Ik ook, maar ik moest even een argumentum ad verecundiampje doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:29 schreef MindFever het volgende:
[..]
ah das wel beter dan. Ik refereer trouwens nooit naar mijn werkgevers als baas. Ik zie het als partnerschap. Geven en nemen. Zoiets.
Olequote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moest even een argumentum ad verecundiampje doen
Doet me niets jongen. Nohomo. Ik deel mijn ziel alleen met de juiste bosnymphomaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:28 schreef MindFever het volgende:
Maar Salvador weet je wie pas echt ziekelijk manipulatief zijn? Vrouwen! De Illuminatie zijn daarbij vergeleken niets! Met hun wiegende heupen en rondingen. Korte rokjes, zwoele blikken, volle lippen. En die decolletés decolletés !!
Je zintuigen slaan op hol, je focus dwaalt af, je gedachtes slaan op hol. Arresteer de vrouwen! Stop ze!
Bosnymphomaan? Haha die is leuk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Doet me niets jongen. Nohomo. Ik deel mijn ziel alleen met de juiste bosnymphomaan.
Ik denk dat de definitieve historie van de mensheid Stukken uitgebreider en veelzijdiger is dan we opgelegd hebben gekregen door voornamelijk het Vaticaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:33 schreef MindFever het volgende:
Salvador denk je dat The People To Be vrouwen ontworpen hebben om ons mannen van het spoor te brengen en tot hitsige slaven te reduceren?
In dat geval weet men in china en in het mo en zo de echte geschiedenis?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik denk dat de definitieve historie van de mensheid Stukken uitgebreider en veelzijdiger is dan we opgelegd hebben gekregen door voornamelijk het Vaticaan.
Steek nog een peukie op. Gemaakt door megafabrieken om je kanker te bezorgen.quote:
Ik wil geen per se gelijk hebben... ik wil vooral geen ongelijk hebben. Dus ik ga geen aannames of persoonlijke hersenspinsels of visies van derden naar voren schuiven als feiten omdat het stoer is, of omdat ik de kans dat zoiets waar is groot acht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:45 schreef MindFever het volgende:
Nu kan ik weer niet quoten.
Maar heel leuk de wijze waarop je antwoordt. Net een vaardig politicus. Wat ben je manipulatief zeg.
Je was gewoon dom aan het ouwehoeren, en je bent betrapt. Deal with itquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:26 schreef Salvad0R het volgende:
Of je het nou betastatus alphastatus of masterstatus noemt, het effect van TV blijft hetzelfde. Het enige wat jij ontkracht is je eigen anus met je verdoezelarij.
Kom je weer met die feiten van derden, lekker stoer hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik denk dat mannen en vrouwen tegelijk geëvolueerd zijn. Ze hebben elkaar nml nogal nodig voor voortplanting weet je...
Je weet maar nooit met die sneaky bitchez. Je hebt nu al feministische bewegingen die trots rondbazuinen dat mannen "overbodig zijn" in dit tijdperk van genetic engineering.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik denk dat mannen en vrouwen tegelijk geëvolueerd zijn. Ze hebben elkaar nml nogal nodig voor voortplanting weet je...
Nee het ging me erom dat jij in jouW antwoord mijn vraag ontweek, ander onderwerp aanbracht, politici doen dat ook etc. maar goed. Dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik wil geen per se gelijk hebben... ik wil vooral geen ongelijk hebben. Dus ik ga geen aannames of persoonlijke hersenspinsels of visies van derden naar voren schuiven als feiten omdat het stoer is, of omdat ik de kans dat zoiets waar is groot acht.
Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat mannen aan de hand van vrouwen zijn geschapen in plaats van andersom. Dat de bijbelschrijvers die hele geschiedenis gewoon omgedraaid hebben. Kan best zijn, maar ik weet het niet zo zeker zoals andere feitelijke zaken zoals mindcontrol via TV en vliegtuigen die chemische crap sproeien, etc.
Ja maar dat zijn allemaal Lesbo's.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met die sneaky bitchez. Je hebt nu al feministische bewegingen die trots rondbazuinen dat mannen "overbodig zijn" in dit tijdperk van genetic engineering.
Wie weet is dat vaker gebeurd in een gedeelte van de geschiedenis die is ge-shiftdelete door machthebbers.
Dat zou je denken, tot je beseft dat China ongeveer sinds de Opium Wars geownd wordt door West Europa.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In dat geval weet men in china en in het mo en zo de echte geschiedenis?
China is zich aardig aan het ontworstelen en over een poosje hebben ze West-Europa niet meer nodig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zou je denken, tot je beseft dat China ongeveer sinds de Opium Wars geownd wordt door West Europa.
Zo dat is gauw anderhalve eeuw op een half miljoen jaar menselijke geschiedenisquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zou je denken, tot je beseft dat China ongeveer sinds de Opium Wars geownd wordt door West Europa.
Natuurlijk is in China wijze crap te vinden. Maar dat is overal, als je in de lokale geschiedenissen gaat graven.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zo dat is gauw anderhalve eeuw op een half miljoen jaar menselijke geschiedenis
Dat handelsevenwicht is moedwillig gefixt. Lekker anti-efficient allemaal met belachelijke subsidieregelingen etc.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
China is zich aardig aan het ontworstelen en over een poosje hebben ze West-Europa niet meer nodig.
Wij hen wel.
Jij hebt geen beeldscherm?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:36 schreef Salvad0R het volgende:
Maar goed. Mensen willen nog niet eens accepteren dat de frequentie van beeldschermen hun kan hypnotiseren,
Ik heb iig geen televisie.quote:
Nope, dat deed je niet. Lees zelf maar:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik heb iig geen televisie.
Maar wat zit je stoer te doen met drogredenering dan! Ik zeg toch het kan, niet dat het altijd gebeurt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is een hele mooie en nuttige modulatie van je hersenactiviteit jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:22 schreef Salvad0R het volgende:
Blijf je nou bezig?
Het maakt niet uit hoe je het noemt, het neurologische effect van televisie op je lichaam is hetzelfde.
Vind je?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is een hele mooie en nuttige modulatie van je hersenactiviteit ja
Dat is een heel ander punt. Dat gaat over wat er uit wordt gezonden, niet hoe er een beeld van wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vind je?
En dan te bedenken dat zowel radio en televisie beiden zijn ontwikkeld met als enige doel de oorlogspropaganda van de wereldoorlogen beter te kunnen verspreiden.
Wat bedoel je met "het kan"?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Maar wat zit je stoer te doen met drogredenering dan! Ik zeg toch het kan, niet dat het altijd gebeurt.
Maar het gebeurt wel altijd, elke seconde dat jij naar je computermonitor kijkt worden je hersenen gemanipuleerd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
-edit-quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar het gebeurt wel altijd, elke seconde dat jij naar je computermonitor kijkt worden je hersenen gemanipuleerd.
Geen argumenten meer?quote:
Argumenten ;D Jullie komen met 4 man op 1 uitlating van mij betreffende televisie als vliegen op stront, en dan moet ik met argumenten komen?quote:
Ja argumenten ja. Zoals het punt dat een modulatie van het zenuwstelsel het hele punt is van een beeldscherm. Een punt zoals het enorme gat tussen een oppervlakte zenuw stimuleren, en mind control. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Argumenten ;D Jullie komen met 4 man op 1 uitlating van mij betreffende televisie als vliegen op stront, en dan moet ik met argumenten komen?
Dat jij niet verder leest dan mijn quote is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja argumenten ja. Zoals het punt dat een modulatie van het zenuwstelsel het hele punt is van een beeldscherm. Een punt zoals het enorme gat tussen een oppervlakte zenuw stimuleren, en mind control. Dat soort dingen.
Waarom quote je dat deel dan als het geen ene drol aantoont?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat jij niet verder leest dan mijn quote is niet mijn probleem.
Jij bent in geen positie om wat dan ook van mij te verwachten,
Het is maar net wat je "geen drol" noemt. Een persoon in comateuze toestand helpen met een beeldscherm noem ik persoonlijk niet "geen drol". Maar goed. Heb je draaiboeken voor zulke bullshit reacties ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom quote je dat deel dan als het geen ene drol aantoont?
Coma? Waar haal je dat nou opeens vandaan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is maar net wat je "geen drol" noemt. Een persoon in comateuze toestand helpen met een beeldscherm noem ik persoonlijk niet "geen drol". Maar goed. Heb je draaiboeken voor zulke bullshit reacties ?
Wat dan, ben je bang?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Coma? Waar haal je dat nou opeens vandaan?
Nope. Kan je nu mijn vraag beantwoorden?quote:
Jawel. -edit-quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nope. Kan je nu mijn vraag beantwoorden?
Doe eens niet zo triest joh. Voor een post als deze doe ik dat wel ja.quote:
Om dan wat... Jou de kans de geven om opnieuw de gegeven feiten te bedoezelen door je te richten op een futiel detail waarin je uiteindelijk alsnog ongelijk hebt als het er op aankomt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
ctrl-f eigenlijk, maar dat idee ja. Dus vertel, zuig je het nou uit je duim, of heb je het ergens anders vandaan?
Als je je claims niet wil onderbouwen, hou ze dan voor je. Ga dan ook vooral niet zeuren om een 'gebrek aan argumenten' van de anderen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Om dan wat... Jou de kans de geven om opnieuw de gegeven feiten te bedoezelen door je te richten op een futiel detail waarin je uiteindelijk alsnog ongelijk hebt als het er op aankomt?
Ik acht jou het niet eens waard om deze informatie mee te delen, ga lekker naar een modelbouwforum verkassen om je met je mede-ongelovigen te richten op Bullshit ofzo !
Ga je nou serieus doen alsof je gaat gokken dat ik geen bronnen heb om claims te onderbouwen...?quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je je claims niet wil onderbouwen, hou ze dan voor je. Ga dan ook vooral niet zeuren om een 'gebrek aan anrgumenten' van de anderen...
Ik wil best wel beweren dat je ze niet hebt hoor, als dat helpt. Zoals je nu bezig bent vernaggel je vooral je eigen reputatie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ga je nou serieus doen alsof je gaat gokken dat ik geen bronnen heb om claims te onderbouwen...?
Ben je echt zo'n lamer?
Want wat is het alternatief?
Stel dat ik na nog een stuk of 10 posts opeens met harde bronnen aan kom zetten, waar ben jij dan nog met je geloofwaardigheid?
Nerreges .
Alsof jij bepaalt wat mijn reputatie is .quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik wil best wel beweren dat je ze niet hebt hoor, als dat helpt. Zoals je nu bezig bent vernaggel je vooral je eigen reputatie.
Als ik er geen interesse in had, had ik helemaal niet hier gepost. En zijn we nou alweer terug bij het "zoek het zelf maar op" punt? Doorgaans wordt het als normaal gezien als je dat zelf doet, met zulke claims. Zelfs dan is het nogal iffy, gezien het geen onderdeel is van de oorspronkelijke bron, en daar ging het juist specifiek over.quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:16 schreef Salvad0R het volgende:
In plaats van dat je daadwerkelijk persoonlijk interesse hebt in het onderwerp en er onderzoek naar doet, ga je als een soort van angstige Calimero anderen vragen om "claims te onderbouwen" .
lollllllllllll.
Ik denk dat je je eigenbelang hier toch wel ietwat overschat. Zoek het verder maar uit dan. Ik denk dat je het uit je grote duim zoog.quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:42 schreef Salvad0R het volgende:
Ga zoeken dan. Wil je het nou weten of niet? Of ga je aan je kleinkinderen vertellen dat je qua mate van informatie afhankelijk was van mij ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |