Ik vond hem sympathiek overkomen.quote:
Dankjequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guga_Ba%C3%B9l
en met de andere gast (coach van Nys) hadden ze ook eindelijk weer iemand die echt iets te vertellen had.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:37 schreef Sasman het volgende:
Best wel een leuke aflevering . Die Guga fleurde de aflevering helemaal op.
quote:
Zelfs in tour topics vinden we belgenbasher van poppel terug !quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Karl is echt een pedant mannetje...
Leuke ventquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:16 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Stadsgenoot van me, nog tegen gevoetbald en pinten mee gedronken
Bij zandvoorde dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken hem in real life, hij speel bij een voetbalclub uit de Belgische 6de divisie. Waar mijn schoonbroer ook bij speelt.
Mooi om ook eens de geloste op tv te zien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:34 schreef Marcoss het volgende:
Opvallend dat Krivtsov nog wegrijdt bij Petacchi, terwijl hij toch al veel te laat was.
iddquote:
De gasten bij Karl zijn Liesbet De Vocht & Gert Verheyen.twitter:andremeganck twitterde op zaterdag 14-07-2012 om 17:20:39#sporzatour #tdf12 #vivelevelo - vanavond aan de tafel bij Lieven Van Van Gils André Greipel & Adam Hansen #niettemissen reageer retweet
KV Oostende ligt dan ook maar halfuurtje rijden van me, hmmmm volgens mij ben je de dichste FOK!kerquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:16 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Stadsgenoot van me, nog tegen gevoetbald en pinten mee gedronken
Ach ja, Gert of Geert is een klein verschilquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:18 schreef Marcoss het volgende:
Oh, ik dacht dat die oud-wielrenner Verheyen langs zou komen
Ja idd wat een raar wijfquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:31 schreef Sasman het volgende:
Precies een manwijf aan tafel...die Liesbet.
Probablyquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
KV Oostende ligt dan ook maar halfuurtje rijden van me, hmmmm volgens mij ben je de dichste FOK!ker
Kan ik me voorstellen, vergeleken bij Lieve is zelfs Jolanthe een topinterviewer... Heb veel liever Karl.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:08 schreef Beregd het volgende:
Ik begin zo langzaam een beetje genoeg te krijgen van Karl. Ik heb telkens de indruk dat hij liefst van al zelf ook commentaar zou geven bij alle reportages, zelf bij de renner aan tafel zou zitten ipv lieven, en als het even kan zelf ook zijn eigen vragen beantwoorden.
Ik snap ook niet wat ze in Vlaanderen zien in Van Gils. Die heeft daar zelfs een eigen talkshow.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:29 schreef KatyM het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, vergeleken bij Lieve is zelfs Jolanthe een topinterviewer... Heb veel liever Karl.
Jij kan het ook echt niet laten hé...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of Vannieuwkerke het oncollegiale en onsportieve gedrag van Rolland, Liquigaz en Lotto gaat veroordelen.
Lotto reed om Rolland terug te halen. Wat liquiqas deed weet ik niet..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vond jij die actie van Rolland & Co dan sportief?
Lotto reed nadat ze Rolland hadden gepakt gewoon door. Ze wilden Evans dus een loer draaien. Ik vind dat een misselijke actie.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef BramKVO het volgende:
Wat was er onsportief van Lotto dan ? Moet Vandenbroeck Rolland maar laten rijden dan ?
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef wimderon het volgende:
Wat vind je eigenlijk van het dopinggebruik van Niki Terpstra?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |