Ja maar geen Maori of een Tribal die zijn echt lelijk vindt ik, mijn inziens ook zonder enige betekenis maar ok iedereen moet het zelf weten.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef Paul het volgende:
Zo ja, waarom? En waar? En wat voor één?
Zo niet, waarom niet? En wat vind je van mensen met tatoo's?
[ afbeelding ]
Heb je het Amsterdamse logo?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef 75020 het volgende:
Ik heb er zes waarvan er één de gehele binnenkant van mijn rechteronderam bestrijkt en één halve sleeve op mijn linkerschouder en linkerbovenarm tot mijn elleboog. En de ander vier staan op de legeplekjes op mijn armen en been. En waarom? Gewoon omdat ik het leuk vind.
Tattoos met betekenissen vind ik flauwekul met een hoog LA ink gehalte maar ieder zijn eigen ding.
Seriously? "Never don't give up?" Dus altijd wel opgeven? Of heet je "Never"?quote:
Dit geeft duidelijk het niveau van mensen met een tattoo aanquote:Op maandag 9 juli 2012 23:22 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Seriously? "Never don't give up?" Dus altijd wel opgeven? Of heet je "Never"?
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dit geeft duidelijk het niveau van mensen met een tattoo aan
Volgens mij mag je 6 manden geen bloed doneren, dus dat is de overweging eventueel wel waard. Het is niet zo dat het nooit meer mag iig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:31 schreef GekkePoes het volgende:
Als ik tattoo neem , dan mag ik geen bloed meer doneren(word door de bloedbank gezegd,), En ik heb redelijk zeldzame bloedgroep( AB-)
Ik denk dat mensen met een lage opleiding procentueel vaker een tatoeage hebben dan mensen met een hoge opleiding.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:32 schreef saaw het volgende:
[..]
Volgens mij mag je 6 manden geen bloed doneren, dus dat is de overweging eventueel wel waard. Het is niet zo dat het nooit meer mag iig.
OT: ja ik heb verschillende tattoo's, allemaal zitten ze verstopt als ik gewoon kleding draag. En ben ook niet laagopgeleid trouwens, wat een rare aanname.
En ik vond je zo leuk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:37 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Ik heb kleintjes, net echt zichtbaar. Behalve die op mijn pols
Dat zal best kloppen ja, na een hoge opleiding is de kans natuurlijk aanzienlijk hoger dat je in een sector terecht komt waar het niet geaccepteerd word. Maar toch denk ik dat we allemaal verbaasd zullen staan over de hoeveelheid mensen die tatt's verstopt hebben onder hun dure pak.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:34 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen met een lage opleiding procentueel vaker een tatoeage hebben dan mensen met een hoge opleiding.
Dat. Ik heb daar sowieso altijd rekening mee gehouden, ik vond het zelf een fijn idee als ik ze gewoon kan bedekken wanneer ik wilquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:38 schreef saaw het volgende:
[..]
Dat zal best kloppen ja, na een hoge opleiding is de kans natuurlijk aanzienlijk hoger dat je in een sector terecht komt waar het niet geaccepteerd word. Maar toch denk ik dat we allemaal verbaasd zullen staan over de hoeveelheid mensen die tatt's verstopt hebben onder hun dure pak.
Je vindt het een rare aanname om te stellen dat tattoos vooral in lagere milieus gedragen worden en wanneer je zelf gegevens plaatst waaruit dat blijkt, 'valt het je nog mee'?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:41 schreef saaw het volgende:
Kom na wat Google-werk dit grafiekje tegen trouwens
[ afbeelding ]
valt me nog mee.
Ja ik vind 18% van de hoogopgeleiden met een tattoo tegen een gemiddelde van 24% overall niet echt een belachelijk verschil, jij wel?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:45 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Je vindt het een rare aanname om te stellen dat tattoos vooral in lagere milieus gedragen worden en wanneer je zelf gegevens plaatst waaruit dat blijkt, 'valt het je nog mee'?
Je moet hoog tegen laag af zetten en niet tegen gemiddeld. Dan is het wel een verschil wat ik had zien aankomen ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:47 schreef saaw het volgende:
[..]
Ja ik vind 18% van de hoogopgeleiden met een tattoo tegen een gemiddelde van 24% overall niet echt een belachelijk verschil, jij wel?
Hoeveel procent van alle mensen is hoogopgeleid? Dat vertelt het verhaal natuurlijk niet, maar het lijkt me vrij duidelijk dat dat een minderheid is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:48 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Je moet hoog tegen laag af zetten en niet tegen gemiddeld. Dan is het wel een verschil wat ik had zien aankomen ja.
Hey, ben je daar nog reuze blij mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ja, een tekst op mijn linker schouderblad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |