SPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overige top-gifs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dries Roelvink & Gunter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
♔ KoningenUitGroningen ♔
Ik vind het zielig eigenlijk. Het is allemaal oud, dus ik zou zeggen laat maar zitten en probeer de wielrenners nu beter te controleren.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef Redefine het volgende:
Ik blijf het elke keer verbazingwekkend vinden dat men bij Armstrong de doping verhalen zo gemakkelijk wegwuift.
Hebben ze al gedaanquote:Op maandag 9 juli 2012 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En als je Armstrong zo onder de loep neemt, doe dat dan ook bij alle andere wielrenners uit het verleden.
bewijs 't tegendeel maar. zo doen we dat hier met de rechtstaatquote:Op maandag 9 juli 2012 23:59 schreef THEFXR het volgende:
Danny is toch een naieve pinda, denken dat Lance altijd clean was!
Dat zijn ze nu ook dan aan het doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bewijs 't tegendeel maar. zo doen we dat hier met de rechtstaat
Die hebben pech.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:01 schreef Specularium het volgende:
Hoe moet dat nu voor mobiele users met zo'n OP?
Moet ik die hele show kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef Slobeend het volgende:
Jullie moeten echt de herhaling van De Mart show kijken, paard slaat op hol aan het eind. Hilarisch.
daar zijn ze al 10 jaar mee bezig. er ligt nog niets hards op tafel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu ook dan aan het doen
Sowieso! Voor het inhoudelijke altijd naar Avondetappe kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef Slobeend het volgende:
Jullie moeten echt de herhaling van De Mart show kijken, paard slaat op hol aan het eind. Hilarisch.
gedeeltelijk ja, maar ik had m geupdate. why change a winning team?quote:
Je teksten staan er nog in hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
gedeeltelijk ja, maar ik had m geupdate. why change a winning team?
Als ik één woord deze zomer vaak gelezen heb is het wel inhoudelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Sowieso! Voor het inhoudelijke altijd naar Avondetappe kijken.
Upload het relevante op youtube.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind die heksenjacht ook belachelijk. Maar als er bewijzen zijn, dan mag je hem natuurlijk gewoon pakken.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het zielig eigenlijk. Het is allemaal oud, dus ik zou zeggen laat maar zitten en probeer de wielrenners nu beter te controleren.
En als je Armstrong zo onder de loep neemt, doe dat dan ook bij alle andere wielrenners uit het verleden.
Rullevante..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Upload het relevante op youtube.
Daar heb ik geen kaas van gegeten helaas.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Upload het relevante op youtube.
Nee nee, anders kom je in een flits in het Spelfoutentopic en de users kunnen daar keihard zijn.quote:
Jammer, Emile!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:24 schreef freaky40 het volgende:
Dat stemadvies van Johan D. sloeg natuurlijk nergens op. Zo kun je van elke partij wel wat vinden, er is altijd wel wat.
Als je van voetbal houdt, slaat het natuurlijk wel ergens op.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:24 schreef freaky40 het volgende:
Dat stemadvies van Johan D. sloeg natuurlijk nergens op. Zo kun je van elke partij wel wat vinden, er is altijd wel wat.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:05 schreef Eenskijken het volgende:
ja maar al die extra gifjes zijn best wel kut als je op je mobiel zit. En veel mensen zitten met hun mobiel op fok, mezelf incluis.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:22 schreef Eenskijken het volgende:
imo mogen die dries en gunther dingen wel uit de OP. die maken het topic echt ontiegelijk traag.. niet normaal. GGMM??
Uhm, nee? Ten eerste omdat ik weet wat die geruchten van Derksen waard zijn, dat van de SP komt uit z'n grote duim, ik kan namelijk niets van de SP hierover terugvinden en het is ook totaal tegen de gebruikelijke "cultuur" van de SP in zo'n voorstel want totaal onrealistisch en niet pragmatisch, en ten tweede kun je dan geen enkele partij meer stemmen want het Kunduz-akkoord is nog veel slechter voor het betaalde voetbal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:36 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Als je van voetbal houdt, slaat het natuurlijk wel ergens op.
Wat een hit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
De Tour de France, die volg ik nu al vele jaren
Met een transistorradiootje op het strand
Met Theo Koomen aan mijn oor, zo rolde ik de zomer door
Radio Tour klonk toen al door het hele land
Jan Jansen won toen in Parijs
Die pakte daar de eerste prijs
Het was genieten van De Kneet, en Hennie Kuiper, en van Jopie Zoetemelk
De ploeg van Post niet te verslaan
Hadden de gele trui weer aan
En Theo Koomen zat weer achter op de motor de etappe te verslaan
De Tour de France, de tijd van mijn leven
Gekluisterd aan mijn radio
De strijd van Joop en van Hinault
De Mont Ventoux en Alpe d'Huez
Radio Tour van twee tot zes
Een nieuwe dag met weer een loodzware etappe
Ze strijden om het algemene klassement
En straks op Champs-Elysees
Daar sprinten alle renners mee
Want in Parijs daar is de winnaar pas bekend
Radio Tour
De tijd van mijn leven
De Tour de France
Meezingen
Je zit nou al op pagina 2 man dus niet zeuren joh.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:22 schreef Eenskijken het volgende:
imo mogen die dries en gunther dingen wel uit de OP. die maken het topic echt ontiegelijk traag.. niet normaal. GGMM??
Dan kunnen we maar beter doorspammen tot de 50 dus?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:14 schreef Eenskijken het volgende:
lol nee man. alleen newbs hebben 25posts per pagina. 50 is standaard voor de bazen
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uhm, nee? Ten eerste omdat ik weet wat die geruchten van Derksen waard zijn, dat van de SP komt uit z'n grote duim, ik kan namelijk niets van de SP hierover terugvinden en het is ook totaal tegen de gebruikelijke "cultuur" van de SP in zo'n voorstel want totaal onrealistisch en niet pragmatisch, en ten tweede kun je dan geen enkele partij meer stemmen want het Kunduz-akkoord is nog veel slechter voor het betaalde voetbal.
De SP is overigens tegen het laten opdraaien van de profclubs voor de politie-inzet.
Ik vind het eerlijk gezegd niet kunnen dat Derksen op zo'n manier stemadvies meent te moeten geven.
Ik vermoed dat Derksen de kijkers massaal naar D66 wil sturen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uhm, nee? Ten eerste omdat ik weet wat die geruchten van Derksen waard zijn, dat van de SP komt uit z'n grote duim, ik kan namelijk niets van de SP hierover terugvinden en het is ook totaal tegen de gebruikelijke "cultuur" van de SP in zo'n voorstel want totaal onrealistisch en niet pragmatisch, en ten tweede kun je dan geen enkele partij meer stemmen want het Kunduz-akkoord is nog veel slechter voor het betaalde voetbal.
De SP is overigens tegen het laten opdraaien van de profclubs voor de politie-inzet.
Ik vind het eerlijk gezegd niet kunnen dat Derksen op zo'n manier stemadvies meent te moeten geven.
Tijdens de tour iedere dag weer een hoogtepunt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
Radio Tour
De tijd van mijn leven
De Tour de France
Meezingen
Dries doet wel erg zijn best om te laten merken dat ie gewoon een ouwe lul is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
Radio Tour
De tijd van mijn leven
De Tour de France
Meezingen
Aangenomen dat de informatie van Derksen juist was, waarom mag hij dit dan niet zeggen? Hij mag toch zeggen op TV wat ie wil?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bovendien komt het bericht mbt de SP uit z'n grote duim. Helemaal schandalig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:22 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Aangenomen dat de informatie van Derksen juist was, waarom mag hij dit dan niet zeggen? Hij mag toch zeggen op TV wat ie wil?
Waarom zou hij objectief moeten zijn ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Maar geen verkapt stemadvies geven, daar is dat programma niet voor. Wel een beetje objectief blijven natuurlijk.
annatte gerritsenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:57 schreef _The_General_ het volgende:
Wie is de blonde meid naast Jakobs in de OP ?
Omdat hij journalist is?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom zou hij objectief moeten zijn ?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hoe het ook alweer het liedje onder het cancellara filmpje?
Kijk, thanks!quote:
Dries Roelvink is een zanger, maar zingen doet hij niet.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:16 schreef Lagrinta het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/658ba32a-8aeb-47f7-86f3-df2fbe683f76
Wie kent de muziek uit het begin van dit fimpje?
Ah oke, je kijkt het voor de eerste keerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Maar geen verkapt stemadvies geven, daar is dat programma niet voor. Wel een beetje objectief blijven natuurlijk.
Nee, maar ik weet dat Derksen vervent rechts denkend is, en dat hij nu op D66 gaat stemmen. Dan is het wel erg makkelijk om af te geven op iets wat SP gezegd zou hebben, wat ook nog niet eens de waarheid is, naar nu blijkt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:04 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Ah oke, je kijkt het voor de eerste keer
Klopt, altijd dat zure vingertje richting links.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:19 schreef Dreassic het volgende:
Daar hebben ze bij rechts wel vaker last van hoor.
Dat snap ik, maar ik ben toch zéér benieuwd hoe ze erbij komen dat de SP clubs wil verplichten tot enkel één-jarige contracten met spelers.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:22 schreef Marcoss het volgende:
Dat verhaal over de SP komt niet van Derksen zelf natuurlijk, dat komt van zijn redacteuren die dat uitgezocht hebben. Derksen vertelt het alleen op tv. Enige dat van Derksen komt is het stemadvies (op basis van diezelfde info)
Die zal wel ergens de klok hebben horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:21 schreef Marcoss het volgende:
Mja, Tommetje Knipping heeft het uitgezocht blijkbaar, dus zal morgen wel in de VI staan met allerlei mooie zinnen in het verhaal dat wegleest als een soort roman.
Beetje zoals jij zeg maar.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zal wel ergens de klok hebben horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Ze fietsen live, dus je kan op basis van je inside info enkel een inschatting maken of dat ze de potentie hebben om hoog te eindigenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef Travel. het volgende:
De ploeg die vanavond gaat fietsen eindigt heel hoog #Inside #info
wie zijn het dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef Travel. het volgende:
De ploeg die vanavond gaat fietsen eindigt heel hoog #Inside #info
Dat is correct.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ze fietsen live, dus je kan op basis van je inside info enkel een inschatting maken of dat ze de potentie hebben om hoog te eindigen.
Spoilers aub.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze gaan vanavond op een gegeven moment schakelen naar de reclame #insideinfo
Wat doe jij hierquote:
ze moeten wel over fussball hebben, omdat met zo'n rustdag hebben ze natuurlijk weinig te melden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat doe jij hier
Johan Derksen is er vanavond niet hoor
Met alleen Wilfred is het ook wel leuk, ik mag die real life trol wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat doe jij hier
Johan Derksen is er vanavond niet hoor
Zeker. Ik ben een vaste kijkerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met alleen Wilfred is het ook wel leuk, ik mag die real life trol wel.
ik las aambeienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:04 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk krijgt de kok wat extra tijd om het over aardbeien te hebben.
Spanning en sensatiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik hoorde in het voorstukje iets over boycot, maar dat was het enige woord wat ik opving. Watskeburt?
Rabo boycot TdJ..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik hoorde in het voorstukje iets over boycot, maar dat was het enige woord wat ik opving. Watskeburt?
Echt waar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Rabo boycot TdJ..
(moeten ze helemaal niet doen)
Maar die kok maakt een mooi bedrag over om zijn tent te pluggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Vince heeft liever dat TDJ die kok boycot
als de Rabo woord houdt, dan komt die rabokok ook niet meerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Vince heeft liever dat TDJ die kok boycot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |