Ik geloof geen reet van wat je zegt. Eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Yeap, zolang ik betaald wordt om mensen iets bij te brengen geloof ik idd dat ik geschikt ben mensen iets bij te brengen.
Ik ben toch niet in staat je feitelijk informatie bij te brengen, dus het proberen te bewijzen kan alleen in een paradox resulteren.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik geloof geen reet van wat je zegt. Eigenlijk.
Zo is de verstandhouding tussen ons ook niet; ik kom met loze feiten die jij lafjes probeert te verdoezelen... Het is niet alsof jij met de geboden bij de hand de superteacher probeert uit te hangen ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ben toch niet in staat je feitelijk informatie bij te brengen, dus het proberen te bewijzen kan alleen in een paradox resulteren.
Ik vedoezel niks,quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo is de verstandhouding tussen ons ook niet; ik kom met loze feiten die jij lafjes probeert te verdoezelen... Het is niet alsof jij met de geboden bij de hand de superteacher probeert uit te hangen ofzo.
Als je je verdiept zie je dat televisie je fysieke hersens in een alphastatus (slaapmodus) renderen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vedoezel niks,
Jij maakt een zin bold waarin staat dat het beeldscherm ons zenuwstelsel manipuleert alsof dat iets heel ergs zou zijn. Terwijl het manipuleren van ons zenuwstelsel de enige nuttige functie van beeldschermen is. Zolang je niet blind bent manipuleert elke beeldbuis waar je naar kijkt per definitie ons zenuwstelsel, dat is namelijk het doel waar ze voor gemaakt zij.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alpha_wavequote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je je verdiept zie je dat televisie je fysieke hersens in een alphastatus (slaapmodus) renderen.
Dat zorgt er voor dat hetgeen wat je op televisie ziet voor jouw hersens overkomt als een droom. Zo gaat je onderbewuste er ook mee om.
Dat is freaky vriend, maakt niet uit hoe "normaal" jij het vindt.
prutserquote:Alpha waves are reduced with open eyes, drowsiness and sleep.
Doe nou niet alsof je er wat van af weet. Dan val je namelijk door de mand als je iemand tegen komt die er wel wat van af weet, zoals nu gebeurdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je je verdiept zie je dat televisie je fysieke hersens in een alphastatus (slaapmodus) renderen.
Dat zorgt er voor dat hetgeen wat je op televisie ziet voor jouw hersens overkomt als een droom. Zo gaat je onderbewuste er ook mee om.
Dat is freaky vriend, maakt niet uit hoe "normaal" jij het vindt.
Het zijn er 5. Leer tellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is de langste zin die ik ooit gelezen heb
Nah hij is relaxed, luistert over het algemeen goede muziek, houdt van bier en laat me (tot nu toe iig) doen wat ik wil.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:20 schreef MindFever het volgende:
Gatver een baas Oompa? Wat kut voor je.
Van het beter weten dan jij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:18 schreef Salvad0R het volgende:
Ach heb je hem ook wel.
Waar komt toch jullie gevoel van credibiliteit vandaan jongens ?
Bedankt, nu kan ik weer even vooruit!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:26 schreef Salvad0R het volgende:
Of je het nou betastatus alphastatus of masterstatus noemt, het effect van TV blijft hetzelfde. Het enige wat jij ontkracht is je eigen anus met je verdoezelarij.
ah das wel beter dan. Ik refereer trouwens nooit naar mijn werkgevers als baas. Ik zie het als partnerschap. Geven en nemen. Zoiets.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nah hij is relaxed, luistert over het algemeen goede muziek, houdt van bier en laat me (tot nu toe iig) doen wat ik wil.
[..]
Ik ook, maar ik moest even een argumentum ad verecundiampje doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:29 schreef MindFever het volgende:
[..]
ah das wel beter dan. Ik refereer trouwens nooit naar mijn werkgevers als baas. Ik zie het als partnerschap. Geven en nemen. Zoiets.
Olequote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moest even een argumentum ad verecundiampje doen
Doet me niets jongen. Nohomo. Ik deel mijn ziel alleen met de juiste bosnymphomaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:28 schreef MindFever het volgende:
Maar Salvador weet je wie pas echt ziekelijk manipulatief zijn? Vrouwen! De Illuminatie zijn daarbij vergeleken niets! Met hun wiegende heupen en rondingen. Korte rokjes, zwoele blikken, volle lippen. En die decolletés decolletés !!
Je zintuigen slaan op hol, je focus dwaalt af, je gedachtes slaan op hol. Arresteer de vrouwen! Stop ze!
Bosnymphomaan? Haha die is leuk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Doet me niets jongen. Nohomo. Ik deel mijn ziel alleen met de juiste bosnymphomaan.
Ik denk dat de definitieve historie van de mensheid Stukken uitgebreider en veelzijdiger is dan we opgelegd hebben gekregen door voornamelijk het Vaticaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:33 schreef MindFever het volgende:
Salvador denk je dat The People To Be vrouwen ontworpen hebben om ons mannen van het spoor te brengen en tot hitsige slaven te reduceren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |