abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114062579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Mixende_match het volgende:
En ja, 50.000 is veel. Heel veel. Zeker voor zo'n appartementje die wij hebben... Wel kut, maja.
Wat heb je ermee gedaan dan? Ik heb absoluut geen verstand van koophuizen en waardes, maar dit gebeurd toch niet zomaar?
pi_114062677
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Mixende_match het volgende:
En ja, 50.000 is veel. Heel veel. Zeker voor zo'n appartementje die wij hebben... Wel kut, maja.
Ja balen zeg :{ Voor welk bedrag hebben jullie het gekocht?

Hoe komt het eigenlijk? Want 50k voor een appartement is procentueel wel een heel grote prijsdaling, zal vast niet alleen door de slechte huizenmarkt komen, denk ik? Te duur getaxeerd om mee te beginnen, toenertijd?

Zie, dit soort dingen maken dat ik geen huis wil kopen in deze economie :o
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:58:48 #283
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_114062719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat heb je ermee gedaan dan? Ik heb absoluut geen verstand van koophuizen en waardes, maar dit gebeurd toch niet zomaar?
Wij hebben er niks mee gedaan :P Is hetzelfde huis, alleen dan gespiegeld. Wellicht telt bij hun de locatie mee, zitten boven de parkeergarage, en kijken uit over huizen. Wij kijken uit op een voetbalveld, en geen huizen O+ Maarja. het is nieuwbouw, dus ons huis is 1,5 jaar oud ofzo, had dezelfde prijs... Snap er ook weinig van :P Wij hoorden het van die mevrouw, die wilde verhuizen en liet het taxeren. Nu komt haar vriend (huurhuis) maar bij haar wonen :P
~ Bonito La Risa ~
pi_114062785
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef Probability het volgende:
Ik ga zo sporten! Met als doel strakker te worden.. Wat zou dan effectiever zijn, bodycombat of bodypump?

Dan zou ik morgen ochtend bodybalance kunnen doen en vrijdag ochtend bodyshape..
Een keertje sporten zal sowieso niet zoveel zoden aan de dijk zetten :D
pi_114062826
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, daarom hoop ik dat mijn ouders iets kunnen betekenen wat dat betreft. M'n moeder heeft het er iig wel eens over gehad. Ik zit er eigenlijk niet op te wachten om tot in lengte van dagen in Den Haag te blijven zitten en ik zie mezelf de komende vijf jaar ook nog niet aan een andere baan beginnen ivm opleidingsmogelijkheden hier. Dus linksom of rechtsom zal er toch eens verhuisd moeten worden :P.

Ik heb wel interessante dingen gezien voor iets meer dan 100.000 euro. Of dat ook echt iets goeds is en of de buurt goed is, dat weet ik niet, maar je bent niet per definitie > 125000 kwijt in Amersfoort. Ik heb aan een tweekamerappartement genoeg, natuurlijk :).
Denk je niet dat je binnen een paar jaar twee kamers te weinig gaat vinden? :@ Als ik al ging kopen zou ik toch op z'n minst nog een logeer-/hobbykamer erbij willen, of heel zeker willen weten dat ik het ook weer zonder al te veel verlies kan verkopen als ik toch iets groters wil...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_114062835
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o Wat véél! Hoe kan dat? :@.

Hoop dat jullie er idd snel van afkomen, want dit lijkt me een a-relaxte situatie zeg :X.
Hypotheek is netto 500 euro. En dan belastingen (duur in Dordt), verzekeringen, water gas en licht (dat is nu laag natuurlijk, omdat ik er niet woon)...dan kom je een eind. Maar we kunnen gewoon nog doen wat we willen hoor, maar we willen gewoon graag verder met ons leven en samen iets leuks kopen.

Per: Huren zit er niet in. In Dordt en omgeving zit ook de huur verschrikkelijk vast. Daarnaast moet ik gezien mijn werk en gezondheid prioriteiten stellen. Er komt veel regelwerk kijken bij verhuur en je hebt altijd de kans dat je de woniong niet zo mooi terug krijgt als je hem overlevert. Die lasten wil ik nu gewoon niet dragen. Bovendien zal ik er effectief maar 300 euro aan overhouden of zo.
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:01:35 #287
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_114062856
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef Novem het volgende:

[..]

Ja balen zeg :{ Voor welk bedrag hebben jullie het gekocht?

Hoe komt het eigenlijk? Want 50k voor een appartement is procentueel wel een heel grote prijsdaling, zal vast niet alleen door de slechte huizenmarkt komen, denk ik? Te duur getaxeerd om mee te beginnen, toenertijd?

Zie, dit soort dingen maken dat ik geen huis wil kopen in deze economie :o
Het huis (70m2, 1e etage, balkon, op NO, V.o.n.) zou zonder koopgarant 180.500 kosten. Ook niet mis dus ;) Wij hebben het met koopgarant voor 135.375 gekocht
~ Bonito La Risa ~
pi_114062858
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, daarom hoop ik dat mijn ouders iets kunnen betekenen wat dat betreft. M'n moeder heeft het er iig wel eens over gehad. Ik zit er eigenlijk niet op te wachten om tot in lengte van dagen in Den Haag te blijven zitten en ik zie mezelf de komende vijf jaar ook nog niet aan een andere baan beginnen ivm opleidingsmogelijkheden hier. Dus linksom of rechtsom zal er toch eens verhuisd moeten worden :P.

Ik heb wel interessante dingen gezien voor iets meer dan 100.000 euro. Of dat ook echt iets goeds is en of de buurt goed is, dat weet ik niet, maar je bent niet per definitie > 125000 kwijt in Amersfoort. Ik heb aan een tweekamerappartement genoeg, natuurlijk :).
2-kamer, 60m2, midden in centrum, net iets meer dan een ton... Het lukte mij :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114062928
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Per: Huren zit er niet in. In Dordt en omgeving zit ook de huur verschrikkelijk vast. Daarnaast moet ik gezien mijn werk en gezondheid prioriteiten stellen. Er komt veel regelwerk kijken bij verhuur en je hebt altijd de kans dat je de woniong niet zo mooi terug krijgt als je hem overlevert. Die lasten wil ik nu gewoon niet dragen. Bovendien zal ik er effectief maar 300 euro aan overhouden of zo.
Hm, ja vandaar via zo'n bureau maar goed ik weet niet hoeveel expats er sowieso in dordt wonen..

CotS, beterschap!
pi_114062947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

Een keertje sporten zal sowieso niet zoveel zoden aan de dijk zetten :D
Ik sport ook niet 1x... Vroeg mij af wat effectiever is. Op lange termijn dus, maar dat leek mij logisch. Heb zelf nooit bodycombat gedaan, wel kickboksen/boksen/thai boksen
Worry is a misuse of imagination
pi_114062967
Ohw en mijn hypotheek is 175.000 :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:04:05 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114062981
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:00 schreef Mini. het volgende:

[..]

Denk je niet dat je binnen een paar jaar twee kamers te weinig gaat vinden? :@ Als ik al ging kopen zou ik toch op z'n minst nog een logeer-/hobbykamer erbij willen, of heel zeker willen weten dat ik het ook weer zonder al te veel verlies kan verkopen als ik toch iets groters wil...
Ja misschien wel, maar goed, hangt ook af van hoeveel duurder 3 kamers zijn natuurlijk. Ik heb nu eenmaal een kutsalaris beperkt budget. Zal iig binnenkort eens bij mijn manager informeren wat ik nog kan verwachten aan groei in loon. Schijn nu in een aanvangsschaal te zitten en ik ben wel benieuwd wanneer ze vinden dat ik ervaring genoeg heb om een schaal hoger te komen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_114063001
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Hypotheek is netto 500 euro. En dan belastingen (duur in Dordt), verzekeringen, water gas en licht (dat is nu laag natuurlijk, omdat ik er niet woon)...dan kom je een eind. Maar we kunnen gewoon nog doen wat we willen hoor, maar we willen gewoon graag verder met ons leven en samen iets leuks kopen.

GWL afsluiten in de zomer een optie?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_114063004
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hm, ja vandaar via zo'n bureau maar goed ik weet niet hoeveel expats er sowieso in dordt wonen..

CotS, beterschap!
Niet :+
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:05:01 #295
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_114063029
@An, mij werd altijd vertelt, hoe dichter bij Dordt, hoe rotter 't wordt :P :@
Kom uit gem. giessenlanden vandaar :P
~ Bonito La Risa ~
pi_114063056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

GWL afsluiten in de zomer een optie?
Is het geld niet. Bovendien wil ik het schoon kunnen houden en is het handig als ik langer voor werk in Dordt moet zijn. Ook doen we er nog wel eens fotoshoots enzo
pi_114063085
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:05 schreef Mixende_match het volgende:
@An, mij werd altijd vertelt, hoe dichter bij Dordt, hoe rotter 't wordt :P :@
Kom uit gem. giessenlanden vandaar :P
I know ;( Maar het centrum is een soort van oog van de orkaan. Daar is het relaxt en gezellig wonen O+
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:06:47 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114063100
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

2-kamer, 60m2, midden in centrum, net iets meer dan een ton... Het lukte mij :P
Dit vind ik er wel oké uitzien: http://www.funda.nl/koop/(...)43-soesterweg-171-b/

En dit ook: http://www.funda.nl/koop/(...)8681-mozartweg-18-a/

Maar dit: http://www.funda.nl/koop/(...)1554-crocusstraat-8/

Nah :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_114063123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja misschien wel, maar goed, hangt ook af van hoeveel duurder 3 kamers zijn natuurlijk. Ik heb nu eenmaal een kutsalaris beperkt budget. Zal iig binnenkort eens bij mijn manager informeren wat ik nog kan verwachten aan groei in loon. Schijn nu in een aanvangsschaal te zitten en ik ben wel benieuwd wanneer ze vinden dat ik ervaring genoeg heb om een schaal hoger te komen :P.
Tja, als het inderdaad dat is of niets kopen, dan is tweekamer ook wel weer acceptabel. Net als bij DaD...
*beperkt budget-boks*, trouwens. :') Maar een vooruitzicht op een verhoging zou mooi zijn!
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_114063244
Die badkamertegeltjes! O+

quote:
Alleen de 2e zou ik eventueel overwegen...

_O- @ die kartonnen dozen bij de eerste :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')