We hadden geen extra's, nu hebben we er een in reserve. Hopelijk is die niet nodig, maar als dat wel het geval is scheelt het welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Da's best snel voor een eerste onderdeel. Hoeveel heb je er bij je HT?
quote:
Gaaf Tim!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hallo vanuit Dresden! Onze kachel werkt beter dan onze koeling en we zijn al aan de tweede multiriem bezig. Degene die er zondag op is gezet is gisteren op de Autobahn verdwenen terwijl ik voor topsnelheid ging (170 op de gps, oh yeah). Dat ding regelt de stuurbekrachtiging maar, belangrijker nog, zorgt er ook voor dat de accu weer wordt opgeladen. Zonder kom je dus niet verder dan een volle acculading toestaat. Maar ik vind het awesome!
Gaaf joh, heel veel succes! En doe die mafkezen in de BMW met aluminium tape de groetjesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hallo vanuit Dresden! Onze kachel werkt beter dan onze koeling en we zijn al aan de tweede multiriem bezig. Degene die er zondag op is gezet is gisteren op de Autobahn verdwenen terwijl ik voor topsnelheid ging (170 op de gps, oh yeah). Dat ding regelt de stuurbekrachtiging maar, belangrijker nog, zorgt er ook voor dat de accu weer wordt opgeladen. Zonder kom je dus niet verder dan een volle acculading toestaat. Maar ik vind het awesome!
Ik heb meerdere knalroze auto's gezien, vast ook wel een Mercedes. En ik heb Mikkie de hand geschud in de filequote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Gaaf Tim!!
Als je een knalroze mercedes ziet, doe die lui dan de groetjes van mij(Daniël) als je wil.
Da's dan toch echt een slechte huisartsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Collega heeft een allergische reactie, waarschijnlijk op Diclofenac. Eerst 20 minuten in de wacht bij de huisarts, toen het spoedlijntje van de huisarts gebeld 'nee u moet toch de huisarts bellen' en nu is een andere collega maar met haar op weg naar de huisarts zelf.
WTF, zorg in Nederland tegenwoordig
Dat laatste is zeker waar; tenslotte gaat het in de Carbagerun niet alleen om winnen maar ook om de lol met de andere teamsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb meerdere knalroze auto's gezien, vast ook wel een Mercedes. En ik heb Mikkie de hand geschud in de file
Twee van mijn teamgenoten ergeren zich overigens hardop aan vrijwel alles dat vertraging oplevert :p. Vind het nu nog wel grappig hoe druk zij zich kunnen maken over een 30-zone.
@Oof je hoeft niet heel veel van auto's te weten zolang je de mensen die die kennis wel hebben te vriend houdt :p. Elektrische pomp voor luchtbedden, vlees voor op de bbq of bier leveren helpt daar wel bij
Hm, matig, ik heb ooit de huisartsenpost gebeld met een allergische reactie, kon gelijk langskomen en zo'n beetje direct de spreekkamer in terwijl de wachtkamer vol zat. De assistente van de huisarts had me 's middags mentholpoeder tegen de jeuk aangeraden en vond het wel meevallenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Collega heeft een allergische reactie, waarschijnlijk op Diclofenac. Eerst 20 minuten in de wacht bij de huisarts, toen het spoedlijntje van de huisarts gebeld 'nee u moet toch de huisarts bellen' en nu is een andere collega maar met haar op weg naar de huisarts zelf.
WTF, zorg in Nederland tegenwoordig
Voederen en drank leveren ben ik goed inquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
@Oof je hoeft niet heel veel van auto's te weten zolang je de mensen die die kennis wel hebben te vriend houdt :p. Elektrische pomp voor luchtbedden, vlees voor op de bbq of bier leveren helpt daar wel bij
En het is carbagequote:
Ze zijn heengegaan - zonder nog verder te bellen - en werden vrij vlot geholpenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hm, matig, ik heb ooit de huisartsenpost gebeld met een allergische reactie, kon gelijk langskomen en zo'n beetje direct de spreekkamer in terwijl de wachtkamer vol zat. De assistente van de huisarts had me 's middags mentholpoeder tegen de jeuk aangeraden en vond het wel meevallen![]()
Ja, ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik van die functie vind. Het zou best kunnen dat ik zometeen op zoek ga naar de uitschalkeoptie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:03 schreef Etcetera het volgende:
Oh god, de dm-als-je-gequote-wordt-functie werktIk kreeg een melding dat Ophelia me gequote had
Het overkwam mij net met de post boven deze van jouquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:03 schreef Etcetera het volgende:
Oh god, de dm-als-je-gequote-wordt-functie werktIk kreeg een melding dat Ophelia me gequote had
Bij mij werkt het niet eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:23 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en ik heb het gelijk uitgeschakeld, rete-irritant lijkt het me
Ik vond het net wel handig. Kun je direct doorklikken naar de reactie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:23 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en ik heb het gelijk uitgeschakeld, rete-irritant lijkt het me
Maar niet handig als je veel postquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond het net wel handig. Kun je direct doorklikken naar de reactie.
Misschien niet. Voor mezelf vind ik het handig.quote:
Moet je uit het topic zijn, anders zie je het niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:24 schreef B.ertha het volgende:
Jullie zien allemaal dingen die ik niet zie
Pics.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een rokje aan.
Ik word meisjesachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef Soempie het volgende:
Is niet pic-waardig.![]()
Rokje van 3 euro bij de HEMA en een dikke reet.![]()
Maar Wiebel vindt het leuk.![]()
klopt, zit nu te kijken naar een stereomicroscoopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:24 schreef B.ertha het volgende:
Jullie zien allemaal dingen die ik niet zie
En de bijbehorende 'kuttopicquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het 'TVP'knopje ipv 'Volg Topic' wel leuk
Niets mis met een dikke reetquote:
Dat is niet eens een dunne reet, dat is gewoon helemaal geen reetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kan zij (in mijn jurkje) ook wel gebruiken:
[ afbeelding ]
Die lengte is toch niet zakelijk onverantwoord?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kan zij (in mijn jurkje) ook wel gebruiken:
[ afbeelding ]
Maar ik ben nog een goede 10 cm langer dan zijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die lengte is toch niet zakelijk onverantwoord?
Dan kan het inderdaad net anders uitvallenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar ik ben nog een goede 10 cm langer dan zij
Jij denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:38 schreef B.ertha het volgende:
Ik of Oof?
Ik zit de rest van de week op kantoor.
Herpes, schaamluis of schurft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:19 schreef iamredleader het volgende:
Aaaaaaaaaah, de jeuk![]()
mên ik hoop dat de dermatoloog morgen wat kan voorschrijven
Trekzalf ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:19 schreef iamredleader het volgende:
Aaaaaaaaaah, de jeuk![]()
mên ik hoop dat de dermatoloog morgen wat kan voorschrijven
Neuh, bacteriële infectie op eczeem, beide elleboog-holtes, en dat jeukt heel ergquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Herpes, schaamluis of schurft.
Ik stel voor een zalfje en je kleding+beddengoed wassen op 60 graden of hoger.
Hij is verder wel lief hoorquote:
Rode uitslag, opgezwollen. Niet fijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij is verder wel lief hoor![]()
Maar hoe moet ik me die combovoorstellen? Bacteriele infectie doordat het open is?
Zondag even dichtschroeien?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Rode uitslag, opgezwollen. Niet fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |