quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef Fratz het volgende:
[..]
Oh ja @ meneer P, waarschuw mevrouw P voor haarwortelpijn.. Nu ik er namelijk bij zo over nadenk, dat uitvallen van mijn haar deed af en toe best verrot veel pijn.
Hier in 't ziekenhuis doen ze het standaard niet. Juist omdat het in de meeste gevallen uiteindelijk toch niet werkt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:47 schreef computergirl het volgende:
Mijn collega had bij de eerste chemo's zo'n koel-ding op haar hoofd, dat had ik ook al eens op tv gezien dus dacht dat dit iets algemeens was.
Door de kou is de bloedvoorziening naar je haarwortels minder waardoor de chemo je haren niet aantast. Althans dat was de bedoeling, bij haar werkte het niet zo goed.
Denk er eigenlijk nog hetzelfde over, hij mag er van mij af.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:54 schreef Mula het volgende:
Rottdog, wat ga je nu met je andere borst doen?
Zo'n ijsmuts is die jullie aangeboden? Mij niet in elk geval. Heb wel gehoord dat zo'n muts niet zo fijn is om op te hebben en ook heel pijnlijk kan zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier in 't ziekenhuis doen ze het standaard niet. Juist omdat het in de meeste gevallen uiteindelijk toch niet werkt.
Er zijn chemo's waarbij 'misschien' je haar uitvalt en dan kan zo'n ijsmuts helpen, maar het haar wordt er sowieso veel dunner van.
Er zijn ook chemo's waarbij je haar vrijwel zeker uitvalt, en dan heeft die ijsmuts geen nut.
Schijnt nog zeer te doen ook.
Dat had mijn moeder ook idd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef Rottdog het volgende:
Haar/wortelpijn heb ik totaal geen last van gehad, heb nu wel hele droge ogen door het verlies van mijn wimpers.
Zoiets was het bij mij ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:10 schreef Mula het volgende:
Ik weet niet meer of de muts mij is aangeboden, maar weet wel dat iemand (verpleegkundige volgens mij) vertelde dat het niet/nauwelijks wordt gedaan, omdat de resultaten niet goed zijn en het heel erg vervelend is.
Och Fratz, je bent geen sukkelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef Fratz het volgende:
Ik dacht net dat ik wel even zelf mijn broodje kon smeren in de keuken. Maar staan is gewoon lastig nu voor me, ik struikel over mijn eigen voeten en -bam- ik ga door mijn enkel. Wat een sukkel ben ik..
Kan me voorstellen dat je graag vooruit wilt kunnen, maar houd je in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef Fratz het volgende:
Ik dacht net dat ik wel even zelf mijn broodje kon smeren in de keuken. Maar staan is gewoon lastig nu voor me, ik struikel over mijn eigen voeten en -bam- ik ga door mijn enkel. Wat een sukkel ben ik..
Je hebt helemaal gelijk! Maar als je je goed voelt doe je het gewoon hè tegen beter weten in..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je graag vooruit wilt kunnen, maar houd je in.
Ik liet mijn man de spullen klaarzetten op de salontafel en dan kon ik, bijvoorbeeld, aardappelen schillen of boontjes schoonmaken. Voelde ik me toch nog een beetje nuttig.
Nu kan ik het allemaal wel weer aan de aanrecht, maar soms kun je beter creatief zijn, i.p.v te veel hooi op je vork nemen.
Maar ik begrijp het goed.
5 septemberquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:54 schreef computergirl het volgende:
Wat een leuke verrassing, wanneer gaan jullie er eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |