Kan ik me voorstellen, vergeleken bij Lieve is zelfs Jolanthe een topinterviewer... Heb veel liever Karl.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:08 schreef Beregd het volgende:
Ik begin zo langzaam een beetje genoeg te krijgen van Karl. Ik heb telkens de indruk dat hij liefst van al zelf ook commentaar zou geven bij alle reportages, zelf bij de renner aan tafel zou zitten ipv lieven, en als het even kan zelf ook zijn eigen vragen beantwoorden.
Ik snap ook niet wat ze in Vlaanderen zien in Van Gils. Die heeft daar zelfs een eigen talkshow.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:29 schreef KatyM het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, vergeleken bij Lieve is zelfs Jolanthe een topinterviewer... Heb veel liever Karl.
Jij kan het ook echt niet laten hé...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of Vannieuwkerke het oncollegiale en onsportieve gedrag van Rolland, Liquigaz en Lotto gaat veroordelen.
Lotto reed om Rolland terug te halen. Wat liquiqas deed weet ik niet..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vond jij die actie van Rolland & Co dan sportief?
Lotto reed nadat ze Rolland hadden gepakt gewoon door. Ze wilden Evans dus een loer draaien. Ik vind dat een misselijke actie.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef BramKVO het volgende:
Wat was er onsportief van Lotto dan ? Moet Vandenbroeck Rolland maar laten rijden dan ?
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef wimderon het volgende:
Wat vind je eigenlijk van het dopinggebruik van Niki Terpstra?
Je haalt, buiten het verspreiden van onwaarheden over Belgen door, constant aan dat Gilbert niet meer presteert en Quick-Step wel omdat die dokter is overgestapt.quote:
Werd er op VDB gewacht toen hij problemen met zijn fiets had op 6km van de aankomst?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of Vannieuwkerke het oncollegiale en onsportieve gedrag van Rolland, Liquigaz en Lotto gaat veroordelen.
Toen ging het om de ritzege en was het hele peloton al ontploft. Toen kon er niet meer gewacht worden. Vandaag werd er op het moment van het incident niet gekoerst. Als je dankzij een idioot die spijkers op weg gooit, een collega willens en wetens de vernieling in rijdt, dan ben je zeer onsportief bezig.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef pagadder het volgende:
[..]
Werd er op VDB gewacht toen hij problemen met zijn fiets had op 6km van de aankomst?
Lotto heeft zich niets te verwijten, ze hadden gewoon moeten doorrijden. En ja het is onsportief om door te rijden als iemand lek rijdt doordat een of andere onverlaat spijkers op de weg strooit, maar dat konden ze toen nog niet weten.
Ik haal alleen de hypocrisie in de Belgische media aan. Sky wordt verdacht gemaakt terwijl Gilbert onze lieve Heer is. Die hypocrisie vind ik stuitend.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je haalt, buiten het verspreiden van onwaarheden over Belgen door, constant aan dat Gilbert niet meer presteert en Quick-Step wel omdat die dokter is overgestapt.
Juist, maar op het moment dat Rolland demarreerde wist men nog niet dat Evans lek had gereden door die spijkertjes, dat is een wereld van verschil.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag werd er op het moment van het incident niet gekoerst. Als je dankzij een idioot die spijkers op weg gooit, een collega willens en wetens de vernieling in rijdt, dan ben je zeer onsportief bezig.
Blijf het consequent in elke post zetten hè, anders vergeten wij het.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik haal alleen de hypocrisie in de Belgische media aan. Sky wordt verdacht gemaakt terwijl Gilbert onze lieve Heer is. Die hypocrisie vind ik stuitend.
Ah, dat is het. Natuurlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik haal alleen de hypocrisie in de Belgische media aan. Sky wordt verdacht gemaakt terwijl Gilbert onze lieve Heer is. Die hypocrisie vind ik stuitend.
Nederlanders doen net zo, iedereen gebruikt behalve rabo, Fransen idem: péléton en deux vitesses.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is al jaren. Ook een betere tijd, ik denk dat Smeets nog meer kijkers trekt als hij een uurtje eerder zou beginnen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:38 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk best wel slim die Belgen om dat gewoon voor de dubbele Nederlandse programmering te doen
Ja voor menig kijker net te laat idd...quote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is al jaren. Ook een betere tijd, ik denk dat Smeets nog meer kijkers trekt als hij een uurtje eerder zou beginnen.
Tof, wist ik niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Blaudzun heeft zijn artiesten naam bedacht nav: Verner Blaudzun een ex prof die ook de vader is van ex prof michael blaudzun.
Hij spreekt opener over wielrennen dan over muziek ..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:53 schreef wimderon het volgende:
Blaudzun doet het leuk. Vanderaerden een beetje nietszeggend tot nu toe.
Hij weet er iig een hoop van zo te horen.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij spreekt opener over wielrennen dan over muziek ..
Valt me reuze mee van die Blaupunkt. En ik heb het begin weer gemist, wie is de man in witte polo? Oh Vanderaerden.quote:
Eric Vanderaerdenquote:Op maandag 16 juli 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt me reuze mee van die Blaupunkt. En ik heb het begin weer gemist, wie is de man in witte polo? Oh Vanderaerden.
Nou bij DWDD vond ik het maar een rare gozer, maar hier is hij totaal anders. Echt leuk.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:17 schreef wimderon het volgende:
Beter wordt Blaudzun vaste tafelgast bij Mart volgend jaar.
Goed idee. Filémon mag ook. Kunstenaars die sportliefhebber zijn hebben altijd iets aparts. Zie Tim Krabbéquote:Op maandag 16 juli 2012 22:17 schreef wimderon het volgende:
Beter wordt Blaudzun vaste tafelgast bij Mart volgend jaar.
Jep, ging hij oa over deze docu praten.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:20 schreef DeMessias het volgende:
Is Blaudzun vorig jaar niet eenmalig gast geweest in De Avondetappe? Het is daar van dat ik hem ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |