We hadden geen extra's, nu hebben we er een in reserve. Hopelijk is die niet nodig, maar als dat wel het geval is scheelt het welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Da's best snel voor een eerste onderdeel. Hoeveel heb je er bij je HT?
quote:
Gaaf Tim!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hallo vanuit Dresden! Onze kachel werkt beter dan onze koeling en we zijn al aan de tweede multiriem bezig. Degene die er zondag op is gezet is gisteren op de Autobahn verdwenen terwijl ik voor topsnelheid ging (170 op de gps, oh yeah). Dat ding regelt de stuurbekrachtiging maar, belangrijker nog, zorgt er ook voor dat de accu weer wordt opgeladen. Zonder kom je dus niet verder dan een volle acculading toestaat. Maar ik vind het awesome!
Gaaf joh, heel veel succes! En doe die mafkezen in de BMW met aluminium tape de groetjesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hallo vanuit Dresden! Onze kachel werkt beter dan onze koeling en we zijn al aan de tweede multiriem bezig. Degene die er zondag op is gezet is gisteren op de Autobahn verdwenen terwijl ik voor topsnelheid ging (170 op de gps, oh yeah). Dat ding regelt de stuurbekrachtiging maar, belangrijker nog, zorgt er ook voor dat de accu weer wordt opgeladen. Zonder kom je dus niet verder dan een volle acculading toestaat. Maar ik vind het awesome!
Ik heb meerdere knalroze auto's gezien, vast ook wel een Mercedes. En ik heb Mikkie de hand geschud in de filequote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Gaaf Tim!!
Als je een knalroze mercedes ziet, doe die lui dan de groetjes van mij(Daniƫl) als je wil.
Da's dan toch echt een slechte huisartsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Collega heeft een allergische reactie, waarschijnlijk op Diclofenac. Eerst 20 minuten in de wacht bij de huisarts, toen het spoedlijntje van de huisarts gebeld 'nee u moet toch de huisarts bellen' en nu is een andere collega maar met haar op weg naar de huisarts zelf.
WTF, zorg in Nederland tegenwoordig
Dat laatste is zeker waar; tenslotte gaat het in de Carbagerun niet alleen om winnen maar ook om de lol met de andere teamsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb meerdere knalroze auto's gezien, vast ook wel een Mercedes. En ik heb Mikkie de hand geschud in de file
Twee van mijn teamgenoten ergeren zich overigens hardop aan vrijwel alles dat vertraging oplevert :p. Vind het nu nog wel grappig hoe druk zij zich kunnen maken over een 30-zone.
@Oof je hoeft niet heel veel van auto's te weten zolang je de mensen die die kennis wel hebben te vriend houdt :p. Elektrische pomp voor luchtbedden, vlees voor op de bbq of bier leveren helpt daar wel bij
Hm, matig, ik heb ooit de huisartsenpost gebeld met een allergische reactie, kon gelijk langskomen en zo'n beetje direct de spreekkamer in terwijl de wachtkamer vol zat. De assistente van de huisarts had me 's middags mentholpoeder tegen de jeuk aangeraden en vond het wel meevallenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Collega heeft een allergische reactie, waarschijnlijk op Diclofenac. Eerst 20 minuten in de wacht bij de huisarts, toen het spoedlijntje van de huisarts gebeld 'nee u moet toch de huisarts bellen' en nu is een andere collega maar met haar op weg naar de huisarts zelf.
WTF, zorg in Nederland tegenwoordig
Voederen en drank leveren ben ik goed inquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
@Oof je hoeft niet heel veel van auto's te weten zolang je de mensen die die kennis wel hebben te vriend houdt :p. Elektrische pomp voor luchtbedden, vlees voor op de bbq of bier leveren helpt daar wel bij
En het is carbagequote:
Ze zijn heengegaan - zonder nog verder te bellen - en werden vrij vlot geholpenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hm, matig, ik heb ooit de huisartsenpost gebeld met een allergische reactie, kon gelijk langskomen en zo'n beetje direct de spreekkamer in terwijl de wachtkamer vol zat. De assistente van de huisarts had me 's middags mentholpoeder tegen de jeuk aangeraden en vond het wel meevallen![]()
Ja, ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik van die functie vind. Het zou best kunnen dat ik zometeen op zoek ga naar de uitschalkeoptie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:03 schreef Etcetera het volgende:
Oh god, de dm-als-je-gequote-wordt-functie werktIk kreeg een melding dat Ophelia me gequote had
Het overkwam mij net met de post boven deze van jouquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:03 schreef Etcetera het volgende:
Oh god, de dm-als-je-gequote-wordt-functie werktIk kreeg een melding dat Ophelia me gequote had
Bij mij werkt het niet eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:23 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en ik heb het gelijk uitgeschakeld, rete-irritant lijkt het me
Ik vond het net wel handig. Kun je direct doorklikken naar de reactie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:23 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en ik heb het gelijk uitgeschakeld, rete-irritant lijkt het me
Maar niet handig als je veel postquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond het net wel handig. Kun je direct doorklikken naar de reactie.
Misschien niet. Voor mezelf vind ik het handig.quote:
Moet je uit het topic zijn, anders zie je het niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:24 schreef B.ertha het volgende:
Jullie zien allemaal dingen die ik niet zie
Pics.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een rokje aan.
Ik word meisjesachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef Soempie het volgende:
Is niet pic-waardig.![]()
Rokje van 3 euro bij de HEMA en een dikke reet.![]()
Maar Wiebel vindt het leuk.![]()
klopt, zit nu te kijken naar een stereomicroscoopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:24 schreef B.ertha het volgende:
Jullie zien allemaal dingen die ik niet zie
En de bijbehorende 'kuttopicquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het 'TVP'knopje ipv 'Volg Topic' wel leuk
Niets mis met een dikke reetquote:
Dat is niet eens een dunne reet, dat is gewoon helemaal geen reetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kan zij (in mijn jurkje) ook wel gebruiken:
[ afbeelding ]
Die lengte is toch niet zakelijk onverantwoord?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kan zij (in mijn jurkje) ook wel gebruiken:
[ afbeelding ]
Maar ik ben nog een goede 10 cm langer dan zijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die lengte is toch niet zakelijk onverantwoord?
Dan kan het inderdaad net anders uitvallenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar ik ben nog een goede 10 cm langer dan zij
Jij denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik of Oof?
Ik zit de rest van de week op kantoor.
Herpes, schaamluis of schurft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:19 schreef iamredleader het volgende:
Aaaaaaaaaah, de jeuk![]()
mźn ik hoop dat de dermatoloog morgen wat kan voorschrijven
Trekzalf ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:19 schreef iamredleader het volgende:
Aaaaaaaaaah, de jeuk![]()
mźn ik hoop dat de dermatoloog morgen wat kan voorschrijven
Neuh, bacteriėle infectie op eczeem, beide elleboog-holtes, en dat jeukt heel ergquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Herpes, schaamluis of schurft.
Ik stel voor een zalfje en je kleding+beddengoed wassen op 60 graden of hoger.
Hij is verder wel lief hoorquote:
Rode uitslag, opgezwollen. Niet fijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij is verder wel lief hoor![]()
Maar hoe moet ik me die combovoorstellen? Bacteriele infectie doordat het open is?
Zondag even dichtschroeien?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Rode uitslag, opgezwollen. Niet fijn.
Klinkt goed, smaakt vast nog beter...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Balen IARL![]()
Hier hebben we notenrijst gehad met boontjes, cashews, rozijntjes en gembersiroopEn nu nog lekker een cappuccino erachteraan
Moet ik ook maar weer eens doen...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef Etcetera het volgende:
Nasi met kip, groente, satesaus en nep-vlaflip als toetje![]()
Ik bel nooit, ik vraag het aan mw. MM om te doen...quote:En gedaan wat iedereen ooit een keer doet: gebeld om was-advies te vragen
Ik moest vroeger best veel doen thuis, maar ik belde ook nog heel regelmatig naar mn moeder of oma voor was-, schoonmaak- of kookadviesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef Etcetera het volgende:
Nasi met kip, groente, satesaus en nep-vlaflip als toetje![]()
En gedaan wat iedereen ooit een keer doet: gebeld om was-advies te vragen
quote:
De hele dag bezig zijn, fietsen, sporten, dieet aanpassen, 10x kakken en vlak voor de weegschaal nog even je vinger in je keel. Dat zou het moeten doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:59 schreef Soempie het volgende:
Hoe verlies ik 3 kg in 2 dagen?
Als ik die 3 kg kwijt ben mag ik als beloning twee boeken kopen. En ik had ze dit weekend willen lezen.
't Helpt ook niet dat ik een uur geleden nog twee pannenkoeken gegeten heb.
Ik zweer je: gister ging ik wegen. Oke 93 kg, balen. Maar wacht, ik kan m'n joggingbroek uitdoen en m'n hemd. Nog steeds precies 93 kg! Wacht, m'n elastiekje kan nog uit. Weer geen verschil. Naar de wc gaan hielp ook niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De hele dag bezig zijn, fietsen, sporten, dieet aanpassen, 10x kakken en vlak voor de weegschaal nog even je vinger in je keel. Dat zou het moeten doen.
Een elastiekje uitdoen ga je ook op geen enkele weegschaal zienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zweer je: gister ging ik wegen. Oke 93 kg, balen. Maar wacht, ik kan m'n joggingbroek uitdoen en m'n hemd. Nog steeds precies 93 kg! Wacht, m'n elastiekje kan nog uit. Weer geen verschil. Naar de wc gaan hielp ook niet.
Ik heb echt een gemene weegschaal.
Realistisch denken is overratedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een elastiekje uitdoen ga je ook op geen enkele weegschaal zienJa, de keukenweegschaal
Op zo'n moment denk ik alleen maar: alle beetjes helpen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een elastiekje uitdoen ga je ook op geen enkele weegschaal zienJa, de keukenweegschaal
Het negatieve nieuws is dat je waarschijnlijk eens moet kijken voor een betere weegschaalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op zo'n moment denk ik alleen maar: alle beetjes helpen.![]()
't Positieve was dat ik na het ontbijt en met kleding aan nog steeds precies 93 kg was.
't Klopt wel dat hij aangeeft dat de batterij bijna leeg is. Al een maand.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het negatieve nieuws is dat je waarschijnlijk eens moet kijken voor een betere weegschaal
Nog even volhouden dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Klopt wel dat hij aangeeft dat de batterij bijna leeg is. Al een maand.
Oh, zo ééntje had ik ook. Dan wegen ze niet zo best meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Klopt wel dat hij aangeeft dat de batterij bijna leeg is. Al een maand.
Als ik maar niet morgen de batterij vervang en dat ik dan opeens 99 kg weeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, zo ééntje had ik ook. Dan wegen ze niet zo best meer.
Als je de batterij niet vervangt, weeg je 0.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:12 schreef Soempie het volgende:
Netjes + 4,5 kg
[..]
Als ik maar niet morgen de batterij vervang en dat ik dan opeens 99 kg weeg.
Wij hebben een jaar geleden een nieuwe gekocht, de nieuwe besloot direct dat we drie kilo zwaarder warenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:12 schreef Soempie het volgende:
Netjes + 4,5 kg
[..]
Als ik maar niet morgen de batterij vervang en dat ik dan opeens 99 kg weeg.
Weegschalen zijn ondingen om te vervangen omdat ze allemaal anders geeikt zijn. Zeker die digitale dingen kun je twijfels bij hebben. En hoe goedkoper, hoe slechter.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wij hebben een jaar geleden een nieuwe gekocht, de nieuwe besloot direct dat we drie kilo zwaarder waren
Ik ging altijd bij de verloskundige op de weegschaal, omdat die standaard een paar kg minder aangaf.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wij hebben een jaar geleden een nieuwe gekocht, de nieuwe besloot direct dat we drie kilo zwaarder waren
De onze komt netjes overeen met die in het ziekenhuis, daar heb ik ook niets aan...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ging altijd bij de verloskundige op de weegschaal, omdat die standaard een paar kg minder aangaf.
Unless hung like a horse.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Eehm, dan kom je als man toch nooit dieper dan de plooien?![]()
Uiteraard.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je zal er na een dronken avondje naast wakker worden zeg...
What da fuq did I just fuq?
Een waterbed met 4 kussensquote:
Dat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik snap niet dat iemand dat kanslozenfestival nog iets interesseert....
Nou nou, dat is ook overdreven. Ik zie toch echt een verbreding en bolling.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef Bart het volgende:
Dat is niet eens een dunne reet, dat is gewoon helemaal geen reet.
Hier ook niet. Alleen opwarmtijden van vreemde dingen die ze me te eten meegeeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik geloof niet dat ik mijn moeder ooit om advies gevraagd heb eigenlijk.
Zulke periode's heb ook wel eensquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:19 schreef wyccie het volgende:
Dat is een mooie, dat had ik nog niet eerder gehoord.![]()
Ik heb nog steeds een heleboel dvd's hier liggen, nog zo'n 50 denk ik. Het gekke is dat ik al heel lang gewoon geen zin meer heb om er voor te gaan zitten (liggen eigenlijk, ik kijk vanuit bed), hetzelfde met boeken. Jammer, want vroeger vond ik het altijd heel leuk.
nooit van gehoordquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
Kent iemand trouwens deze film? http://www.imdb.com/title/tt0978762/
Staat in de Top250 van IMDB op de 190e plaats maar ik heb er nog nooit van gehoord. Is 3 jaar oud.
quote:
Bijna doodbeestbakeneetdag.quote:
Alles om Yvonne in bed te krijgen hé.quote:
Dank je wel. Het is trouwens autobiografisch Redleader.quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alles om Yvonne in bed te krijgen hé.
Beterschap tong.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:23 schreef Cobra4 het volgende:
Alles om Yvonne in bed te krijgen hé.
Beterschap tong.
slaap je overal slecht als je ergens anders bent? Lijkt me best lastig, had ooit een collega die dat ook had. Als we op reis waren dan sliep hij altijd voor geen meter.quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:52 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, hij was ook al verdacht snel wegnormaal duurt zoiets 3 dagen, en ik zat op dag 1,5. Heb nog wel paracetamols bij me, dus straks maar even wat nemen
Ben wel blij dat ik al wat beter slaap in ons huisje
het valt op zich wel mee, maar in het begin sliep ik in hotels ook slecht, tegenwoordig ben ik daar wel aan gewend. Ik ben wel vroeg wakker altijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
slaap je overal slecht als je ergens anders bent? Lijkt me best lastig, had ooit een collega die dat ook had. Als we op reis waren dan sliep hij altijd voor geen meter.
Hondennamen. Kattennamen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, roept u maar, wat voor lijstjes?
lijst 1
Luna
Max
Diesel
Bo
Lady
lijst 2
Tijgertje
Luna
Simba
Gimo
Max
Ik ken wel een paar mensen die hard in aanmerking komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet niet of er iemand er hier last van gaat krijgen, maar die langstudeerboete gaat door.
Alleen niet voor deeltijdstudenten die voor 1-2-2011 zijn begonnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet niet of er iemand er hier last van gaat krijgen, maar die langstudeerboete gaat door.
je hebt besloten al je kliekjes die kant op te doen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had net echt even een 'WTF' momentje toen ik het nieuws hoorde: bedrijven gaan proberen om niet perfect gevormde groenten en fruit niet meer op de composthoop te gooien, maar naar de voedselbank te brengen.
WAAROM gebeurt dat nog niet dan????
Ik heb prompt een vaste donatie aan de voedselbank ingesteld
kwakveense meldt....quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ze dan nog een gat in de begroting moeten dichten zou ik de max snelheid op provinciale wegen ook met 20 km/u verlagen en iedereen met een auto met terugwerkende kracht een boete geven voor te hard rijden.
http://www.parool.nl/paro(...)in-bos-gedumpt.dhtmlquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had net echt even een 'WTF' momentje toen ik het nieuws hoorde: bedrijven gaan proberen om niet perfect gevormde groenten en fruit niet meer op de composthoop te gooien, maar naar de voedselbank te brengen.
Waarom leggen ze die niet gewoon in de winkel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, dat vind ik sowieso al vrij idioot... maar als je het dan toch niet in de winkels legt, waarom dan in godsnaam weggooienquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waarom leggen ze die niet gewoon in de winkel?
Omdat de marketingafdeling heeft bedacht dat de consument alleen perfect fruit/perfecte groente wil hebben waarschijnlijk.
en overmorgen is het pas vrijdag de dertiende. Ben je je tijd vooruitquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:50 schreef B.ertha het volgende:
Kutdag.
Kort geslapen doordat ik nou eenmaal slecht in slaap val. Extra slecht geslapen i.v.m. nieuws van een sterfgeval. Vanmorgen lang bezig geweest met een futiliteit ipv nuttige dingen voor de overdracht. Toen een grote storing en een chagrijnige medewerker. En als klap op de vuurpijl is mijn broek stukgegaan en zit ik nu in mijn sportbroek op kantoor.![]()
voetjevrijen zonder sokken waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Sterkte B.ook met je rotdag, maar ook met het sterfgeval
En MaJo, herpes op je voet? Whut
living on the edgequote:Op woensdag 11 juli 2012 14:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
voetjevrijen zonder sokken waarschijnlijk
Oh, dat valt nog wel mee dan.quote:
I knowquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Sterkte B.ook met je rotdag, maar ook met het sterfgeval
En MaJo, herpes op je voet? Whut
Ja je hebt verschillende strengen van zo'n virus he. Daarom mogen HIV-patienten er niet gezellig op losseksen onder het mom van: "we zijn toch allebei al besmet".quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
I knowG's moeder heeft het op haar knie, daardoor kreeg G's vader het op zijn bil (van het lepeltje lepeltje liggen) en G. onder zijn voet omdat hij met zijn voetje op haar knie zat als baby
Had alleen niet verwacht dat ik het zou krijgen omdat ik al koortslippen heb en het tot nu toe nog niet was gebeurd maar ik heb nu een plek onder mijn voet wat er toch wel verdacht veel op lijkt
Nee, heb al gekeken. Ben ook bij de politie geweest, formulier ingevuld, nu met de verzekering bellen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
Damn dat is erg
Is eer geen camerabeeld in de buurt dat je op kunt laten vragen?
Ja, dat dus. Een getuige. Weinig kansquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Mark het volgende:
Waarborgfonds? (moet je wel even een getuige regelen)
Het is best aannemelijk dat je iemand hebt meegenomen naar het ziekenhuis, maar officieel mag ik op dit forum niets suggereren dat op fraude wijst. Maar ik denk dat ik spontaan wel een getuige zou hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Een getuige. Weinig kans
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef Mark het volgende:
Het is best aannemelijk dat je iemand hebt meegenomen naar het ziekenhuis, maar officieel mag ik op dit forum niets suggereren dat op fraude wijst. Maar ik denk dat ik spontaan wel een getuige zou hebben
Was de eerste Windows cursus die we kregen binnen Defensie. Alles was er, behalve de pc.quote:
Ach, zonder pelotonscommandant is zo'n cursus ook wel te doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was de eerste Windows cursus die we kregen binnen Defensie. Alles was er, behalve de pc.
Het probleem was dat de PC de pc in zijn auto had.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, zonder pelotonscommandant is zo'n cursus ook wel te doen
Zo, dat is kutquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:01 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben echt pislink
Afspraak ziekenhuis (dermatoloog) prima. Naar de apotheek, binnen m'n spullen ophalen, kom ik naar buiten: schade aan auto. Tegenpartij was al weg, geen briefje oid. Dus nu zit ik met de gebakken perenik schat zo'n ¤1.000,- want het gaat van deur, tot deur, tot achterpaneel. Lekker diepe kras/schamp.
F*ck
Je zei al eerder dat dit geen migraine was, en dat je weet waar het vandaan komt. Spanningshoofdpijn toch? Is je werkplek wel optimaal aangepast?quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:45 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh. Beter geslapen dan gisteren, maar de hoofdpijn is teruggekomen
Damn...quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:01 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben echt pislink
Afspraak ziekenhuis (dermatoloog) prima. Naar de apotheek, binnen m'n spullen ophalen, kom ik naar buiten: schade aan auto. Tegenpartij was al weg, geen briefje oid. Dus nu zit ik met de gebakken perenik schat zo'n ¤1.000,- want het gaat van deur, tot deur, tot achterpaneel. Lekker diepe kras/schamp.
F*ck
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Damn...
Wel of geen getuige, zou het Waarborgfonds toch even proberen.
Die hebben mij ook al eens, zonder getuige, gered...
Misschien was het zo'n bejaarde die het niet eens door had. Had ik bij mn rij-examen. Reed er zo'n opa zonder te kijken vanaf een parkeerterrein de weg op waar ik voorrang had, moest ik vol in de ankers om niet de auto in zijn zijkant te beuken, maar hij keek niet op of om, had gewoon NIETS in de gaten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarborgfonds ga ik zeker proberen. Maar ik ben gewoon heel erg teleurgesteld in m'n medemens, zoiets doe je toch niet
Begrijpelijk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:40 schreef Etcetera het volgende:
Spanningshoofdpijnvan het samenwonen, wat ik toch wel spannend vind, van m'n nieuwe reistijden, waarbij het nog even afwachten is of ik de overstappen altijd haal, van werk an sich, wat best pittig is op dit moment qua drukte. Ik hou niet zo heel erg van veranderingen, die brengen altijd wat stress met zich mee en bij mij uit zich dat in hoofdpijn
Nou inderdaad, diegene is of heel laf of heel onbenullig geweestquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarborgfonds ga ik zeker proberen. Maar ik ben gewoon heel erg teleurgesteld in m'n medemens, zoiets doe je toch niet
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Begrijpelijk!
Gelukkig woon je nu samen en kan je dus na je werk tegen E aan gaan hangen en om een massage bedelen
Zwaar waardeloos jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou inderdaad, diegene is of heel laf of heel onbenullig geweestBalen zeg!
Hetzelfde als ik het nu doe? De mijnese doet niet aan massagesquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik ben echt zo'n bedelaar bij J.... hoe deed ik dat vroeger zonder vriendje
Natuurlijk altijd proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Maar inderdaad, erg lullig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
J somsquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zwaar waardeloos ja
[..]
Hetzelfde als ik het nu doe? De mijnese doet niet aan massages
Ik heb dit seizoen een paar keer getennist en ben nu zomerlid. Dus ik tennis nog maar netquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:09 schreef LadyBlack het volgende:
Tennis jij al lang TM?
Kan me niet anders herinneren dan dat ik je over voetbal hoor
Nee idd, ik vind het een leuke manier om de zomerstop bij de voetbal te overbruggen. En m'n vriendin tennist ookquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hetzelfde als ik het nu doe? De mijnese doet niet aan massages
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Natuurlijk altijd proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Maar inderdaad, erg lullig.
Idem. Mazzel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:55 schreef iamredleader het volgende:
Zo bedtijd, hopen dat de medicatie helpt tegen de jeuk
Ik hoop het ook voor je! En wat enorm zuur van de auto zeg...quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:55 schreef iamredleader het volgende:
Zo bedtijd, hopen dat de medicatie helpt tegen de jeuk
Datzelfde denk ik over frauderen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef iamredleader het volgende:
Maar ik ben gewoon heel erg teleurgesteld in m'n medemens, zoiets doe je toch niet
Dan ben je te vroeg opquote:Op donderdag 12 juli 2012 07:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mōgge![]()
Vandaag vrij en vanavond eerste yogales in jaren
Ik had gisteren wat stijve kuiten, en stelde voor dat hij z'n vingers daar eens inzette. Prima, hij doen. Ik hing nog net niet aan het plafond. Kuitmassage blijven vervelendquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Begrijpelijk!
Gelukkig woon je nu samen en kan je dus na je werk tegen E aan gaan hangen en om een massage bedelen
zie, fruit is helemaal niet gezondquote:Op donderdag 12 juli 2012 08:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Onmogelijk fruit, grapefruits. Ik kan er dus echt geen schoonmaken zonder het sap in m'n oog te spuiten
klopt, die grap is al eens gemaakt jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 08:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had gisteren wat stijve kuiten, en stelde voor dat hij z'n vingers daar eens inzette. Prima, hij doen. Ik hing nog net niet aan het plafond. Kuitmassage blijven vervelendK u i t, mensen. Lees de i. Ja, lees de i.
Hier ookquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:53 schreef Soempie het volgende:
Hier schijnt de zon, dus misschien dat dat zo bij jou ook zo is.
Neem een extra kind voor het bezoek. Hebben wij ook gedaan, er lopen hier genoeg kinderen om te knuffelen, we zitten zelden zonderquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:04 schreef Soempie het volgende:
Of Cobra.
En bleh, ik zit weer lekker tussen twee mensen in. Een vriendin van me heeft kritiek op Wiebel en dan komt ze daarmee bij mij.Ze waren deze week op bezoek en ze had M. op schoot. Wiebel kwam eerder thuis dan verwacht en bij binnenkomst nam hij M. over van haar (hij pakte hem op om te knuffelen). En nu dus een mail dat ze dat niet leuk vond, omdat ze M. al bijna niet ziet. Ze had hem de hele middag daarvoor op schoot gehad.
![]()
Wat moet ik hier nou weer mee.
zeggen dat ze niet moet zeuren. Als het nou ander bezoek zou zijn dan zou ze heeeeeeeeeeeeel misschien een punt hebben (en dan nog niet). Als het om Wiebel gaat dan moet ze helemaal niet zeuren. geef maar aan dat ze dan maar vaker langs moet komen (als je haar uberhaupt nog op de thee wil hebben)quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:04 schreef Soempie het volgende:
Of Cobra.
En bleh, ik zit weer lekker tussen twee mensen in. Een vriendin van me heeft kritiek op Wiebel en dan komt ze daarmee bij mij.Ze waren deze week op bezoek en ze had M. op schoot. Wiebel kwam eerder thuis dan verwacht en bij binnenkomst nam hij M. over van haar (hij pakte hem op om te knuffelen). En nu dus een mail dat ze dat niet leuk vond, omdat ze M. al bijna niet ziet. Ze had hem de hele middag daarvoor op schoot gehad.
![]()
Ik snap niet zo goed waarom ze daarover klaagt. Niet vreemd toch dat pappa zijn zoon knuffelt wanneer hij thuiskomt?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:04 schreef Soempie het volgende:
Of Cobra.
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Neem een extra kind voor het bezoek. Hebben wij ook gedaan, er lopen hier genoeg kinderen om te knuffelen, we zitten zelden zonder
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Neem een extra kind voor het bezoek. Hebben wij ook gedaan, er lopen hier genoeg kinderen om te knuffelen, we zitten zelden zonder
Ja, het is een hele zure regeling. Er heeft ooit iemand een hele dikke deuk in onze auto gereden in onze vorige buurt. Stond gewoon geparkeerd. Geen van de buren daar iets gezien en ik telde niet als getuigequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:11 schreef iamredleader het volgende:
Stik-chagrijnig over de auto. Instructie van de verzekeringsmaatschappij is dat ik bij de apotheek moet vragen of zij kunnen verklaren dat ik naar binnen ben gekomen en dat de schade er op dat moment niet was. Simpel gezegd: m'n kansen worden er niet groter op om dit te kunnen verhalen...
Damn, zo onrechtvaardig
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Soemp, jij hebt ook katten toch? Schopte Wiebelsoempie ook zo hard tegen spinnende katten?
Blij eiquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, nee, volgens mij niet.Maar een van de katten lag wel altijd op m'n buik. En M. is nu wel heel gek op de katten. Zodra er een in beeld is laat hij alles vallen en probeert hij zich met uitgestrekte armpjes naar de kat te wurmen. De katten vinden het gek genoeg ook wel prima.
[ afbeelding ]
En omdat het kan:
[ afbeelding ]
Morgen 6 maanden.
Het was genieten met het OV. Intercity reed niet, dus boemeltje gepakt. Gelukkig maar 20 minuten langer over de weg naar werk, dus het was te behappen. Maar leuk is andersquote:Op donderdag 12 juli 2012 07:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Lekker weer, zal wel druk zijn op de weg zometeen
Ja, ik stopte al met lezen bij stijve kuiten, de rest heb ik pas bij de tweede keer gezienquote:Op donderdag 12 juli 2012 08:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik had gisteren wat stijve kuiten, en stelde voor dat hij z'n vingers daar eens inzette. Prima, hij doen. Ik hing nog net niet aan het plafond. Kuitmassage blijven vervelendK u i t, mensen. Lees de i. Ja, lees de i.
De correcte antwoorden zijn al gegeven, zie ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:04 schreef Soempie het volgende:
Of Cobra.
![]()
Leuke foto'squote:Op donderdag 12 juli 2012 11:16 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
En omdat het kan:
[ afbeelding ]
Morgen 6 maanden.
Of ze neemt een eigen kind, die ontbreekt nog.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De correcte antwoorden zijn al gegeven, zie ik
- het is jullie kind (dus ook van Wiebel, en als hij thuiskomt geeft hij zijn zoon een knuffel)
- kom maar wat vaker op bezoek
- je hebt het kind al enige tijd vastgehad
- denk je echt dat ik tussen jou en mijn man ga zitten
- neem een extra kind
Of een eigen levenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of ze neemt een eigen kind, die ontbreekt nog.
dus je loopt het risico dat kat en kind niet samen in een kamer kunnen zijn/ alleen gelaten kunnen worden?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Blij ei![]()
Hier wordt er echt heel gericht tegen de kat aan gebeukt als hij tegen me aan hangt![]()
Ik ben wel benieuwd wat onze kat van mini gaat vinden. Hij mept eigenlijk op alles wat hij niet kent, dus het wordt nagels kort houden denk ik
Onze andere kat, die een jaar geleden overleden is was leuk met kinderen. Die speelde met autootjes en liet zich in zijn staart bijten zonder protest.
Hij mept niet om schade toe te brengen, het wordt de eerste maanden een beetje in de gaten houden maar ik verwacht geen echt probleem. Neefjes en nichtjes zijn ook allemaal nog heel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dus je loopt het risico dat kat en kind niet samen in een kamer kunnen zijn/ alleen gelaten kunnen worden?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, nee, volgens mij niet.Maar een van de katten lag wel altijd op m'n buik. En M. is nu wel heel gek op de katten. Zodra er een in beeld is laat hij alles vallen en probeert hij zich met uitgestrekte armpjes naar de kat te wurmen. De katten vinden het gek genoeg ook wel prima.
[ afbeelding ]
En omdat het kan:
[ afbeelding ]
Morgen 6 maanden.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Je bestelt ze, en als je mazzel hebt is de levertijd te overzien
Een van de katten van de zus van Wiebel mept ook direct, maar bij haar kindjes blijft hij altijd op ruime afstand. Hij moet er echt niks van weten. Ben wel benieuwd hoe het straks bij jullie gaat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Blij ei![]()
Hier wordt er echt heel gericht tegen de kat aan gebeukt als hij tegen me aan hangt![]()
Ik ben wel benieuwd wat onze kat van mini gaat vinden. Hij mept eigenlijk op alles wat hij niet kent, dus het wordt nagels kort houden denk ik
Onze andere kat, die een jaar geleden overleden is was leuk met kinderen. Die speelde met autootjes en liet zich in zijn staart bijten zonder protest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |