waarom zeg je hetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef robdriessen het volgende:
Ga naar settings -> overig en zet daar het vinkje uit. Probleem opgelost. Heeeerlijk rustig.
Ditquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef Tchock het volgende:
Ik kende dit niet maar klinkt best lekker.
Ah, dankjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef robdriessen het volgende:
Ga naar settings -> overig en zet daar het vinkje uit. Probleem opgelost. Heeeerlijk rustig.
Je verpest het weer lekker.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef robdriessen het volgende:
Geen dank, ik verdrommel je muzieksmaakquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef Tchock het volgende:
Ik kende dit niet maar klinkt best lekker.
Is Colleen nieuw werk, of niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen dank, ik verdrommel je muzieksmaak
quote:
What Makes A Good Man. Topnummer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
The Heavy heeft wel nieuw werk inmiddels, komt vanavond voorbij hoop ik
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
What Makes A Good Man. Topnummer.
Nee maar even serieus.. als een liedje klaar is dan begin je al standaard met "ehmm, dat waren de blabla" en tussen woordjes door als je 1 sec moet nadenken ook alquote:
Big dealquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar even serieus.. als een liedje klaar is dan begin je al standaard met "ehmm, dat waren de blabla" en tussen woordjes door als je 1 sec moet nadenken ook al.
Haters gonna hate, ik vind het schattig tchock maar je kan beter ehm vervangen met "squatten dames". Dat zeg ik altijd als ik even stilval.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar even serieus.. als een liedje klaar is dan begin je al standaard met "ehmm, dat waren de blabla" en tussen woordjes door als je 1 sec moet nadenken ook al.
Dat heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
Tchock kijk ik ben niet de enige die een slaaparm krijgt als iemand erop in slaap valt:
http://9gag.com/gag/4719595
Is al tijdje geleden maar goed, gelijk halen ftw.![]()
Ja, tchock wil van zn schattigheid af. Ik help m!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Haters gonna hate, ik vind het schattig tchock maar je kan beter ehm vervangen met "squatten dames". Dat zeg ik altijd als ik even stilval.
Snuf heeft dat ook hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef Typisch het volgende:
Tchock kijk ik ben niet de enige die een slaaparm krijgt als iemand erop in slaap valt:
http://9gag.com/gag/4719595
Is al tijdje geleden maar goed, gelijk halen ftw.![]()
Zet afquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:15 schreef Tchock het volgende:
Dit zijn alle nummers die ik niet ga draaien vandaag
Tchock is toch al kapotstoer?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, tchock wil van zn schattigheid af. Ik help m!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind katten wel lief, maar zo harig dat is vies. En ze luisteren niet als je zegt "OP DE MAT" en dat is soms wel erg jammer
. En daarbij.. katten op je bed als je slaapt
D.A.N.C.E. of new jack van Justice. Kies maar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je nou al wat bedacht of hoe zit dat
Je zeikt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind katten wel lief, maar zo harig dat is vies. En ze luisteren niet als je zegt "OP DE MAT" en dat is soms wel erg jammer
Comin' up! Goede keuzequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
D.A.N.C.E. of new jack van Justice. Kies maar.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:19 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |