SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, WebHawk, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Radiojingles Radio 49
Radio49 kan wel een nieuw jasje gebruiken, en daarom kunnen er een nieuwe set radiojingles komen. Niet de losse dingetjes die we nu hebben, maar een compleet pakket met show-openers, jingles voor tussen de muziek en voor in je show! Omdat WebHawk een jinglebedrijf heeft kan hij dit nagenoeg tegen kostprijs leveren. Als er minimaal 8 mensen meedoen kan dit voor ¤5,- per persoon.
Hiervoor krijg je:
• Een Uur/show-opener met je naam erin, voor aan het begin van je show
• Meerdere jingles voor tussen muziek, allen met je naam erin
• Een enorme lading algemene Radio 49 jingles
Radio49 krijgt tevens een aantal jingles voor in de vissenkom met info over de verzoekjes en hoe je moet draaien enzo.
Tevens kunnen we dan - als er behoefte aan is - uurlijks nieuws invoeren in de gup.
Meedoen? Laat het even weten in een PM aan WebHawk. Ideeën voor de teksten mogen ook in PM die kant op.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Nee pipo, rodney sneijder
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Oh shit, het was CHOQ![]()
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
![]()
Als je goed kijkt, zie je Jay's haren regelmatig wapperen. De Lamborghini waar hij in zit heeft geen voorruit
Je hebt wel een lekkere RRRRR Tchock.![]()
No homo.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2012 16:35:04 ]![]()
Echt hequote:
Ja lap dat hoor ik normaal nooitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:34 schreef Typisch het volgende:
Je hebt wel een lekkere RRRRR Tchock.![]()
No homo.
![]()
![]()
bah bah bah ransaap, doe eens normaalquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef ACT-F het volgende:
Niemand die doorheeft dat ik uit de gevangenis ontsnapt ben?.
.
![]()
Niemand geeft een neuk denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef ACT-F het volgende:
Niemand die doorheeft dat ik uit de gevangenis ontsnapt ben?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee. Ik maakte de link niet zo snelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef ACT-F het volgende:
Niemand die doorheeft dat ik uit de gevangenis ontsnapt ben?![]()
![]()
DROMMELS, DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef ACT-F het volgende:
Niemand die doorheeft dat ik uit de gevangenis ontsnapt ben?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Maar je bent wel tuig nu omdat je een ban hebt gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, je wordt hooguit een minuut gemist, daarna ben je weer vergetenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik word wel een beetje depri van dat laatste nummer
Ohja, jij luistert alleen singles die op dat moment door 3FM gehypet worden. Dat was ik even vergetenquote:![]()
![]()
Ja, de bad ass die ik ben. Alweer een note, dat dit kan in Nederland!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar je bent wel tuig nu omdat je een ban hebt gehad![]()
Mensen met notesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, de bad ass die ik ben. Alweer een note, dat dit kan in Nederland!
Nee, ik luister alleen singles die nog door 3fm gehypet moeten worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ohja, jij luistert alleen singles die op dat moment door 3FM gehypet worden. Dat was ik even vergeten![]()
Ik kreeg een note omdat ik na 9000 posts nog geen note hadquote:
whut?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik kreeg een note omdat ik na 9000 posts nog geen note had![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik kreeg een note omdat ik na 9000 posts nog geen note had![]()
![]()
Vreemd dat men op sollicitatiegesprekken niet vraagt naar iemand's notes dus....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een strafblad heb ik niet meer, maar notes zijn voor het leven![]()
ik heb er 361, allemaal positiefquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik kreeg een note omdat ik na 9000 posts nog geen note hadOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Jamiroquai natuurlijk, the return of the (cyber)space cowboyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:41 schreef Tchock het volgende:
ACT-F, verzoekje om je terugkomst te vieren?![]()
![]()
Vandaar dat ik in mijn cv nadrukkelijk ontken ACT-F op het FOK! forum te zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vreemd dat men op sollicitatiegesprekken niet vraagt naar iemand's notes dus....![]()
Ja doe maar uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:43 schreef Tchock het volgende:
Ik zet deze wel voortijdig uit denk ik voor ik iedereen wegjaagBaby darling doll face honey![]()
Uiteraard. Engeltje dat je bent, koetjsiekoequote:
Voor elke ziekte die ik heb opgelost op FOK! kreeg ik er 1 voorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Uiteraard. Engeltje dat je bent, koetjsiekoeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zeg altijd dat ik Danny ben, wat mij niet aannemen?! BAN!You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Hallo, ik ben Piet maar online heet ik Mark Zuckerberg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vandaar dat ik in mijn cv nadrukkelijk ontken ACT-F op het FOK! forum te zijn.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Heb ik al gedraaid.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jamiroquai natuurlijk, the return of the (cyber)space cowboy![]()
ACT-F, doe dan Back In Black
Wat een teringnummer dit man
Niks specifieks, hoor. Draai lekker door.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Van komende zondag tot de vrijdag erop "WebHawk op 4daagseradio" tussen 03.00u en 06.00u. Zondag 02.30-03.00 ga ik proberen ook nog even op radio49 alleen te draaien, als de techniek het daar toelaat.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Hai, ik wil ook jingles, maar ik weet de teksten nog niet, vandaar dat je nog geen PM hebt, tevens Bushquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Van komende zondag tot de vrijdag erop "WebHawk op 4daagseradio" tussen 03.00u en 06.00u. Zondag 02.30-03.00 ga ik proberen ook nog even op radio49 alleen te draaien, als de techniek het daar toelaat.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan maar een kutnummer![]()
David Hasselhoff - Looking For Freedom. Toe, kies iets leuks.
![]()
Voor dat bedrag krijg je alleen een paar naamjingles, voor extra teksten kost 't wel meer. (ik reken het 1 op 1 door)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hai, ik wil ook jingles, maar ik weet de teksten nog niet, vandaar dat je nog geen PM hebt, tevens BushWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Wut? Hebben ze nieuw werk?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe singles van Blur?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan maar een kutnummer![]()
David Hasselhoff - Looking For Freedom
Komt na M83.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ok, ik bewaar dit nummer voor Rob's platenkast![]()
Doe maar ICE-T - Cop Killer![]()
Thema?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
Robbieboy, zet mij maar neer op 21-23, ik heb wel gegevens nodig dan.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Running up that hill. Van Babooshka wist ik niet meer welk nummer het ook alweer was, dat vind ik zo stomquote:![]()
![]()
De show heet zoals gewoonlijk Gesnater met de Nater en het is zoals gewoonlijk veel nieuwe muziekquote:![]()
![]()
Kate Bush dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Running up that hill. Van Babooshka wist ik niet meer welk nummer het ook alweer was, dat vind ik zo stom![]()
![]()
Wat denk je zelfquote:
Dat is dit regeltje:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, je moet naar het unieke aantal bezoekers kijken.
ICE-T - Modkiller
Stream Status: Stream is up at 320 kbps with 22 of 5000 listeners (7 unique)Ik heb het nu over de piek.
![]()
De peak meet bezoekers, niet unieke.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is dit regeltje:
Stream Status: Stream is up at 320 kbps with 22 of 5000 listeners (7 unique)Ik heb het nu over de piek.
![]()
Geen idee of ik kan luisteren vanavond, maar wat een heldendaad om een Alfred J. Kwak tribute te doen Naatje
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Tja, er staat niet bij of die piek met unieke bezoekers behaald is, maar dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is dit regeltje:
![]()
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:57 schreef Rafeiro het volgende:
Geen idee of ik kan luisteren vanavond, maar wat een heldendaad om een Alfred J. Kwak tribute te doen Naatje![]()
Nee ikkequote:
Zal het zo gesnater met de nater noemen
Update: Wouters vindt twee keepers mager en krijgt Verhoeven erbij
Dinsdag, 10 juli 2012 om 16:30
verkeerd topic xoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Kutquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb Ice-T en Antony al gedraaid, niets wat je kan noemen is een groter contrast.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm niet iets wat ik zo 1,2,3 kan bedenken en ook nog hier bij past.Ligt er aan of je nu wel serieus kunt doenquote:![]()
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb Ice-T en Antony al gedraaid, niets wat je kan noemen is een groter contrast.
[..]
Ligt er aan of je nu wel serieus kunt doenIk zal even nadenken. Thanks.
![]()
![]()
Ik ben altijd serieusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:02 schreef Tchock het volgende:
Ligt er aan of je nu wel serieus kunt doen![]()
![]()
Lekkere in andere topics qouten met die kutmeldingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wel, trilleville - neva evaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb Ice-T en Antony al gedraaid, niets wat je kan noemen is een groter contrast.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekkere in andere topics qouten met die kutmelding![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Wat een eikel ben je ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Steven, het is ondertussen wel overduidelijk dat jij maar 1 slowchat tegelijk aankan.
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef robdriessen het volgende:
Steven, het is ondertussen wel overduidelijk dat jij maar 1 slowchat tegelijk aankan.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik doe het expres Rob
Ze weet niet hoe die melding uitgaatOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Jouw verzoekje is de volgende track!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hier wel, mensen die niet Groningen![]()
Help ik krijg allemaal spam als mensne mij quotenWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik zie net op buienradar dat het binnen nu en 5min hier ook gaat regenenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hier wel, mensen die niet Groningen![]()
![]()
2x spul bedoeld voor je voetbal topic hier postenquote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ja?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Help ik krijg allemaal spam als mensne mij quoten![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Help ik krijg allemaal spam als mensne mij quoten
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
HAHA noob.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Help ik krijg allemaal spam als mensne mij quotenNoot noot.![]()
Nieuwquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom krijg ik quote alerts DM's?![]()
![]()
Daarom.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom krijg ik quote alerts DM's?![]()
Ga naar settings -> overig en zet daar het vinkje uit. Probleem opgelost. Heeeerlijk rustig.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
waarom zeg je hetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef robdriessen het volgende:
Ga naar settings -> overig en zet daar het vinkje uit. Probleem opgelost. Heeeerlijk rustig.ik wil dv pesten
![]()
Ditquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef Tchock het volgende:
Ik kende dit niet maar klinkt best lekker.Baby darling doll face honey![]()
Ah, dankjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef robdriessen het volgende:
Ga naar settings -> overig en zet daar het vinkje uit. Probleem opgelost. Heeeerlijk rustig.![]()
Je verpest het weer lekker.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef robdriessen het volgende:
Ga naar settings -> overig en zet daar het vinkje uit. Probleem opgelost. Heeeerlijk rustig.![]()
Geen dank, ik verdrommel je muzieksmaakquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef Tchock het volgende:
Ik kende dit niet maar klinkt best lekker.![]()
![]()
Ik kom hier voor mijn rust.
En voor [ZUU] ben ik nog niet zuur genoeg.
Is Colleen nieuw werk, of niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen dank, ik verdrommel je muzieksmaak![]()
quote:
What Makes A Good Man. Topnummer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
The Heavy heeft wel nieuw werk inmiddels, komt vanavond voorbij hoop ik
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
What Makes A Good Man. Topnummer.![]()
Nee maar even serieus.. als een liedje klaar is dan begin je al standaard met "ehmm, dat waren de blabla" en tussen woordjes door als je 1 sec moet nadenken ook alquote:.
Baby darling doll face honey![]()
Big dealquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar even serieus.. als een liedje klaar is dan begin je al standaard met "ehmm, dat waren de blabla" en tussen woordjes door als je 1 sec moet nadenken ook al.
![]()
Haters gonna hate, ik vind het schattig tchock maar je kan beter ehm vervangen met "squatten dames". Dat zeg ik altijd als ik even stilval.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar even serieus.. als een liedje klaar is dan begin je al standaard met "ehmm, dat waren de blabla" en tussen woordjes door als je 1 sec moet nadenken ook al.
![]()
Tchock kijk ik ben niet de enige die een slaaparm krijgt als iemand erop in slaap valt:
http://9gag.com/gag/4719595
Is al tijdje geleden maar goed, gelijk halen ftw.![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
Tchock kijk ik ben niet de enige die een slaaparm krijgt als iemand erop in slaap valt:
![]()
![]()
Ja, tchock wil van zn schattigheid af. Ik help m!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Haters gonna hate, ik vind het schattig tchock maar je kan beter ehm vervangen met "squatten dames". Dat zeg ik altijd als ik even stilval.
Snuf heeft dat ook hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
![]()
Zet afquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:15 schreef Tchock het volgende:
Dit zijn alle nummers die ik niet ga draaien vandaag
Tchock is toch al kapotstoer?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, tchock wil van zn schattigheid af. Ik help m!![]()
![]()
Ik vind katten wel lief, maar zo harig dat is vies. En ze luisteren niet als je zegt "OP DE MAT" en dat is soms wel erg jammer
. En daarbij.. katten op je bed als je slaapt
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind katten wel lief, maar zo harig dat is vies. En ze luisteren niet als je zegt "OP DE MAT" en dat is soms wel erg jammer
![]()
Een kale kat speciaal voor jou:
Zonder haar.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2012 17:20:54 ]![]()
D.A.N.C.E. of new jack van Justice. Kies maar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je nou al wat bedacht of hoe zit dat![]()
Je zeikt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:19 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Comin' up! Goede keuzequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
D.A.N.C.E. of new jack van Justice. Kies maar.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:19 schreef Crack_ het volgende:
bahquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Een kale kat speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Zonder haar.Nee, ik heb mn hele leven met honden geleefd waar dat allemaal wel bij kanquote:
quote:Deze ook in de playlistquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, nummertje uitkiezen. Doe maar Alt-J - Fitzpleasure.?
![]()
Catholic Schoolgirls RuleMet een clip die in Amerika niet uitgezonden mocht worden omdat er een strippende non haar tieten laat zien.
![]()
Die hebben ook harenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bah
[..]
Nee, ik heb mn hele leven met honden geleefd waar dat allemaal wel bij kan![]()
![]()
Honden hebben ook haar en dat is ook niet chill als die in je bed slapen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bah
[..]
Nee, ik heb mn hele leven met honden geleefd waar dat allemaal wel bij kan
Katten.Want niet uitlaten enzo.
Honden worden pas tof als je tijd over hebt. Anders is het zielig voor dat beest en irritant voor jezelf.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Nee, ik heb mn hele leven met honden geleefd waar dat allemaal wel bij kan
Voor 2011, dus niets voor jouquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, dit is best een toffe track van RHCP![]()
Ja maar die haren van honden laten lang niet zo veel los als bij katten (iig die van tchockquote:)
Ik hoef die hond bij ons thuis nooit uit te laten, dat scheelt welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Honden hebben ook haar en dat is ook niet chill als die in je bed slapen.
Katten.Want niet uitlaten enzo.
Honden worden pas tof als je tijd over hebt. Anders is het zielig voor dat beest en irritant voor jezelf.. En onze hond slaapt beneden in de bench, zonder te zeuren
.
Neequote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar die haren van honden laten lang niet zo veel los als bij katten (iig die van tchock)
[..]
Ik hoef die hond bij ons thuis nooit uit te laten, dat scheelt wel. En onze hond slaapt beneden in de bench, zonder te zeuren
.
[..]
Nee![]()
![]()
![]()
DJ's die verzoekjes doen worden overstelpt.
Guppie die verzoekjes doet krijgt amper aandacht. Arm beestje
Klinkt als een oorlogsmisdadigerquote:
Gup zegt alleen maar blup .quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef robdriessen het volgende:
Guppie die verzoekjes doet krijgt amper aandacht. Arm beestje![]()
Ik moest ook aan die mladic enzo denken toen ik de naam zagquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
SAMEN STAAN WE STERK ANDERS WINNEN WE HET NIET, CATDOOOOOOG, CATDOOOOOG
ALLEEN OP DE WERELD IS DE KLEINE CATDOGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
deze manquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
ALLEEN OP DE WERELD IS DE KLEINE CATDOGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
Laten we lekker link gaan doen.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik wil Gup allemaal verzoekjes voeren, maar ja..... er draait een dj hè?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef robdriessen het volgende:
Guppie die verzoekjes doet krijgt amper aandacht. Arm beestje
(Ik luister trouwens op de achtergrond mee.)
Ain't it funny how it is
Overgang was fijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:30 schreef Tchock het volgende:
De volgende track past hier prima bij, al zeg ik het zelf.
Euhmmmmmquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
Vader die binnenkomt en vraagt waar je tegen praat, awkward![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
Vader die binnenkomt en vraagt waar je tegen praat, awkward
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
Vader die binnenkomt en vraagt waar je tegen praat, awkwardI know that feelin' bro.
![]()
![]()
Middag allen
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
I'm talking to the hand, as the face isn't listening!You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:
Nog voorkeur voor een genre ?Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Het liefst iets wat zo min mogelijk luisteraars wegjaagt, voor de rest mag je je gang gaanquote:Nope. Wil je er iets van horen?quote:![]()
Dit nummer
Ja, maar ik weet niet welke. Wacht ff.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het liefst iets wat zo min mogelijk luisteraars wegjaagt, voor de rest mag je je gang gaan
[..]
Nope. Wil je er iets van horen?![]()
Ow.... dan vraag ik wel niets aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het liefst iets wat zo min mogelijk luisteraars wegjaagt,![]()
Ain't it funny how it is
quote:Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Maar als verzoekje: Danzig - Mother
cartoon network, met dexter, 2 stupid dogs, I am weasel, etc. etc.
Je bent bijna groot het is over met dat spelen en dan denk ik laat maar kletsen wat kan mij dat nou schelen. All grown up, nog jaren als het even mag. All grown up blablabla bij hoog en laag. All grown up en morgen is er weer een dag. All grown up vandaag. All grown up VANDAAAGGGquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sowieso Nickelodeon in de vroege 00's![]()
![]()
Is nog een vrij rustig aanvraagje van mezelf, al zeg ik het zelfquote:
Komt er aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is nog een vrij rustig aanvraagje van mezelf, al zeg ik het zelf![]()
Verzoek eens trashmetalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is nog een vrij rustig aanvraagje van mezelf, al zeg ik het zelf![]()
![]()
ehhhOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Viva la Bam
Dat kan ik die jongen niet aandoenquote:
Kleine kans dat ik mss nog wel even kan/ga draaien straks
quote:You cannot access the following Web address:
http://radio49.listen2myradio.com/
The site you requested is blocked under the following categories: Internet Radio/TV
zelfs men request om het open te gooien is rejected
meh.
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent bijna groot het is over met dat spelen en dan denk ik laat maar kletsen wat kan mij dat nou schelen. All grown up, nog jaren als het even mag. All grown up blablabla bij hoog en laag. All grown up en morgen is er weer een dag. All grown up vandaag. All grown up VANDAAAGGG![]()
Kenje deze nog-nog-nog-nog.
Sommige zeggen het gras lijkt veel groener, aan de overkant. ( hallo erik, hey meiden ) Maar ik ben eens gaan kijken, om het gras te vergelijken, het leek groener maar dat was het dus niet, neehee. Voorlopig weet ik, wat ik ga doen. Ik blijf in het midden, daar is alles groen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat kan ik die jongen niet aandoen
Kleine kans dat ik mss nog wel even kan/ga draaien straks![]()
![]()
![]()
Dank u Sjok
Bedrijfsnetwerk? Ik voel je pijn, broeder.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]zelfs men request om het open te gooien is rejected
meh.
Wie lost Tchock om 18 uur af?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:
Ik niet.quote:
Moet nog even voedsel halen zo
As told by Ginger. toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
Sommige zeggen het gras lijkt veel groener, aan de overkant. ( hallo erik, hey meiden ) Maar ik ben eens gaan kijken, om het gras te vergelijken, het leek groener maar dat was het dus niet, neehee. Voorlopig weet ik, wat ik ga doen. Ik blijf in het midden, daar is alles groen![]()
![]()
![]()
Opschieten!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik niet.
Moet nog even voedsel halen zo![]()
quote:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik niet.
Moet nog even voedsel halen zo![]()
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
Baass.
![]()
Ik heb stof zat om nog even door te draaien, hoor net dat ik niet werk vanavond. Maar als iemand anders wil, ga gerust je gang!![]()
quote:
Stond al klaar voor Depeche Mode begon mafkees.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
Depeche ModeBen je cocorosie aan het binnenslepen tsjok?
![]()
Toppiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stond al klaar voor Depeche Mode begon mafkees.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |