Dat is de langste zin die ik ooit gelezen hebquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef Synthercell het volgende:
Wat wij sinds 9/11 meemaken heeft het Duitse volk ook meegemaakt. De Duitser bleef toen doorstemmen, en wij doen precies hetzelfde, blijven onze macht uit handen geven aan het systeem die met dit alles bezig is. Die zogenaamde BNW is niets anders dan een imperium, er is niets Brave's aan en ook niets New's aan, het is een utopie van diegenen die het zogenaamd voor het zeggen hebben, zogenaamd want het is het volk dat denkt dat zij niets te zeggen hebben, wel als zij niet meer hun macht afstaan (12 september is een van de voorlaatste kansen om dit proces op tijd tot stilstand te brengen), dan is het plotseling omgedraait. Maar mensen zijn kudde'dieren' dus zien de politici als hun leiders en blijven er onbewust op stemmen. Dat stemgedrag zal weer de ondergang gaan betekenen voor velen, want een BNW is niet het einde van het proces, maar het begin van het proces richring oorlog.
Haha, die ook eeuwig-slaaf-zijn hebben gezworen aan een monarch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Govderdegodver, jullie 2 hier hebben ons door.
Ik ga even snel mijn collega's in zwarte helikopters inseinen dat er een paar sujetten moeten verdwijnen.
Jij hebt geen beeldscherm?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:36 schreef Salvad0R het volgende:
Maar goed. Mensen willen nog niet eens accepteren dat de frequentie van beeldschermen hun kan hypnotiseren,
Als de dag des Oordeels komt mag jij omhoog met Jezus!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:42 schreef Salvad0R het volgende:
Haha, die ook eeuwig-slaaf-zijn hebben gezworen aan een monarch?
Er worden korte metten gemaakt met dat zwakke kuddevolk.
Een frequentie an sich is genoeg om je te hypnotiseren? Jeetje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:36 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen willen nog niet eens accepteren dat de frequentie van beeldschermen hun kan hypnotiseren
Het is een leuke mengeling van allerlei type mensen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:56 schreef broekballeballemabbe het volgende:
Doe geen moeite, Fok is vergeven van hersenloze pubers helaas.
Wacht maar, maar als je speakers bruine ruis beginnen te maken is het al te laat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een frequentie an sich is genoeg om je te hypnotiseren? Jeetje.
Merkwaardig he!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een frequentie an sich is genoeg om je te hypnotiseren? Jeetje.
Wat heeft dat met de frequentie an sich te maken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Merkwaardig he!
United States Patent 6,506,148
Loos January 14, 2003
Nervous system manipulation by electromagnetic fields from monitors
http://patft.uspto.gov/ne(...)6148&RS=PN%2F6506148
Dat is nogal de essentie van beeldschermen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:42 schreef Salvad0R het volgende:
Nervous system manipulation by electromagnetic fields from monitors
Nou hoop ik dat je niet te erg schrikt, maar 24 uur per dag word je nervous system gemanipuleerd door heel veel dingen. Niet alleen beeldbuizen maar ook het verkeer, je eten, zelfs alle mensen waarmee je interacteert.quote:
Ja want je zou eens een keer iets opstekenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:03 schreef Salvad0R het volgende:
Reageer lekker raak, ga ik gewoon door met ageren.
Ik steek dagelijks heel veel op. Voornamelijk sigaretten. Het is wel lachwekkend dat jij jezelf geschikt acht om iets van op te steken though.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja want je zou eens een keer iets opsteken
Gelukkig denkt mijn baas daar anders overquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik steek dagelijks heel veel op. Voornamelijk sigaretten. Het is wel lachwekkend dat jij jezelf geschikt acht om iets van op te steken though.
Ah ja, je baas. Je put enige zekerheid uit hierarchie, zolang het duurt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Gelukkig denkt mijn baas daar anders over
Yeap, zolang ik betaald wordt om mensen iets bij te brengen geloof ik idd dat ik geschikt ben mensen iets bij te brengen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ah ja, je baas. Je put enige zekerheid uit hierarchie, zolang het duurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |