3 euro voor een maand joh.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen voor een oefen potje
Ik betaal genoeg voor mijn seizoenskaartquote:
Zo mooi dat het altijd nét niet lukt. Volgend seizoen mag die wel ergens een pingel nemen van mijquote:
Zolang die maar niet meer voor Ajax speelt, wat een dramaverdediger.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zo mooi dat het altijd nét niet lukt. Volgend seizoen mag die wel ergens een pingel nemen van mij
Onzinquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Zolang die maar niet meer voor Ajax speelt, wat een dramaverdediger.
Dat mag jij vinden.quote:
onzinquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Onzin. Sinds pappie weg is, doet hij het primaquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Ach ik zie hem al een tijdje in de arena en verdedigend vind ik hem echt veel te kort komen voor Ajax 1.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
onzin
Nja wel een beetje waar. Hij is idd verdedigend wat minder, maar vooral opbouwend meer dan prima![]()
Hij is af en toe nog wat te angstig. Met wat meer zelfvertrouwen + vertrouwen van de Boer gaat het best met hem goed komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Ach ik zie hem al een tijdje in de arena en verdedigend vind ik hem echt veel te kort komen voor Ajax 1.
Opbouwend kan het wel aardig zijn, maar verdedigend echt niet goed genoeg. Zoveel duels qua fysiek verloren, zie de reacties van jantje nog voor me.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is af en toe nog wat te angstig. Met wat meer zelfvertrouwen + vertrouwen van de Boer gaat het best met hem goed komen
Valt op te trainen. Hij heeft wel degelijk talent in z'n donder.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:38 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Opbouwend kan het wel aardig zijn, maar verdedigend echt niet goed genoeg. Zoveel duels qua fysiek verloren, zie de reacties van jantje nog voor me.
Ach we hoeven het ook niet eens te zijn. Ik denk dat Blind in een van de volgende seizoenen de laan uit gestuurd wordt. We zullen het zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Valt op te trainen. Hij heeft wel degelijk talent in z'n donder.
Nope, enige speler waarvan je ook niks hoortquote:
Daarom ja, toont veel interesse die jongenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nope, enige speler waarvan je ook niks hoort
Daley Blind had weekje extra vrij, op Twitter echt van: succes jongens! TwitterGreg alleen maar pics dat hij in Miami chillt. Achja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |