Mijn vader kreeg in mei 2025 de uitslag, uitgezaaide longkanker stage 4, een levensverwachting konden en wilde ze niet geven, We hoorde vaak " als de chemo en immunotherapie aanslaan dan heb je een langer scenario dan wanneer dit niet zo is.. maar de chemo sloeg aan, de plekken op zijn longen en in t buikvlies werden kleiner om daarna snel en meedogenloos terug te keren. Op 3 februari 2026 is hij na ruim 8 maanden knokken overleden...quote:Op zaterdag 12 september 2026 04:29 schreef Eightyone het volgende:
Wat maken andere mensen, qua levensverwachting, van een onduidelijk stadium wat je gegeven wordt?
Ik zit opnieuw 'in de molen' (eerder in dit decennium ook al), met een minuscule tumor vlakbij de originele (verwijderde) tumor van eerder in dit decennium, en een kleine uitzaaiing verder weg. Ergens in een bot.
Officieel is het nu stadium 4, maar gevoelsmatig weer niet. Er staan allemaal cijfers over overlevingskansen online, maar ik weet niet of ze ook voor mij gelden.
Als het nog wat erger is, en je hebt een duidelijke termijn gekregen van de behandelaars, is dat rotnieuws. Maar je hebt tenminste wel houvast, en kunt je verantwoordelijkheden langzaamaan loslaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |