Je hebt helemaal gelijk! Maar als je je goed voelt doe je het gewoon hè tegen beter weten in..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je graag vooruit wilt kunnen, maar houd je in.
Ik liet mijn man de spullen klaarzetten op de salontafel en dan kon ik, bijvoorbeeld, aardappelen schillen of boontjes schoonmaken. Voelde ik me toch nog een beetje nuttig.
Nu kan ik het allemaal wel weer aan de aanrecht, maar soms kun je beter creatief zijn, i.p.v te veel hooi op je vork nemen.
Maar ik begrijp het goed.
5 septemberquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:54 schreef computergirl het volgende:
Wat een leuke verrassing, wanneer gaan jullie er eten?
Oh wat gezellig!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:27 schreef Gia het volgende:
Vandaag flink gesport. Heerlijk. Ik voel dat het me goed doet.
Een van de vrouwen daar woont hier om de hoek. We hebben al afgesproken om te gaan wandelen en zwemmen.
Knuffel terug, Fratz, en voor alle meiden.
Blijft zeer doen. Heb het gevoel dat ze stijf worden, als ik ze niet beweeg, dus zit de hele dag met mijn tenen te wiebelen. Staan en lopen is niet pijnlijker dan zitten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef Fratz het volgende:
[..]
Oh wat gezellig!
Hoe is het met je voeten Gia?
Hey Fratz, mag ik ook het adres? Superlief initiatief! Weet je mams dat je Fratz heet op Fok?quote:
Thanks! Ze is pas volgende week jarig overigensquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:36 schreef Gia het volgende:
Fratz gefeliciteerd met je moeder. Dat ze jou nog maar heel lang mag verzorgen.
Ben ik een week te vroeg, verkeerd gelezen, maar goed bedoeld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:43 schreef Fratz het volgende:
[..]
Thanks! Ze is pas volgende week jarig overigens
Mijn haar ziet er niet uit. Een en al weerborstels. Het groeit alle kanten op. Maar ach, we doen het ermee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:53 schreef Mula het volgende:
Oh, en mijn haar heeft een groeispurtje gehad en is ineens iets beter hanteerbaar! Ik word alleen moe van de "oh, wat heb je mooooooooi haar!"-opmerkingen!
Oh ja, vorige week een week te vroeg gefeliciteerd, zou ik het nu vergeten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Fratz viert vandaag haar moeders verjaardag.
Verjaardagskaart voor mijn moeder #2
Bovenarm? Heb je daar het infuus gehad?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:32 schreef Mula het volgende:
Het ging goed Gia. Ik ben gaan winkelen in Ikea, dus ik had niet veel andere keus dan wakker blijven.De afspraak voor me was uitgevallen, dus ik was nog eerder aan de beurt ook. Was wel nodig ook, want van dat stilzitten in een wachtkamer kreeg ik het een beetje moeilijk.
Ik heb weer iets geks. Sinds gisteravond trekt er iets verschrikkelijk in mijn rechterarm. Het voelt als lympfestrengen, maar die kan ik niet vinden en het zit op meerdere plekken in mijn arm. Ik denk dat het dus mijn ader is die gek aan het doen is. Echt irritant gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |