ik weet wel hoe het moet maar ik vind het zo leuk om dat, zoals bij Noortje, bij iemand thuis te doen met andere moeders en baby's. Gewoon om er samen met de baby een uitje van te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:25 schreef As1981 het volgende:
becky maseren kan prima thuis. Ik heb een mini cursus gehad bij Yaro om hem te leren ontspannen. We deden dit elke dag tot een maand of 4/4,5. Was heerlijk. Ga dat straks ook doen. Maar als je het bij Noortje heb gedaan weet je toch hoe het moet? Wil het je anders best leren, vond het een verrijking.
oh oke als in kader van een cursus. Kom je het hier doen. spelen Yaro en Noortje samenquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:26 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik weet wel hoe het moet maar ik vind het zo leuk om dat, zoals bij Noortje, bij iemand thuis te doen met andere moeders en baby's. Gewoon om er samen met de baby een uitje van te maken.
4 boterhammen een liga en een opkikker een overlevingspakket noemen. 4 boterhammen over een hele dag vind ik behoorlijk weinig, zeker als je zwanger bent.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww en boterhammetjes zijn al op(4 stuks met snijworst)
Ik zei al .. sjouw ieere dag een heel overlevingspakket mee
pff zit al vol als ik het lees. Alhoewel ik nu wel meer keer per dag moet eten. Maar je heb zeker een punt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
4 boterhammen een liga en een opkikker een overlevingspakket noemen. 4 boterhammen over een hele dag vind ik behoorlijk weinig, zeker als je zwanger bent.
Ik noem het een overlevingspakket als je minimaal een half brood meeneemt. Wat gezonds, dus stukken fruit voor een lekkere vruchtensalade. Ontbijtkoek plakken als je je slapjes voelt. Wat dextro als ontbijtkoek niet werkt. En natuurlijk drinken, veel drinken.
Maar 6 weken borstvoeding is toch ook hartstikke goed? Je geeft je kindje sowieso altijd de beste start mee, als je er überhaupt aan begint. De een vind het bij 6 weken genoeg en de ander laat het aan het kind zelf.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:16 schreef Zolena het volgende:
[..]
Dat wou ik eigenlijk ook, maar begrijp dat dat dus ingewikkeld ligt, ach ja, het is ook sowieso maar afwachten of het lukt natuurlijk.
En ik ben ook net begonnen met een zwangerschapsgymcursus, vind zelf nu vooral handig dat ze het hebben over je lichaamshouding en hoe je bekkenklachten en rugklachten kunt voorkomen (+ verplicht oefeningen daarvoor doen). Maar er komen ook andere vast nuttige onderwerpen aan bod.
Ik eet geen half brood hoor. Maar 4 boterhammen vind ik gewoon weinig. En dus niet raar dat als je je slapjes en duizelig voelt en je dan een opkikker gaat drinken, en dan denken dat dat werkt. Je lichaam geeft met zulke signalen gewoon af dat je moet eten.. En een opkikker is geen vulling.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:35 schreef As1981 het volgende:
[..]
pff zit al vol als ik het lees. Alhoewel ik nu wel meer keer per dag moet eten. Maar je heb zeker een punt.
Kraamzorg moet ik ook nog regelen.
Maar het kan ook goed zijn, dat je in de kraamperiode al een keertje moet kolven als je flinke stuwing hebt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:40 schreef Mangostine het volgende:
Ik zie gewoon zo op tegen het kolven.Dat ga ik dus op mijn werk echt niet doen, hannesen met kolfmomenten op mijn kantoor en flessen die gekoeld moeten worden etc.
Neeeee, ook niet alleen die 4 boterhammen natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
4 boterhammen een liga en een opkikker een overlevingspakket noemen. 4 boterhammen over een hele dag vind ik behoorlijk weinig, zeker als je zwanger bent.
Ik noem het een overlevingspakket als je minimaal een half brood meeneemt. Wat gezonds, dus stukken fruit voor een lekkere vruchtensalade. Ontbijtkoek plakken als je je slapjes voelt. Wat dextro als ontbijtkoek niet werkt. En natuurlijk drinken, veel drinken.
Ik heb op de meest rare plekken gekolfd. En ik ben super super blij met mn goede kolf, dat ik niet perse netstroom nodig heb. Ik duik een hok in en 10 minuten later ben ik klaar. Melk in het koeltasje wat gewoon in de rugzak zit en klaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |