Zelfs in tour topics vinden we belgenbasher van poppel terug !quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Karl is echt een pedant mannetje...
Leuke ventquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:16 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Stadsgenoot van me, nog tegen gevoetbald en pinten mee gedronken
Bij zandvoorde dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken hem in real life, hij speel bij een voetbalclub uit de Belgische 6de divisie. Waar mijn schoonbroer ook bij speelt.
Mooi om ook eens de geloste op tv te zien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:34 schreef Marcoss het volgende:
Opvallend dat Krivtsov nog wegrijdt bij Petacchi, terwijl hij toch al veel te laat was.
iddquote:
De gasten bij Karl zijn Liesbet De Vocht & Gert Verheyen.twitter:andremeganck twitterde op zaterdag 14-07-2012 om 17:20:39#sporzatour #tdf12 #vivelevelo - vanavond aan de tafel bij Lieven Van Van Gils André Greipel & Adam Hansen #niettemissen reageer retweet
KV Oostende ligt dan ook maar halfuurtje rijden van me, hmmmm volgens mij ben je de dichste FOK!kerquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:16 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Stadsgenoot van me, nog tegen gevoetbald en pinten mee gedronken
Ach ja, Gert of Geert is een klein verschilquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:18 schreef Marcoss het volgende:
Oh, ik dacht dat die oud-wielrenner Verheyen langs zou komen
Ja idd wat een raar wijfquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:31 schreef Sasman het volgende:
Precies een manwijf aan tafel...die Liesbet.
Probablyquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
KV Oostende ligt dan ook maar halfuurtje rijden van me, hmmmm volgens mij ben je de dichste FOK!ker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |