bahquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Een kale kat speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Zonder haar.
Nee, ik heb mn hele leven met honden geleefd waar dat allemaal wel bij kanquote:
quote:
Deze ook in de playlistquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, nummertje uitkiezen. Doe maar Alt-J - Fitzpleasure.
Die hebben ook harenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bah
[..]
Nee, ik heb mn hele leven met honden geleefd waar dat allemaal wel bij kan
Honden hebben ook haar en dat is ook niet chill als die in je bed slapen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bah
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Voor 2011, dus niets voor jouquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, dit is best een toffe track van RHCP
Ja maar die haren van honden laten lang niet zo veel los als bij katten (iig die van tchockquote:
Ik hoef die hond bij ons thuis nooit uit te laten, dat scheelt welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Honden hebben ook haar en dat is ook niet chill als die in je bed slapen.
Katten.Want niet uitlaten enzo.
Honden worden pas tof als je tijd over hebt. Anders is het zielig voor dat beest en irritant voor jezelf.
Neequote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar die haren van honden laten lang niet zo veel los als bij katten (iig die van tchock)
[..]
Ik hoef die hond bij ons thuis nooit uit te laten, dat scheelt wel. En onze hond slaapt beneden in de bench, zonder te zeuren
.
[..]
Nee
Klinkt als een oorlogsmisdadigerquote:
Gup zegt alleen maar blup .quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef robdriessen het volgende:
DJ's die verzoekjes doen worden overstelpt.
Guppie die verzoekjes doet krijgt amper aandacht. Arm beestje
Ik moest ook aan die mladic enzo denken toen ik de naam zagquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
SAMEN STAAN WE STERK ANDERS WINNEN WE HET NIET, CATDOOOOOOG, CATDOOOOOG
deze manquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
ALLEEN OP DE WERELD IS DE KLEINE CATDOGGGGGGGGGGGGGGGGG
Ik wil Gup allemaal verzoekjes voeren, maar ja..... er draait een dj hè?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef robdriessen het volgende:
DJ's die verzoekjes doen worden overstelpt.
Guppie die verzoekjes doet krijgt amper aandacht. Arm beestje
Overgang was fijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:30 schreef Tchock het volgende:
De volgende track past hier prima bij, al zeg ik het zelf.
Euhmmmmmquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
Vader die binnenkomt en vraagt waar je tegen praat, awkward
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
quote:
Het liefst iets wat zo min mogelijk luisteraars wegjaagt, voor de rest mag je je gang gaanquote:
Nope. Wil je er iets van horen?quote:
Ja, maar ik weet niet welke. Wacht ff.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het liefst iets wat zo min mogelijk luisteraars wegjaagt, voor de rest mag je je gang gaan
[..]
Nope. Wil je er iets van horen?
Ow.... dan vraag ik wel niets aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het liefst iets wat zo min mogelijk luisteraars wegjaagt,
quote:
Je bent bijna groot het is over met dat spelen en dan denk ik laat maar kletsen wat kan mij dat nou schelen. All grown up, nog jaren als het even mag. All grown up blablabla bij hoog en laag. All grown up en morgen is er weer een dag. All grown up vandaag. All grown up VANDAAAGGGquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sowieso Nickelodeon in de vroege 00's
Is nog een vrij rustig aanvraagje van mezelf, al zeg ik het zelfquote:
Komt er aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is nog een vrij rustig aanvraagje van mezelf, al zeg ik het zelf
Verzoek eens trashmetalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is nog een vrij rustig aanvraagje van mezelf, al zeg ik het zelf
Dat kan ik die jongen niet aandoenquote:
quote:You cannot access the following Web address:
http://radio49.listen2myradio.com/
The site you requested is blocked under the following categories: Internet Radio/TV
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent bijna groot het is over met dat spelen en dan denk ik laat maar kletsen wat kan mij dat nou schelen. All grown up, nog jaren als het even mag. All grown up blablabla bij hoog en laag. All grown up en morgen is er weer een dag. All grown up vandaag. All grown up VANDAAAGGG
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat kan ik die jongen niet aandoen
Kleine kans dat ik mss nog wel even kan/ga draaien straks
Bedrijfsnetwerk? Ik voel je pijn, broeder.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]zelfs men request om het open te gooien is rejected
meh.
quote:
Ik niet.quote:
As told by Ginger. toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
Kenje deze nog-nog-nog-nog.
Sommige zeggen het gras lijkt veel groener, aan de overkant. ( hallo erik, hey meiden ) Maar ik ben eens gaan kijken, om het gras te vergelijken, het leek groener maar dat was het dus niet, neehee. Voorlopig weet ik, wat ik ga doen. Ik blijf in het midden, daar is alles groen![]()
Opschieten!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik niet.
Moet nog even voedsel halen zo
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik niet.
Moet nog even voedsel halen zo
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
Kenje deze nog-nog-nog-nog.
Sommige zeggen het gras lijkt veel groener, aan de overkant. ( hallo erik, hey meiden ) Maar ik ben eens gaan kijken, om het gras te vergelijken, het leek groener maar dat was het dus niet, neehee. Voorlopig weet ik, wat ik ga doen. Ik blijf in het midden, daar is alles groen![]()
quote:
Stond al klaar voor Depeche Mode begon mafkees.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
Depeche ModeBen je cocorosie aan het binnenslepen tsjok?
Toppiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stond al klaar voor Depeche Mode begon mafkees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |