Wat noem jij uitzichtloos? Stop maar met werken, naar school gaan, jezelf verzorgen. Hierin wordt jij gewoon onderhouden door de overheid mocht de noodzaak er zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:51 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Gast, als je in dat patroon zit, probeer er dan maar eens uit te komen. Nooit in een situatie gezeten waarbij alles uitzichtloos leek zeker.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:58 schreef baaart het volgende:
[..]
Wat noem jij uitzichtloos? Stop maar met werken, naar school gaan, jezelf verzorgen. Hierin wordt jij gewoon onderhouden door de overheid mocht de noodzaak er zijn.
Wordt je gepest, problemen op school, werk, of wat dan ook? Zoek hulp.
Depressief.
Die stap om hulp te zoeken is in veel gevallen erg groot, en zelfs nadat men hulp gezocht heeft zie je nog veel zelfmoorden.quote:uitzichtloos
uitzichtloos bijv.naamw.Uitspraak: ['½ytsɪxtlos] (van een situatie) zonder kans op verbetering Voorbeeld: `Na het faillissement van zijn bedrijf kwam hij in een uitzichtloze situatie terecht.`Synoniem: hopeloos
daarom ben ik ook voor verplichte opname voor mensen die hulp nodig hebben. hoppatee in de dwangbuis of de separeer totdat je je weer jofel voelt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:06 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
[..]
Die stap om hulp te zoeken is in veel gevallen erg groot, en zelfs nadat men hulp gezocht heeft zie je nog veel zelfmoorden.
Kortzichtigheid
Ik werk in een gesloten psychiatrische kliniek en zelfs daar is het niet te voorkomen. Dwangbuizen gebruiken we niet meer en de separeer kan ook gevaarlijk zijn, al ben ik het op het punt van separeer wel met je eens ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
daarom ben ik ook voor verplichte opname voor mensen die hulp nodig hebben.
oh schaf dan die kliniek maar af als jullie zelfs dat niet kunnen voorkomen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik werk in een gesloten psychiatrische kliniek en zelfs daar is het niet te voorkomen. Dwangbuizen gebruiken we niet meer en de separeer kan ook gevaarlijk zijn, al ben ik het op het punt van separeer wel met je eens ja.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh schaf dan die kliniek maar af als jullie zelfs dat niet kunnen voorkomen.
ja kom op zeg jullie zijn er toch voor om ervoor te zorgen dat mensen geen zelfmoord plegen? en dan kom jij aan met dat je dat werk niet goed doetquote:
En hoe bevorderlijk werkt dat nou op de gemoedstoestand en het algeheel welzijn van de inviduele 'client'? Alle gekken ongeacht de aard van hun geestesziekte gemakkelijk bij elkaar en aan de kalmeringsmiddelen/antipsychotica om het beheersbaar te houden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:08 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik werk in een gesloten psychiatrische kliniek en zelfs daar is het niet te voorkomen. Dwangbuizen gebruiken we niet meer en de separeer kan ook gevaarlijk zijn, al ben ik het op het punt van separeer wel met je eens ja.
Ja dat zei ik ja, ik doe mijn werk niet goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja kom op zeg jullie zijn er toch voor om ervoor te zorgen dat mensen geen zelfmoord plegen? en dan kom jij aan met dat je dat werk niet goed doet.
Ik weet niet waar je over kletst met je 'ongeacht de aard van hun geestesziekte'.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
En hoe bevorderlijk werkt dat nou op de gemoedstoestand en het algeheel welzijn van de inviduele 'client'? Alle gekken ongeacht de aard van hun geestesziekte gemakkelijk bij elkaar en aan de kalmeringsmiddelen/antipsychotica om het beheersbaar te houden?
ja je zegt het is niet te voorkomen -> beter je best doen. of toch de dwangbuis terug. het lijkt wel of je zelfmoord goedkeurt zodat je minder werk hebtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:14 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ja, ik doe mijn werk niet goed
Nou dat je patienten met tal van uiteenlopende psychiatrische ziektebeelden niettemin allemaal in hetzelfde afgesloten gebouw bijeenbrengt doet mij toch vermoeden dat gemak (voor de buitenwereld) daar net even voor patientenbelang geplaatst wordt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:14 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ja, ik doe mijn werk niet goed
[..]
Ik weet niet waar je over kletst met je 'ongeacht de aard van hun geestesziekte'.
Dat wordt niet gedaan, bedoelde ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nou dat je patienten met tal van uiteenlopende psychiatrische ziektebeelden niettemin allemaal in hetzelfde afgesloten gebouw bijeenbrengt doet mij toch vermoeden dat gemak (voor de buitenwereld) daar net even voor patientenbelang geplaatst wordt.
Dat neem ik, aangezien ik er zelf geen ervaring mee heb en ik het de moeite van het googlen verder ook niet waard vind, maar van je aan. Al leek en lijkt het me onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:19 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dat wordt niet gedaan, bedoelde ik.
Was hij daar zn sprong aan het voorbereiden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:27 schreef Wesley92 het volgende:
Ik kon hem niet echt goed, maar hij woonde bij mij in het dorp. Ik heb hem vaker op het station gezien en in de bus van- en naar het station. Maar heeft hij nu echt zelfmoord gepleegd? Ik heb namelijk ook verhalen gehoord over een noodlottig ongeval. Wat is het nu?
Nou tjonge, nu moeten we wel respect voor hem hebben zegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:57 schreef NotYou het volgende:
Opmerkelijk trouwens. Een maand geleden gepost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan exact een maand na die datum..?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wait, whut?
Erg slecht voorbeeld wat je aanhaalt ook. Zitten bij jou in de kliniek alleen maar faillissement gevalletjes? Mensen die dus moeten wennen aan minder luxe leefomstandigheden. Sja...dat kan je inderdaad uitzichtloos noemen onder de zwakken, terwijl de schuld 9 van de 10 keer in dit soort gevallen bij henzelf ligt. Zo ook bij meneertje Jermaine.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:06 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
[..]
Die stap om hulp te zoeken is in veel gevallen erg groot, en zelfs nadat men hulp gezocht heeft zie je nog veel zelfmoorden.
Kortzichtigheid
Dit, maar ja het soort mensen ( niet alle ) op Twitter is toch alleen maar meeloop publiekquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:53 schreef Razah het volgende:
1 of ander psychisch instabiel kind springt voor een trein en heel Twitter spoelt meteen over met loze berichten als, Retweet dit als je respect heb voor #jermaine bla bla bla.
Donder op, ik heb geen respect voor iemand die wegloopt voor de consequenties van z'n eigen daden, en er bij zijn zelfmoord ook nog ff een schepje bovenop doet door voor een trein te springen.
Heel triestig natuurlijk voor familie en vrienden, maar al die moeimakers op youtube en twitter doen echt te overdreven, opeens allemaal boehoehoe ik moest huilen dit en dat, serieus 98% van de mensen die berichten plaatsen kennen die hele gast niet, dus donder op met je krokodillen tranen en ga fietsen.
Groetjes
Niet snappen dat mensen zelf hun naam mogen kiezenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:08 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja wat is het nou, is hij nou dood, of is het een publiciteitsstunt voor dat liedje
Het was maar een vraag hoor, ik kwam dit tegen op Facebook. Sorry for twisting your nipplesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet snappen dat mensen zelf hun naam mogen kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |