Maakt nog wel aardig wat fouten, nu al Eredivisie? Ik weet het niet. Potentie zeker.quote:
Dat klopt, mooi rustig brengen die jongen. A1 gaat hij niet meer zoveel leren denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maakt nog wel aardig wat fouten, nu al Eredivisie? Ik weet het niet. Potentie zeker.
Voor de leeuwen en vlug een beetje! Zoals altijd al gebeurde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maakt nog wel aardig wat fouten, nu al Eredivisie? Ik weet het niet. Potentie zeker.
Wat speelde hij geweldig tijdens de next genquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Veltman klapt er altijd wel flink in.
Tegen Barcelonaquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat speelde hij geweldig tijdens de next gen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:28 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Tegen BarcelonaSpeelt het grootste talent van La masia eruit
maak er maar 4 vanquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alleen waren zijn tegenstanders die wedstrijd allemaal 2-3 jaar jonger.
Grimaldo ja maar die kwam die toch nooit tegen.quote:
laat hem dan officieel debuteren. nu heeft hij nog de leeftijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maakt geen ene fuck uit. Hij kan voetballen.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maakt geen ene fuck uit. Hij kan voetballen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
laat hem dan officieel debuteren. nu heeft hij nog de leeftijd
Zal gebeuren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
laat hem dan officieel debuteren. nu heeft hij nog de leeftijd
Ik wacht al tijden tot het moment dat hij op straat wordt gezet, wat een mislukking zeg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef Syntix het volgende:
Ebeciliozelfs in zulke wedstrijden straalt het dramatische spel van hem eraf
Ja, en dan scoort hij weer een hattrick ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:57 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Ik wacht al tijden tot het moment dat hij op straat wordt gezet, wat een mislukking zeg.
Haha die thuiswedstrijd dat hij die goals met zijn chocoladebeen in de kruising schoot. Ik stond op de tribune met een mond vol tandenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, en dan scoort hij weer een hattrick ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |