abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114061431
:* voor An, hoop dat er snel kopers komen!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_114061536
Dank MI :*
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:35:46 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114061595
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja wellicht dat je een hypotheek kunt krijgen maar dan is het wel heel tricky.
Ja, hoe graag ik ook naar Amersfoort wil, tricky doen we niet :P. Zou ook een NHG-hypotheek willen enzo :P.
Zag trouwens ook iets over een startersrenteregeling van bepaalde woningcorporaties. Daar ook maar eens in verdiepen. En in de tussentijd hard doorsparen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_114061608
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef Mini. het volgende:
Ik zag dat jullie het er in het vorige topic al over hadden, maar wat is huren toch vreselijk duur. :{ En dan ook nog die inkomenseisen... Ik wil eigenlijk ook wel weg uit m'n huidige woning, maar ik kan gewoon niks betaalbaars vinden dat noemenswaardig beter is dan waar ik nu zit. Zo raar dat je met een fulltime baan niet gewoon een redelijk appartement kunt betalen.
Dus, Vik, I feel your pain. :P Wel een goede motivatie om te sparen...
Ja, vreselijk hè. Voornaamste reden dat Baardmans uiteindelijk dus maar een huis heeft gekocht.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:36:32 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114061633
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:30 schreef An24 het volgende:
Sparen O+

Vroeger kon ik ook nooit sparen, maar nu ik lekker verdien doe ik echt mijn best. Maar goed, ik heb ook wel 1100 euro aan vaste lasten vanwege mijn huis en Freud heeft precies hetzelfde. Dus als onze huizen verkocht worden kunnen we een mooi huis kopen en sparen. Jammer alleen dat het geld eerst in de onderwaarde gestoken moet worden ;(

Maar toch ben ik trots: van bijstandskind naar huidige situatie O+
:o Wat véél! Hoe kan dat? :@.

Hoop dat jullie er idd snel van afkomen, want dit lijkt me een a-relaxte situatie zeg :X.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:37:30 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114061680
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, vreselijk hè. Voornaamste reden dat Baardmans uiteindelijk dus maar een huis heeft gekocht.
Naja, verkopen heeft ook nadelen (kom je er ooit waar van af, iets wat kapot is zelf betalen e.d.), maar het is wel echt iets wat van jou is en waar je mee kunt doen wat je wilt. Al het geld dat je er nog insteekt is een investering, bij huren gooi je het eigenlijk gewoon weg...
Niet meer actief op Fok!
pi_114061696
Vik, ja, en je maximale hypotheek is 4,5x bruto jaarinkomen (exclusief bonussen en reiskostenvergoeding)

Snap ook niet dat het zo moeilijk is die kwijt te raken, An :{ Voor die prijs en wat het is toch echt een goede deal lijkt me...
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:17 schreef Mini. het volgende:
Op zich is WO niet duurder denk ik, maar als je nog 3 jaar doorstudeert terwijl je stufi al op is gehouden, gaat het best hard. :@ Oh, en een half jaar in Amerika hakt er ook wel in.
Tijdens mijn master had ik echt niet veel tijd voor bijbaantjes, maar in de eerste jaren had ik best wat meer geld over kunnen houden...
Ben dan ook niet in de goede positie om de verschillen precies duidelijk te hebben.
Zelf MBO -> HBO gedaan dus zat in een klas waar velen al meer werkten dan bijvoorbeeld havo -> HBO'ers...

Tijdens het afstuderen hadden 5 van de 7 zelfs al een koophuis :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114061742
An, kan je een huis niet tijdelijk verhuren via een expat bureau ofzo? Misschien dat je er dan minder verlies van hebt?
pi_114061787
Het is tegenwoordig ook vrij lastig om de kosten koper of eventuele verbouwingskosten meegefinancierd te krijgen, schijnt, maar dat is misschien maar beter ook.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:39:44 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114061793
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:37 schreef V1z0R het volgende:
Vik, ja, en je maximale hypotheek is 4,5x bruto jaarinkomen (exclusief bonussen en reiskostenvergoeding)

Snap ook niet dat het zo moeilijk is die kwijt te raken, An :{ Voor die prijs en wat het is toch echt een goede deal lijkt me...

[..]

Ben dan ook niet in de goede positie om de verschillen precies duidelijk te hebben.
Zelf MBO -> HBO gedaan dus zat in een klas waar velen al meer werkten dan bijvoorbeeld havo -> HBO'ers...

Tijdens het afstuderen hadden 5 van de 7 zelfs al een koophuis :@
Was niet van plan om zo hoog te gaan zitten hoor qua maximale hypotheek hoor :). Sowieso zit ik ook met m'n studieschuld, die trekt m'n maximale hypotheek met 30.000 omlaag. Vroeger werd altijd tegen me gezegd dat een studieschuld niet meetelde, maar dat schijnt tegenwoordig wel zo te zijn. Nu valt er in mijn geval waarschijnlijk wel wat te regelen met mijn ouders wat dat betreft, maar je zult maar een dikke studieschuld hebben en daardoor gewoon helemaal niet kunnen kopen. Had me miss ook meer moeten inlezen destijds, maar goed: jong en onnadenkend enzo :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_114061801
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Qua maandlasten is kopen inderdaad stukken goedkoper. :) Moet je alleen lang genoeg op dezelfde plek kunnen blijven.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoop dat jullie er idd snel van afkomen, want dit lijkt me een a-relaxte situatie zeg :X.
Zo extreem is dat toch niet? Bij het appartement waar ik hiervoor woonde, in Utrecht, was de huur alleen al 1080 euro per maand.

Neemt niet weg dat het kut is, An...
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:41:09 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114061876
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:39 schreef Mini. het volgende:

[..]

Qua maandlasten is kopen inderdaad stukken goedkoper. :) Moet je alleen lang genoeg op dezelfde plek kunnen blijven.

[..]

Zo extreem is dat toch niet? Bij het appartement waar ik hiervoor woonde, in Utrecht, was de huur alleen al 1080 euro per maand.

Neemt niet weg dat het kut is, An...
Over wat voor vaste lasten heb je het dan? Huur, GWE, servicekosten... vergeet ik nog dingen? (behalve de afvalstoffenheffing en waterschapsbelasting)
Niet meer actief op Fok!
pi_114061887
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Naja, verkopen heeft ook nadelen (kom je er ooit waar van af, iets wat kapot is zelf betalen e.d.), maar het is wel echt iets wat van jou is en waar je mee kunt doen wat je wilt. Al het geld dat je er nog insteekt is een investering, bij huren gooi je het eigenlijk gewoon weg...
Ja, heb je ook gelijk in, dat kopen ook nadelen heeft. Maar anders had 'ie nu nog op z'n studentenkamer gezeten, denk ik.

Het is wel zo dat waar we nu wonen wel dusdanig goedkoop was dat 'ie er nooit enórm verlies op zal maken en dat het een type woning is dat voor starters hoe dan ook wel interessant blijft, denk ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:42:23 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114061948
Wow An!

Wil wel graag een nieuw huis om samen te kopen maar wij wonen prima hier dus...
En inkopen is nu ook niet zo verstandig :')

LIjst:
O: 2 boterhammen met gegrilde satekipfilet, beschuit kaas, beker melk, cappuccino
T's: halve meloen, nectarine
L: boterham gebakken ei, beschuit kaas, beschuit jam, cappuccino
T's: blokje choco, wortelen, een hele zak mosterdsoep met spekjes, appel
D bloemkool, half kippetje, komkommersalade
T: kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_114062015
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Over wat voor vaste lasten heb je het dan? Huur, GWE, servicekosten... vergeet ik nog dingen? (behalve de afvalstoffenheffing en waterschapsbelasting)
Vraag je dat aan mij of heb je verkeerd gequote? :P Ik had het alleen over de huur zelf.
Everything has changed
pi_114062120
Mijn lijstjes van de afgelopen dagen zijn niet zo best vrees ik. Ik ben gisteren aan mijn kaak geopereerd en heb best wel pijn. Dus lang leve de kwarkjes, de soepjes en dergelijke :') . Ben blij als ik weer fatsoenlijk kan eten.
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:45:54 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114062122
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:43 schreef Mini. het volgende:

[..]

Vraag je dat aan mij of heb je verkeerd gequote? :P Ik had het alleen over de huur zelf.
Ja aan jou of aan An :P Ik vraag me af hoe je op zo'n hoog bedrag kunt uitkomen. Of heeft An miss een heel duur koophuis? :P
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:46:01 #268
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_114062127
Wij hebben het huis gekocht als starters met koopgarant regeling. Je koopt het huis me 25% korting, en als je het verkoopt, dan "krijg" je 72% "terug" van de prijs waarvoor die verkocht is.

Helaas hebben we te horen gekregen dat ons huis voor 50.000 minder is getaxeerd :') dus voorlopig wonen wij hier nog wel
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:46:52 #269
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_114062173
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn lijstjes van de afgelopen dagen zijn niet zo best vrees ik. Ik ben gisteren aan mijn kaak geopereerd en heb best wel pijn. Dus lang leve de kwarkjes, de soepjes en dergelijke :') . Ben blij als ik weer fatsoenlijk kan eten.
Oh. balen! Heftige operatie? Beterschap :*
~ Bonito La Risa ~
pi_114062240
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja aan jou of aan An :P Ik vraag me af hoe je op zo'n hoog bedrag kunt uitkomen. Of heeft An miss een heel duur koophuis? :P
Nou, bij ons was dus de huur zelf al zo hoog, maar water, elektriciteit, tv/telefoon/internet en gemeentelijke dingen liepen ook wel op. Hoe het bij een koophuis zit weet ik niet.
Nu betaal ik trouwens minder dan de helft (want ik moet het nu alleen betalen), maar voor een kwart van de ruimte. :')
Everything has changed
pi_114062286
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:46 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Oh. balen! Heftige operatie? Beterschap :*
Valt op zich wel mee. Er werd een verstandskies getrokken (daar ben ik voorlopig vanaf, nu hopen dat ze boven niet doorkomen), maar ze hebben daarvoor wel een oude breuk moeten slopen en vervolgens weer vastzetten, dus dat doet zeer.

Dank je wel. Gelukkig loopt er nu een vriendje te sloven voor mij ;)
pi_114062291
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bij een huis van 2 ton horen atm zo'n vaste lasten van 1200-1300 euro (spaarhypo) dus dan kun je schatten.
pi_114062324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:46 schreef Mixende_match het volgende:
Wij hebben het huis gekocht als starters met koopgarant regeling. Je koopt het huis me 25% korting, en als je het verkoopt, dan "krijg" je 72% "terug" van de prijs waarvoor die verkocht is.

Helaas hebben we te horen gekregen dat ons huis voor 50.000 minder is getaxeerd :') dus voorlopig wonen wij hier nog wel
Volgens mij kun je met deze tijden überhaupt even wachten met verhuizen
Als is 50.000 wel belachelijk veel o.O
pi_114062345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Valt op zich wel mee. Er werd een verstandskies getrokken (daar ben ik voorlopig vanaf, nu hopen dat ze boven niet doorkomen), maar ze hebben daarvoor wel een oude breuk moeten slopen en vervolgens weer vastzetten, dus dat doet zeer.

Klinkt naar... :X Beterschap!
Everything has changed
pi_114062365
:@ Vik, als jij ruim 28k (ging er van uit dat het bruto was) hebt kun je met 30k minder door studieschuld niet veel kopen denk ik, of je moet veel sparen inderdaad.
Helemaal in Amersfoort niet zie ik net...
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
:{
Mag je aan de smoothies! :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114062444
Ik ga zo sporten! Met als doel strakker te worden.. Wat zou dan effectiever zijn, bodycombat of bodypump?

Dan zou ik morgen ochtend bodybalance kunnen doen en vrijdag ochtend bodyshape..
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:53:45 #277
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_114062462
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Buh, klinkt niet lekker nee. Mijne zijn ook weg, dr uit gesneden. Dat deed al pijn, moet je nagaan als ze ook nog een breuk moeten slopen :| Laat je je maar lekker verwennen haha
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:54:06 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114062478
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:51 schreef V1z0R het volgende:
:@ Vik, als jij ruim 28k hebt kun je met 30k minder door studieschuld niet veel kopen denk ik, of je moet veel sparen inderdaad.
Helemaal in Amersfoort niet zie ik net...

[..]

:{
Mag je aan de smoothies! :P
Ja, daarom hoop ik dat mijn ouders iets kunnen betekenen wat dat betreft. M'n moeder heeft het er iig wel eens over gehad. Ik zit er eigenlijk niet op te wachten om tot in lengte van dagen in Den Haag te blijven zitten en ik zie mezelf de komende vijf jaar ook nog niet aan een andere baan beginnen ivm opleidingsmogelijkheden hier. Dus linksom of rechtsom zal er toch eens verhuisd moeten worden :P.

Ik heb wel interessante dingen gezien voor iets meer dan 100.000 euro. Of dat ook echt iets goeds is en of de buurt goed is, dat weet ik niet, maar je bent niet per definitie > 125000 kwijt in Amersfoort. Ik heb aan een tweekamerappartement genoeg, natuurlijk :).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:54:28 #279
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_114062491
En ja, 50.000 is veel. Heel veel. Zeker voor zo'n appartementje die wij hebben... Wel kut, maja.
~ Bonito La Risa ~
pi_114062541
Met (studie)schulden mag je tegenwoordig toch geen hypotheek? Tenminste, ik meende dat gelezen te hebben.

-------

Voor smoothies liggen hier al de nodige stukken fruit en flessen yoghurt <3
Naja... gelukkig heb ik zomervakantie en hoef ik de deur niet uit. Ik zie eruit alsof er een vrachtwagen over mijn hoofd heeft gereden en vervolgens weer opgeblazen is door een fanatiek iemand (dik en blauw).
pi_114062579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Mixende_match het volgende:
En ja, 50.000 is veel. Heel veel. Zeker voor zo'n appartementje die wij hebben... Wel kut, maja.
Wat heb je ermee gedaan dan? Ik heb absoluut geen verstand van koophuizen en waardes, maar dit gebeurd toch niet zomaar?
pi_114062677
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Mixende_match het volgende:
Ja balen zeg :{ Voor welk bedrag hebben jullie het gekocht?

Hoe komt het eigenlijk? Want 50k voor een appartement is procentueel wel een heel grote prijsdaling, zal vast niet alleen door de slechte huizenmarkt komen, denk ik? Te duur getaxeerd om mee te beginnen, toenertijd?

Zie, dit soort dingen maken dat ik geen huis wil kopen in deze economie :o
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:58:48 #283
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_114062719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat heb je ermee gedaan dan? Ik heb absoluut geen verstand van koophuizen en waardes, maar dit gebeurd toch niet zomaar?
Wij hebben er niks mee gedaan :P Is hetzelfde huis, alleen dan gespiegeld. Wellicht telt bij hun de locatie mee, zitten boven de parkeergarage, en kijken uit over huizen. Wij kijken uit op een voetbalveld, en geen huizen O+ Maarja. het is nieuwbouw, dus ons huis is 1,5 jaar oud ofzo, had dezelfde prijs... Snap er ook weinig van :P Wij hoorden het van die mevrouw, die wilde verhuizen en liet het taxeren. Nu komt haar vriend (huurhuis) maar bij haar wonen :P
~ Bonito La Risa ~
pi_114062785
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef Probability het volgende:
Ik ga zo sporten! Met als doel strakker te worden.. Wat zou dan effectiever zijn, bodycombat of bodypump?

Dan zou ik morgen ochtend bodybalance kunnen doen en vrijdag ochtend bodyshape..
Een keertje sporten zal sowieso niet zoveel zoden aan de dijk zetten :D
pi_114062826
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, daarom hoop ik dat mijn ouders iets kunnen betekenen wat dat betreft. M'n moeder heeft het er iig wel eens over gehad. Ik zit er eigenlijk niet op te wachten om tot in lengte van dagen in Den Haag te blijven zitten en ik zie mezelf de komende vijf jaar ook nog niet aan een andere baan beginnen ivm opleidingsmogelijkheden hier. Dus linksom of rechtsom zal er toch eens verhuisd moeten worden :P.

Ik heb wel interessante dingen gezien voor iets meer dan 100.000 euro. Of dat ook echt iets goeds is en of de buurt goed is, dat weet ik niet, maar je bent niet per definitie > 125000 kwijt in Amersfoort. Ik heb aan een tweekamerappartement genoeg, natuurlijk :).
Denk je niet dat je binnen een paar jaar twee kamers te weinig gaat vinden? :@ Als ik al ging kopen zou ik toch op z'n minst nog een logeer-/hobbykamer erbij willen, of heel zeker willen weten dat ik het ook weer zonder al te veel verlies kan verkopen als ik toch iets groters wil...
Everything has changed
pi_114062835
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hypotheek is netto 500 euro. En dan belastingen (duur in Dordt), verzekeringen, water gas en licht (dat is nu laag natuurlijk, omdat ik er niet woon)...dan kom je een eind. Maar we kunnen gewoon nog doen wat we willen hoor, maar we willen gewoon graag verder met ons leven en samen iets leuks kopen.

Per: Huren zit er niet in. In Dordt en omgeving zit ook de huur verschrikkelijk vast. Daarnaast moet ik gezien mijn werk en gezondheid prioriteiten stellen. Er komt veel regelwerk kijken bij verhuur en je hebt altijd de kans dat je de woniong niet zo mooi terug krijgt als je hem overlevert. Die lasten wil ik nu gewoon niet dragen. Bovendien zal ik er effectief maar 300 euro aan overhouden of zo.
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:01:35 #287
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_114062856
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef Novem het volgende:

[..]

Ja balen zeg :{ Voor welk bedrag hebben jullie het gekocht?

Hoe komt het eigenlijk? Want 50k voor een appartement is procentueel wel een heel grote prijsdaling, zal vast niet alleen door de slechte huizenmarkt komen, denk ik? Te duur getaxeerd om mee te beginnen, toenertijd?

Zie, dit soort dingen maken dat ik geen huis wil kopen in deze economie :o
Het huis (70m2, 1e etage, balkon, op NO, V.o.n.) zou zonder koopgarant 180.500 kosten. Ook niet mis dus ;) Wij hebben het met koopgarant voor 135.375 gekocht
~ Bonito La Risa ~
pi_114062858
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

2-kamer, 60m2, midden in centrum, net iets meer dan een ton... Het lukte mij :P
pi_114062928
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Per: Huren zit er niet in. In Dordt en omgeving zit ook de huur verschrikkelijk vast. Daarnaast moet ik gezien mijn werk en gezondheid prioriteiten stellen. Er komt veel regelwerk kijken bij verhuur en je hebt altijd de kans dat je de woniong niet zo mooi terug krijgt als je hem overlevert. Die lasten wil ik nu gewoon niet dragen. Bovendien zal ik er effectief maar 300 euro aan overhouden of zo.
Hm, ja vandaar via zo'n bureau maar goed ik weet niet hoeveel expats er sowieso in dordt wonen..

CotS, beterschap!
pi_114062947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

Een keertje sporten zal sowieso niet zoveel zoden aan de dijk zetten :D
Ik sport ook niet 1x... Vroeg mij af wat effectiever is. Op lange termijn dus, maar dat leek mij logisch. Heb zelf nooit bodycombat gedaan, wel kickboksen/boksen/thai boksen
Worry is a misuse of imagination
pi_114062967
Ohw en mijn hypotheek is 175.000 :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:04:05 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114062981
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:00 schreef Mini. het volgende:

[..]

Denk je niet dat je binnen een paar jaar twee kamers te weinig gaat vinden? :@ Als ik al ging kopen zou ik toch op z'n minst nog een logeer-/hobbykamer erbij willen, of heel zeker willen weten dat ik het ook weer zonder al te veel verlies kan verkopen als ik toch iets groters wil...
Ja misschien wel, maar goed, hangt ook af van hoeveel duurder 3 kamers zijn natuurlijk. Ik heb nu eenmaal een kutsalaris beperkt budget. Zal iig binnenkort eens bij mijn manager informeren wat ik nog kan verwachten aan groei in loon. Schijn nu in een aanvangsschaal te zitten en ik ben wel benieuwd wanneer ze vinden dat ik ervaring genoeg heb om een schaal hoger te komen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_114063001
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Hypotheek is netto 500 euro. En dan belastingen (duur in Dordt), verzekeringen, water gas en licht (dat is nu laag natuurlijk, omdat ik er niet woon)...dan kom je een eind. Maar we kunnen gewoon nog doen wat we willen hoor, maar we willen gewoon graag verder met ons leven en samen iets leuks kopen.

GWL afsluiten in de zomer een optie?
pi_114063004
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hm, ja vandaar via zo'n bureau maar goed ik weet niet hoeveel expats er sowieso in dordt wonen..

CotS, beterschap!
Niet :+
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:05:01 #295
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_114063029
@An, mij werd altijd vertelt, hoe dichter bij Dordt, hoe rotter 't wordt :P :@
Kom uit gem. giessenlanden vandaar :P
~ Bonito La Risa ~
pi_114063056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

GWL afsluiten in de zomer een optie?
Is het geld niet. Bovendien wil ik het schoon kunnen houden en is het handig als ik langer voor werk in Dordt moet zijn. Ook doen we er nog wel eens fotoshoots enzo
pi_114063085
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:05 schreef Mixende_match het volgende:
@An, mij werd altijd vertelt, hoe dichter bij Dordt, hoe rotter 't wordt :P :@
Kom uit gem. giessenlanden vandaar :P
I know ;( Maar het centrum is een soort van oog van de orkaan. Daar is het relaxt en gezellig wonen O+
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:06:47 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114063100
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

2-kamer, 60m2, midden in centrum, net iets meer dan een ton... Het lukte mij :P
Dit vind ik er wel oké uitzien: http://www.funda.nl/koop/(...)43-soesterweg-171-b/

En dit ook: http://www.funda.nl/koop/(...)8681-mozartweg-18-a/

Maar dit: http://www.funda.nl/koop/(...)1554-crocusstraat-8/

Nah :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_114063123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja misschien wel, maar goed, hangt ook af van hoeveel duurder 3 kamers zijn natuurlijk. Ik heb nu eenmaal een kutsalaris beperkt budget. Zal iig binnenkort eens bij mijn manager informeren wat ik nog kan verwachten aan groei in loon. Schijn nu in een aanvangsschaal te zitten en ik ben wel benieuwd wanneer ze vinden dat ik ervaring genoeg heb om een schaal hoger te komen :P.
Tja, als het inderdaad dat is of niets kopen, dan is tweekamer ook wel weer acceptabel. Net als bij DaD...
*beperkt budget-boks*, trouwens. :') Maar een vooruitzicht op een verhoging zou mooi zijn!
Everything has changed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')