Materiaal voor een 'motivational'quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dit geeft duidelijk het niveau van mensen met een tattoo aan
Sowieso mensen die een tattoo nemen in de hoop dat ze aanzien krijgenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
Nee ik heb er geen, misschien ooit, en mij kan het aan me hol roesten of iemand er wel of niet een heeft. Tevreden Paul?
Als die meneer zich zou scheren en een trui zou dragen zou hij er best normaal uitzien denk ik..quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:03 schreef Transformice het volgende:
Bij sommige mensen is het op zich wel leuk al vind ik het wel wat minder mooi worden voor als je wat ouder word, maar alsnog vind ik te veel tattoos ook niet zo mooi staan.
[ afbeelding ]
Denk het ook, ik vind het wel zonde van zijn lichaam, dat hij al die tattoos er op heeft gezet..quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:08 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Als die meneer zich zou scheren en een trui zou dragen zou hij er best normaal uitzien denk ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Pic?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Blistering het volgende:
Vegas-logo op m'n bovenarm en muziek logo op m'n onderarm![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
ja op mijn pols :-) en mnheeft dezelfde maar dan op t beentje. en nee geen naam
Whaha wat een bs. Teveel Miami ink gekeken zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon iets moois laten zetten, niet zo'n geforceerd verhaal man
Ik ook wel, maar ben meer bang spijt te krijgen van de tatoo'squote:Op woensdag 25 juli 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen probleem met tattoo's, sommige vind ik best mooi. Maar je ziet er weleens lelijke tussen... wat bezielt die mensen.
Zelf heb ik geen tattoo, de reden is heel simpel: ik ben bang voor naalden
nog nooit gezien. en ik vind het ook mooiquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Whaha wat een bs. Teveel Miami ink gekeken zeker.
Gewoon iets moois laten zetten, niet zo'n geforceerd verhaal man
Wat vind je vrouw ervan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:05 schreef NooitGenoeg het volgende:
Ik heb de namen van mijn 4 kinderen op mijn borst getatoeëerd en de namen van - inmiddels - 3 ex-vrouwen en mijn huidige vrouw [ afbeelding ] (staan op mn rug en armen).
Nee idd, vooral namen, naja kinderen is misschien anders.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:29 schreef NooitGenoeg het volgende:
Ze vindt het wel prima, zij heeft nog heel groot op haar rug Herman staan, haar ex-man. Maar niet zo slim van ons eigenlijk.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:29 schreef NooitGenoeg het volgende:
Ze vindt het wel prima, zij heeft nog heel groot op haar rug Herman staan, haar ex-man. Maar niet zo slim van ons eigenlijk.
Handige tool om de tel niet kwijt te rakenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:05 schreef NooitGenoeg het volgende:
Ik heb de namen van mijn 4 kinderen op mijn borst getatoeëerd en de namen van - inmiddels - 3 ex-vrouwen en mijn huidige vrouw [ afbeelding ] (staan op mn rug en armen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |