Nog ergens te zien?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef wieisboos het volgende:
Opstelling: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Blind, Koppers, De Jong, Anita, Janssen, Özbiliz, Sigthórsson, Fischer
Fischer weer in de basis
quote:ADO Den Haag wil volgens Voetbal International Jody Lukoki graag overnemen van Ajax. De rechtsbuiten komt in Amsterdam niet aan spelen toe, omdat hij flinke concurrentie heeft. De Haagse club denkt dat hij tot meer in staat is en zouden hem komend seizoen graag huren. Lukoki's contract loopt nog drie seizoenen door.
prima om een jaar te verhuren om hem te laten trainen op inzicht, voorzetten en naar binnen trekken.quote:
Totaal niet nee, en hij wilde zich nog wel bewijzen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:15 schreef Syntix het volgende:
1-0Ben ik de enige die vind dat Van Rhijn in de oefenwedstrijden nog niet echt een sterke indruk maakt (understatement)?
Ik ga niet betalen voor een oefen potjequote:
3 euro voor een maand joh.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen voor een oefen potje
Ik betaal genoeg voor mijn seizoenskaartquote:
Zo mooi dat het altijd nét niet lukt. Volgend seizoen mag die wel ergens een pingel nemen van mijquote:
Zolang die maar niet meer voor Ajax speelt, wat een dramaverdediger.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zo mooi dat het altijd nét niet lukt. Volgend seizoen mag die wel ergens een pingel nemen van mij
Onzinquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Zolang die maar niet meer voor Ajax speelt, wat een dramaverdediger.
Dat mag jij vinden.quote:
onzinquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Onzin. Sinds pappie weg is, doet hij het primaquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Ach ik zie hem al een tijdje in de arena en verdedigend vind ik hem echt veel te kort komen voor Ajax 1.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
onzin
Nja wel een beetje waar. Hij is idd verdedigend wat minder, maar vooral opbouwend meer dan prima![]()
Hij is af en toe nog wat te angstig. Met wat meer zelfvertrouwen + vertrouwen van de Boer gaat het best met hem goed komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Ach ik zie hem al een tijdje in de arena en verdedigend vind ik hem echt veel te kort komen voor Ajax 1.
Opbouwend kan het wel aardig zijn, maar verdedigend echt niet goed genoeg. Zoveel duels qua fysiek verloren, zie de reacties van jantje nog voor me.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is af en toe nog wat te angstig. Met wat meer zelfvertrouwen + vertrouwen van de Boer gaat het best met hem goed komen
Valt op te trainen. Hij heeft wel degelijk talent in z'n donder.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:38 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Opbouwend kan het wel aardig zijn, maar verdedigend echt niet goed genoeg. Zoveel duels qua fysiek verloren, zie de reacties van jantje nog voor me.
Ach we hoeven het ook niet eens te zijn. Ik denk dat Blind in een van de volgende seizoenen de laan uit gestuurd wordt. We zullen het zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Valt op te trainen. Hij heeft wel degelijk talent in z'n donder.
Nope, enige speler waarvan je ook niks hoortquote:
Daarom ja, toont veel interesse die jongenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nope, enige speler waarvan je ook niks hoort
Daley Blind had weekje extra vrij, op Twitter echt van: succes jongens! TwitterGreg alleen maar pics dat hij in Miami chillt. Achja.
Achja wat verwacht je van die jongen. Blijkbaar sluit hij zich helemaal af net zoals bij oranje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:45 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Daarom ja, toont veel interesse die jongen
Moet wel, ik merkte altijd na wedstrijden dat Siem, Christian, Daley en Jan en Jeroen aan het kloten waren na wedstrijden op Twitter. Enige die je nooit iets erover zegt en op camera alleen maar met zijn Beats op zijn hoofd ziet is Greggie...quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Achja wat verwacht je van die jongen. Blijkbaar sluit hij zich helemaal af net zoals bij oranje.
de Jong op het middenveld?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Janssen gaat banken denk ik zo.
Eriksen - de Jong
----------Anita
Chill, de broer van Eriksen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Janssen gaat banken denk ik zo.
Eriksen - de Jong
----------Anita
Ajax Exclusive TV, 3 euro voor een maand.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:47 schreef Pascaltjuh het volgende:
Heeft iemand een stream toevallig? Of is het nergens te zien'?
Hij is aanvoerder en speelt er de hele voorbereiding al, lijkt me wel duidelijk dus. Sightorsson gaat ook gewoon spelen.quote:
Ben er bang voor, dan zie ik nog liever Janssen op 10.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:50 schreef Syntix het volgende:
De Jong wordt aanvoerder en is een lievelingetje van FdB dus die speelt sowieso. Eriksen denk ik ook wel en Schone en Janssen mogen banken.
Bedankt, betaal je 281 euro voor een SCC krijg je dit er geeneens bijquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax Exclusive TV, 3 euro voor een maand.
Ging net kijken wat een SCC kost van Arsenal. 2000quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:51 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Bedankt, betaal je 281 euro voor een SCC krijg je dit er geeneens bij
En dan nog kut voetbal te zien krijgenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ging net kijken wat een SCC kost van Arsenal. 2000
De Jong in de spits.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Jong is een tyfusmongool, beter tyft die sahbi op
quote:
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:02 schreef stoeltafel het volgende:
@RikElfrink
#Brands ontkent op 100 procent dat het bod op #Narsingh gisteren door #PSV is verhoogd. Volgens hem complete onzin.
Goed nieuws voor Ajax???
Nee, beter heeft Brands gelijk en koopt niemand Narsingh en zit Heerenveen met een transfervrije spelerquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:02 schreef stoeltafel het volgende:
@RikElfrink
#Brands ontkent op 100 procent dat het bod op #Narsingh gisteren door #PSV is verhoogd. Volgens hem complete onzin.
Goed nieuws voor Ajax???
Dit vraagt om een pollquote:
Is te hopen ja. Aan de andere kant is het ook wel lekker dat dit al bijna als rel wordt gezien. Dat is de afgelopen jaren wel anders geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Laat Narsingh maar doen wat ie lekker wil doen
Zou mij echt aan mijn reet roesten
Volwassen poll.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit vraagt om een poll
Poll: Narsingh?
• Hallo! Wil je naar de kampioen of wat?
• Ga maar naar die kut boeren.
• /care
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maakt nog wel aardig wat fouten, nu al Eredivisie? Ik weet het niet. Potentie zeker.quote:
Dat klopt, mooi rustig brengen die jongen. A1 gaat hij niet meer zoveel leren denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maakt nog wel aardig wat fouten, nu al Eredivisie? Ik weet het niet. Potentie zeker.
Voor de leeuwen en vlug een beetje! Zoals altijd al gebeurde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maakt nog wel aardig wat fouten, nu al Eredivisie? Ik weet het niet. Potentie zeker.
Wat speelde hij geweldig tijdens de next genquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Veltman klapt er altijd wel flink in.
Tegen Barcelonaquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat speelde hij geweldig tijdens de next gen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:28 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Tegen BarcelonaSpeelt het grootste talent van La masia eruit
maak er maar 4 vanquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alleen waren zijn tegenstanders die wedstrijd allemaal 2-3 jaar jonger.
Grimaldo ja maar die kwam die toch nooit tegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |