Maar wel terecht, wat is dat slecht zeg!quote:
Roky erickson de zanger is net uit zn psychoses waar hij sinds de jaren 70 in gezeten heeft.. er is een hele indrukwekkende docu over gemaakt.. die heet ook you're gonna miss me geloof ik moet je maar eens opzoeken echt een aanrader! Ik heb hem in 2009 live mogen aanschouwenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Excuus. Ik kende ze nog niet en iedereen om me heen ook niet
Ik draag momenteel een t shirt mijn zijn hoofd er opquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Roky erickson de zanger is net uit zn psychoses waar hij sinds de jaren 70 in gezeten heeft.. er is een hele indrukwekkende docu over gemaakt.. die heet ook you're gonna miss me geloof ik moet je maar eens opzoeken echt een aanrader! Ik heb hem in 2009 live mogen aanschouwen
Slecht is niet het goede woord, al is het wel een slecht nummer (maar meer was er niet op youtube) maar het is geen toegankelijke vorm van hardcorequote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar wel terecht, wat is dat slecht zeg!
Hey, dit ruikt een beetje naar Zao die bovenop een nest met blastbeats en postrock is gegooid. Klinkt nog niet eens zo verkeerdquote:
2raumwohnung.quote:
ze timmeren behoorlijk aan de weg!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik draag momenteel een t shirt mijn zijn hoofd er op![]()
Zullen Rats on Rafts nog ontopic zijn of zijn ze inmiddels al bekender aan het worden?
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:43 schreef belsen het volgende:
Nu een officieel Tof Topic
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |