abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114469737
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:41 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik denk dat de definitieve historie van de mensheid Stukken uitgebreider en veelzijdiger is dan we opgelegd hebben gekregen door voornamelijk het Vaticaan.
In dat geval weet men in china en in het mo en zo de echte geschiedenis?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114469793
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:19 schreef Salvad0R het volgende:
Oh ja. Van de baas.
Steek nog een peukie op. Gemaakt door megafabrieken om je kanker te bezorgen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114469808
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:45 schreef MindFever het volgende:
Nu kan ik weer niet quoten.

Maar heel leuk de wijze waarop je antwoordt. Net een vaardig politicus. Wat ben je manipulatief zeg.
Ik wil geen per se gelijk hebben... ik wil vooral geen ongelijk hebben. Dus ik ga geen aannames of persoonlijke hersenspinsels of visies van derden naar voren schuiven als feiten omdat het stoer is, of omdat ik de kans dat zoiets waar is groot acht.

Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat mannen aan de hand van vrouwen zijn geschapen in plaats van andersom. Dat de bijbelschrijvers die hele geschiedenis gewoon omgedraaid hebben. Kan best zijn, maar ik weet het niet zo zeker zoals andere feitelijke zaken zoals mindcontrol via TV en vliegtuigen die chemische crap sproeien, etc.
pi_114469864
Ik denk dat mannen en vrouwen tegelijk geëvolueerd zijn. Ze hebben elkaar nml nogal nodig voor voortplanting weet je...
  vrijdag 20 juli 2012 @ 17:54:59 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_114469869
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:26 schreef Salvad0R het volgende:
Of je het nou betastatus alphastatus of masterstatus noemt, het effect van TV blijft hetzelfde. Het enige wat jij ontkracht is je eigen anus met je verdoezelarij.
Je was gewoon dom aan het ouwehoeren, en je bent betrapt. Deal with it :P
Oh en waar die credibility vandaan komt. Ik heb wel eens aan dat alfa ritme gemeten, en werk nu met iemand samen die naar dat soort ritmes kijkt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 juli 2012 @ 17:56:07 #56
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_114469895
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik denk dat mannen en vrouwen tegelijk geëvolueerd zijn. Ze hebben elkaar nml nogal nodig voor voortplanting weet je...
Kom je weer met die feiten van derden, lekker stoer hoor :')
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_114469914
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je weet maar nooit met die sneaky bitchez. Je hebt nu al feministische bewegingen die trots rondbazuinen dat mannen "overbodig zijn" in dit tijdperk van genetic engineering.

Wie weet is dat vaker gebeurd in een gedeelte van de geschiedenis die is ge-shiftdelete door machthebbers.
pi_114469923
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:52 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik wil geen per se gelijk hebben... ik wil vooral geen ongelijk hebben. Dus ik ga geen aannames of persoonlijke hersenspinsels of visies van derden naar voren schuiven als feiten omdat het stoer is, of omdat ik de kans dat zoiets waar is groot acht.

Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat mannen aan de hand van vrouwen zijn geschapen in plaats van andersom. Dat de bijbelschrijvers die hele geschiedenis gewoon omgedraaid hebben. Kan best zijn, maar ik weet het niet zo zeker zoals andere feitelijke zaken zoals mindcontrol via TV en vliegtuigen die chemische crap sproeien, etc.
Nee het ging me erom dat jij in jouW antwoord mijn vraag ontweek, ander onderwerp aanbracht, politici doen dat ook etc. maar goed. Dus.

Mind control via TV. Kijk dan gewoon geen TV. Doe ik ook niet. (maar dat heeft te maken met het gebrek aan creativiteit, artistieke expressie etc.)
pi_114469940
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je weet maar nooit met die sneaky bitchez. Je hebt nu al feministische bewegingen die trots rondbazuinen dat mannen "overbodig zijn" in dit tijdperk van genetic engineering.

Wie weet is dat vaker gebeurd in een gedeelte van de geschiedenis die is ge-shiftdelete door machthebbers.
Ja maar dat zijn allemaal Lesbo's.
pi_114470002
Ik ga naar huis. Tot volgende week
pi_114470084
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

In dat geval weet men in china en in het mo en zo de echte geschiedenis?
Dat zou je denken, tot je beseft dat China ongeveer sinds de Opium Wars geownd wordt door West Europa.
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 18:09:48 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_114470291
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 18:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat zou je denken, tot je beseft dat China ongeveer sinds de Opium Wars geownd wordt door West Europa.
China is zich aardig aan het ontworstelen en over een poosje hebben ze West-Europa niet meer nodig.
Wij hen wel.
pi_114470352
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 18:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zo dat is gauw anderhalve eeuw op een half miljoen jaar menselijke geschiedenis
pi_114470436
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 18:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zo dat is gauw anderhalve eeuw op een half miljoen jaar menselijke geschiedenis
Natuurlijk is in China wijze crap te vinden. Maar dat is overal, als je in de lokale geschiedenissen gaat graven.

Zonder internet zouden mensen weer jaren in stoffige bibliotheken door moeten brengen in plaats van ff paar uur googlen, om tot dezelfde conclusies te komen.
pi_114470485
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

China is zich aardig aan het ontworstelen en over een poosje hebben ze West-Europa niet meer nodig.
Wij hen wel.
Dat handelsevenwicht is moedwillig gefixt. Lekker anti-efficient allemaal met belachelijke subsidieregelingen etc.
pi_114474517
Nogmaals:

quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:36 schreef Salvad0R het volgende:

Maar goed. Mensen willen nog niet eens accepteren dat de frequentie van beeldschermen hun kan hypnotiseren,
Jij hebt geen beeldscherm?
pi_114477238
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:21 schreef MaGNeT het volgende:
Nogmaals:

[..]

Jij hebt geen beeldscherm?
Ik heb iig geen televisie.

Maar wat zit je stoer te doen met drogredenering dan! Ik zeg toch het kan, niet dat het altijd gebeurt.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 22:21:51 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_114479130
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:32 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Maar wat zit je stoer te doen met drogredenering dan! Ik zeg toch het kan, niet dat het altijd gebeurt.
Nope, dat deed je niet. Lees zelf maar:

quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als je je verdiept zie je dat televisie je fysieke hersens in een alphastatus (slaapmodus) renderen.

Dat zorgt er voor dat hetgeen wat je op televisie ziet voor jouw hersens overkomt als een droom. Zo gaat je onderbewuste er ook mee om.

Dat is freaky vriend, maakt niet uit hoe "normaal" jij het vindt.
Onikaan ni ov dovah
pi_114479158
Blijf je nou bezig?

Het maakt niet uit hoe je het noemt, het neurologische effect van televisie op je lichaam is hetzelfde.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 22:48:45 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_114480297
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:22 schreef Salvad0R het volgende:
Blijf je nou bezig?

Het maakt niet uit hoe je het noemt, het neurologische effect van televisie op je lichaam is hetzelfde.
Het is een hele mooie en nuttige modulatie van je hersenactiviteit ja :Y
Onikaan ni ov dovah
pi_114482279
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is een hele mooie en nuttige modulatie van je hersenactiviteit ja :Y
Vind je?

En dan te bedenken dat zowel radio en televisie beiden zijn ontwikkeld met als enige doel de oorlogspropaganda van de wereldoorlogen beter te kunnen verspreiden.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 08:24:51 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_114489119
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:29 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Vind je?

En dan te bedenken dat zowel radio en televisie beiden zijn ontwikkeld met als enige doel de oorlogspropaganda van de wereldoorlogen beter te kunnen verspreiden.
Dat is een heel ander punt. Dat gaat over wat er uit wordt gezonden, niet hoe er een beeld van wordt gemaakt.
Onikaan ni ov dovah
pi_114490854
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:32 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "het kan"?
Dat jij er niet gevoelig voor bent?
Dat het alleen bij bepaalde schermen gebeurt?
Is er een lijst van onschadelijke schermen?
Is die van jou onschadelijk?
Ligt het aan de frequentie van de beeldverversing?
Zo ja, welke frequentie is dat?
Heeft de CCFL hier ook wat mee te maken? Is het dan beter bij LED-verlichting?
Gaat dit alleen om schermen met LCD techniek of ook CRT?
Zijn jouw uitingen op dit forum een uitwerking van die hypnotiserende werking?

Het lijkt me goed dat je dit soort dingen ook gedetailleerd uitéén zet zodat we ons tegen deze schermen kunnen wapenen.

[ Bericht 8% gewijzigd door TheFreshPrince op 21-07-2012 11:14:19 ]
pi_114549611
Waarom stel je al die vragen, terwijl je net zo goed de .pdf zelf kan lezen?

Doe maar eens. Is mooi

http://patft.uspto.gov/ne(...)6148&RS=PN%2F6506148

Physiological effects have been observed in a human subject in response to stimulation of the skin with weak electromagnetic fields that are pulsed with certain frequencies near 1/2 Hz or 2.4 Hz, such as to excite a sensory resonance. Many computer monitors and TV tubes, when displaying pulsed images, emit pulsed electromagnetic fields of sufficient amplitudes to cause such excitation. It is therefore possible to manipulate the nervous system of a subject by pulsing images displayed on a nearby computer monitor or TV set.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 18:23:32 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_114610856
Waarom maak je de enorme sprong van het actieveren van oppervlakte zenuwen naar mind control? We hebben het hier over tintelingen in de huid, geen directe USB plug in het centrale zenuwstelsel.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')