Ik ook wel, maar ben meer bang spijt te krijgen van de tatoo'squote:Op woensdag 25 juli 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen probleem met tattoo's, sommige vind ik best mooi. Maar je ziet er weleens lelijke tussen... wat bezielt die mensen.
Zelf heb ik geen tattoo, de reden is heel simpel: ik ben bang voor naalden
nog nooit gezien. en ik vind het ook mooiquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Whaha wat een bs. Teveel Miami ink gekeken zeker.
Gewoon iets moois laten zetten, niet zo'n geforceerd verhaal man
(staan op mn rug en armen).
Wat vind je vrouw ervan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:05 schreef NooitGenoeg het volgende:
Ik heb de namen van mijn 4 kinderen op mijn borst getatoeëerd en de namen van - inmiddels - 3 ex-vrouwen en mijn huidige vrouw [ afbeelding ] (staan op mn rug en armen).
Nee idd, vooral namen, naja kinderen is misschien anders.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:29 schreef NooitGenoeg het volgende:
Ze vindt het wel prima, zij heeft nog heel groot op haar rug Herman staan, haar ex-man. Maar niet zo slim van ons eigenlijk.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:29 schreef NooitGenoeg het volgende:
Ze vindt het wel prima, zij heeft nog heel groot op haar rug Herman staan, haar ex-man. Maar niet zo slim van ons eigenlijk.
Handige tool om de tel niet kwijt te rakenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:05 schreef NooitGenoeg het volgende:
Ik heb de namen van mijn 4 kinderen op mijn borst getatoeëerd en de namen van - inmiddels - 3 ex-vrouwen en mijn huidige vrouw [ afbeelding ] (staan op mn rug en armen).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |