SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Volgende keer beter.quote:
oh ik heb ook liever een meisje met vrouwelijke vormen maar maar het moet verder wel mijn type zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 15:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Uiteraard is het ook gewoon een kwestie van smaak. Maar ik heb liever zoiets dan een heel slank poppetje wat bijna breekt zeg maar.
Ongetwijfeldquote:
Dat snorretjequote:
Ja, leuk hequote:
Waaromquote:
Hoe heet het beestje ook alweerquote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, leuk he! Toen we hem kregen had hij bijna geen snor, nu gelukkig wel. Dat hoort
.
Omdat spamquote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, leuk he! Toen we hem kregen had hij bijna geen snor, nu gelukkig wel. Dat hoort
.
[..]
Waarom.
Ik krijg altijd moordneigingen van zulke berichten.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
En dan lees je dit op de FP:
Twee honden gedood in Groningen
Veel mensen denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik krijg altijd moordneigingen van zulke berichten.
Pakkendquote:
Sjaak ziet eruit als een toffe, vriendelijke hond. Ik denk alleen niet dat ie goeie vriendjes met Sjors en Sjimmie kan wordenquote:
Niet echt kat in het bakkie neequote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Sjaak ziet eruit als een toffe, vriendelijke hond. Ik denk alleen niet dat ie goeie vriendjes met Sjors en Sjimmie kan worden
Ik geef spammers normaliter een permbanquote:
HW zou ze een spermban geven.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef spammers normaliter een permban...
Hij zou ze dus niet meer geven, bedoel je?quote:
Of een sticky.quote:
soort zoekt soort...quote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe komt heatwave eigenlijk aan die reputatie?
want volgens mij is dit de eerste keer dat ik in een topic post waar hij ook zit en zelfs ik ben op de hoogte
en normaal gaat alles langs me heen
Welke reputatie?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
want volgens mij is dit de eerste keer dat ik in een topic post waar hij ook zit en zelfs ik ben op de hoogte
Is toch met alles tegenwoordig.quote:
Wat een onzin. Hij heeft ook vaak genoeg in Singles gepostquote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
ah maar ik ben van de antieke singlesquote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij heeft ook vaak genoeg in Singles gepost![]()
Ik ken je van Singles en ik zit er pas sinds 2008quote:Op maandag 9 juli 2012 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah maar ik ben van de antieke singles
daar heb ik al zo'n 5 jaar niet gepost
nah ik kan me heatwave iig niet herinnerenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken je van Singles en ik zit er pas sinds 2008
JE hebt hem toch niet verdrongen hequote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah ik kan me heatwave iig niet herinneren
Zegquote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef spammers normaliter een permban...
quote:
Ik sinds 2007quote:Op maandag 9 juli 2012 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken je van Singles en ik zit er pas sinds 2008
whut zat jij ook al in singles?quote:
Heb jij in het Singles topic gezeten?quote:
Naja, in Singles zitten er (op dit moment) bijna allemaal met een relatie, haha.quote:
minder borrelen jijquote:
Neequote:
quote:
Nee, ik zit op Fok! sinds 2007quote:
niet tegelijk met mij!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
minder borrelen jijvolgens mij heb ik zelfs een korte tijd meegelopen.
daar gaat het toch niet overquote:
Dat maakt toch niet uitquote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar gaat het toch niet over
maar tnx voor de info
Dan werkt het toch welquote:Op maandag 9 juli 2012 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, in Singles zitten er (op dit moment) bijna allemaal met een relatie, haha.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mijn diagnostisch verslag af![]()
Jaja, dat vind ik leuker dan mijn thesis schrijven
Ik ken hem daar ook niet van, want dan had ik hem allang ingepikt natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet tegelijk met mij!![]()
dat kan niet want dan had ik al eerder met je geflirt haha
Goed bezig!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:04 schreef automatic_ het volgende:
Jaaaaquote:
It's Lupus?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:04 schreef automatic_ het volgende:
Nee, want ze hebben allemaal "relaties buitenaf"quote:
nou het komt niet heel sociaal vaardig over als je midden in een gesprek over lets say dwergen gaat roepen dat je wieldoppen spaartquote:
Nee, Dyslexiequote:
hij was daar alleen in zijn hoofd gok ikquote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken hem daar ook niet van, want dan had ik hem allang ingepikt natuurlijk
Ja, dat kan ookquote:Op maandag 9 juli 2012 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij was daar alleen in zijn hoofd gok ik
Ben je daar in ieder geval van af toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaa
Dus morgen even richting de UvT
Dat zeggen ze, omdat ze anders commentaar krijgen over de mate waarin het een datingtopic zou zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben allemaal "relaties buitenaf"
nee want toen was ik er alquote:
fok is toch gewoon een f*in g dating sitequote:Op maandag 9 juli 2012 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, omdat ze anders commentaar krijgen over de mate waarin het een datingtopic zou zijn....
Het was dit topic nietquote:Op maandag 9 juli 2012 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, omdat ze anders commentaar krijgen over de mate waarin het een datingtopic zou zijn....
Nee, in Singles is dat niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie accepteert dat niet dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want toen was ik er al
[..]
fok is toch gewoon een f*in g dating sitewaarom kunnen we dat niet gewoon accepteren
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken hem daar ook niet van, want dan had ik hem allang ingepikt natuurlijk
CATFIGHT!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet tegelijk met mij!![]()
dat kan niet want dan had ik al eerder met je geflirt haha
de mensen hier! je mag hier niet daten of proberen iemand te scorenquote:
Wanna place bets?quote:
zeg tief eens op met die bikini's en dat kinderbadje vol vlaquote:
Eeeeeehmmmm, make me zou ik zeggenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de mensen hier! je mag hier niet daten of proberen iemand te scoren
Mag wel, enkel via PM/DMquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, dat gunnen we je nietquote:
FoBo tegenwoordig afgeschrevenquote:
Niet? Damnquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry. ik was er in 2010quote:Op maandag 9 juli 2012 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij was daar alleen in zijn hoofd gok ik
Ik ben onschuldigquote:
Goed, daarin ook danquote:
Jaja, maak dat de kat eend wijsquote:
is er niet officieel ooit iets geweest als Fok! Dating? of is dat de voorganger van FoBo?quote:
Ik heb geen flauw idee eigenlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
is er niet officieel ooit iets geweest als Fok! Dating? of is dat de voorganger van FoBo?
dating.fok.nlquote:Op maandag 9 juli 2012 16:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
is er niet officieel ooit iets geweest als Fok! Dating? of is dat de voorganger van FoBo?
Zit je nog steeds in over de meetquote:
oooh hoe cutequote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
dating.fok.nl
Ja, lang lang geleden ja. Geen idee of dat nou daadwerkelijk de voorganger van het fobo was...
damn... ik zit echt al te lang op deze site...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
dating.fok.nl
Ja, lang lang geleden ja. Geen idee of dat nou daadwerkelijk de voorganger van het fobo was...
again: ik ga niet met auto vechten in een bak vlaquote:
Staat me wel iets van bij, maar dan heel vaag.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
dating.fok.nl
Al meer dan 10 jaarquote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
damn... ik zit echt al te lang op deze site...
ok ik ga echt klappen krijgen om deze opmerking....quote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
again: ik ga niet met auto vechten in een bak vla
want dan verlies ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ok ik ga echt klappen krijgen om deze opmerking....
Ben je bang dat auto de vla eerder op heeft dan jij?
whahaha jij bent echt een bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ok ik ga echt klappen krijgen om deze opmerking....
Ben je bang dat auto de vla eerder op heeft dan jij?
Ik hoop dat je hard kan rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Die is laagquote:Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel zekerzeker rhubarbje met haar 330kg....
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel zekerzeker rhubarbje met haar 330kg....
In de hoop dat je foto's van lieve beestjes niet meer als 'spam' aanmerktquote:
Daar praat hij het liefst over, algemeen bekend.quote:
Doe er zo'n dunne sjaal overheen, naam ben ik even kwijt.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb verdorie een muggenbult op mijn tiet...
de hele week al zo'n rode bult in mijn decolleté
het ziet er niet uit
straks denken mensen dat ik tiet-aids heb of zo
Er stond een hartje bijquote:Op maandag 9 juli 2012 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
In de hoop dat je foto's van lieve beestjes niet meer als 'spam' aanmerkt...
iedereen zit te kwijlen op de MI die rhubarbje net gaf....iig ik welquote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een rust hier, al 2 minuten niks meer gepost!
We're losing our touchquote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een rust hier, al 2 minuten niks meer gepost!
Pashmina.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe er zo'n dunne sjaal overheen, naam ben ik even kwijt.
dunne sjaal?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe er zo'n dunne sjaal overheen, naam ben ik even kwijt.
Halloquote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef mutsieflutsie het volgende:
goedemiddag
ik zal de rust wel komen verstoren
Hij kijkt zo schattigquote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er stond een hartje bij!
[ afbeelding ]
Nog eentje. Sjaak, hij was braaf vandaag. Mooi zitten en zo.
je word geil van tiet-aids?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
iedereen zit te kwijlen op de MI die rhubarbje net gaf....iig ik wel![]()
![]()
Ik dank u. Maar het is allemaal voor niet, want rhu heeft er geen.quote:
ik ben niet het sjaaltjes typequote:Op maandag 9 juli 2012 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dank u. Maar het is allemaal voor niet, want rhu heeft er geen.
zo zal je die dikke kop wel houden ja....quote:Op maandag 9 juli 2012 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed, ik ga naar de stad, friet eten om mijn dikke kont te voeden
Wel sla erbij.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
Zo, tsjak!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zo zal je dikke kop wel houden ja....
Een vrouw die praktisch denkt!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben niet het sjaaltjes type
ik heb een sjaal voor in de winter want daar zijn ze volgens mij voor bedoeld
Geen ijsje?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zo zal je die dikke kop wel houden ja....
Dat komt na die bak friet, natuurlijk.quote:
nee ik mag geen ijs en friet in 1 weekquote:
Raketje mag altijdquote:Op maandag 9 juli 2012 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik mag geen ijs en friet in 1 week
deze friet date staat al sinds april vast of zo maar is 10 keer verzet dus hier maak ik een uitzondering voor
morgen eet ik wel een bak sla om te balansen
Ijs isquote:
Wat een braaf beestjequote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er stond een hartje bij!
[ afbeelding ]
Nog eentje. Sjaak, hij was braaf vandaag. Mooi zitten en zo.
Of perenijsjequote:
Ja, maar Raketje staat bij mij op nummer éénquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nouquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar Raketje staat bij mij op nummer één![]()
Ik ga dit heel vaak zeggen, want dan snapt NaRRa vast de hint en koopt hij zebord voor z'n kop zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar jij bent drukquote:Op maandag 9 juli 2012 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
Maar we gingen toch naar die ijssalon? Dat was toch het hele punt?
nee eerder gewoon gezond. ... geen ongezonde troep in mijn woning.quote:
Wat is er ongezond aan bevroren water op een stokjequote:Op maandag 9 juli 2012 16:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee eerder gewoon gezond. ... geen ongezonde troep in mijn woning.
Er zit suiker in?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er ongezond aan bevroren water op een stokje?
Ik bedenk me opeens, we hebben hier geen topictroll!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
don't feed the troll... he'll become obese...
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zit suiker in?
En smaak, geur en kleurstoffen
En 't is verspilling van hout!
dat is weissman toch al (of HJ)?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedenk me opeens, we hebben hier geen topictroll!
Sommigen hebben gewoon te veel tijdquote:Op maandag 9 juli 2012 16:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
helemaal gemaakt van ijscostokjes
Sjaak is een kleine rebelquote:Op maandag 9 juli 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou. Hij rende zo schuin de weg over
. Auto op de rem en Sjaak maar door drentelen mijn geroep negerend
.
Raketjes mogen!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee eerder gewoon gezond. ... geen ongezonde troep in mijn woning.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar Raketje staat bij mij op nummer één![]()
Ik ga dit heel vaak zeggen, want dan snapt NaRRa vast de hint en koopt hij zeMoet je hem heeeeeeeeeeeeeeeel lief aankijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Geloof mij, dat gaat niet werkenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet je hem heeeeeeeeeeeeeeeel lief aankijken.
Mjumm! Al ben ik geen slagroom fanquote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef mutsieflutsie het volgende:
ik heb straks verse aardbeien met slagroom als toetje
Bij mij is het dan andersomquote:
Was die nu wel of niet opgegaan nog?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
lol als je opgelet had aan tafel lust ik ook geen slagroom
Ik had allang door dat jij een andere vorm van slagroom bedoeldequote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
lol als je opgelet had aan tafel lust ik ook geen slagroom
Dafuq, en ik zag het gewoon nietquote:Op maandag 9 juli 2012 16:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had allang door dat jij een andere vorm van slagroom bedoelde
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef mutsieflutsie het volgende:
ik heb straks verse aardbeien met slagroom als toetje
iemand heeft teveel NFS gespeeld in zijn jeugd.....quote:
Blijkbaar niet!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
me neither.... en ik heb ze meestal wel door.
Ik dus ook. Ik ben mijn touch aan het verliezenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
me neither.... en ik heb ze meestal wel door.
Dat zal het zijn, de logicaquote:
Dat zaten jullie al vaker.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
auto en ik zitten gewoon op een lijn
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op maandag 9 juli 2012 16:56 schreef Samzz het volgende:
Ik eet straks aardappelpannekoeken. Is ook wel lekker. Nadeel is dat het bij opa en oma is.
Nee, totaal niet. Maar mijn opa is zo'n oude zeur. Heel vervelend, vooral als hij z'n gehoorapparaat niet in heeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zaten jullie al vaker.
[..]
Elk nadeel heb z'n voordeel
Zo'n hekel aan ze?
wees blij dat je ze nog hebtquote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar mijn opa is zo'n oude zeur. Heel vervelend, vooral als hij z'n gehoorapparaat niet in heeft.
Reibekuchen?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:56 schreef Samzz het volgende:
Ik eet straks aardappelpannekoeken. Is ook wel lekker. Nadeel is dat het bij opa en oma is.
QFTquote:Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wees blij dat je ze nog hebtstraks als ze dood zijn ga je dat gezeur missen
Haha, dan kunnen ze wel eens lastig zijn jaquote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar mijn opa is zo'n oude zeur. Heel vervelend, vooral als hij z'n gehoorapparaat niet in heeft.
Wat een idiote opmerking. Net alsof ik ze dood wil hebben of zo, doe normaalquote:Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik heb dat 'geluk', enkel zeurden ze bij mij niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! En ik vind het ook leuk om langs te gaan, alleen niet te lang, dan word ik gek van opa.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Haha, dan kunnen ze wel eens lastig zijn jaAch, die zijn ook blij dat je langskomt toch?
Jup.quote:
Beetje overdreven. Alsof je je niet negatief mag uitlaten over je opa/oma en dan is negatief nog zwaar in deze contextquote:Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Buurten, eten, en op tijd weer naar huis dusquote:Op maandag 9 juli 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! En ik vind het ook leuk om langs te gaan, alleen niet te lang, dan word ik gek van opa.
quote:[..]
Jup.
Klopt. Ik neem het hondje mee, dus dan kan ik altijd zeggen dat ik hem uit moet laten, als ik niet weg kom, maar dat gaat wel goed denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Buurten, eten, en op tijd weer naar huis dus.
[..]
Al heb ik een beperkt referentiekader,quote:Op maandag 9 juli 2012 17:07 schreef Samzz het volgende:
Mijn oma maakt de lekkerste aardappelpannekoeken van de wereld.
Hij bedoelt het allemaal goedquote:Op maandag 9 juli 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! En ik vind het ook leuk om langs te gaan, alleen niet te lang, dan word ik gek van opa.
Ik kan het op zich wel begrijpen. Ik had een overgrootoma, die heb ik vroeger nooit veel gezien. Ben op mijn 12e een keer langs geweest in het verzorgingstehuis waar ze zat, vrouwke was helemaal gelukkig toen. Paar jaar later lag ze in het ziekenhuis, mijn ouders zouden op zondagmiddag langsgaan, maar ik had een kater. Ik zei dat ik maandag wel zou gaan. Zondagavond is ze overleden. Tijdens de begrafenis vertelde mijn oma dat ze sinds ik toen langs was geweest ze iedere keer naar me had gevraagd, hoe het met mij ging, op school en met vriendjes enzo. Ik kan er nog steeds om janken, die spijt dat ik toen zondagmiddag niet ben meegegaan raak ik nooit meer kwijt.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:05 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Alsof je je niet negatief mag uitlaten over je opa/oma en dan is negatief nog zwaar in deze context
Juist!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
auto en ik zitten gewoon op een lijn
Viel dat op?quote:
wat is er mis met een beetje respect voor oudere mensenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:05 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Alsof je je niet negatief mag uitlaten over je opa/oma en dan is negatief nog zwaar in deze context
je leest wat je wilt lezen. Ik zeg nergens dat je ze dood wilt hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een idiote opmerking. Net alsof ik ze dood wil hebben of zo, doe normaal.
Ik snap ook wel dat iedereen dat anders ervaart, maar ik vind niet dat iemand dat gelijk moet reflecteren op iemand anders. Elke situatie is uniek, daar kun je niet zomaar over oordelen en zeker niet op afstand.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan het op zich wel begrijpen. Ik had een overgrootoma, die heb ik vroeger nooit veel gezien. Ben op mijn 12e een keer langs geweest in het verzorgingstehuis waar ze zat, vrouwke was helemaal gelukkig toen. Paar jaar later lag ze in het ziekenhuis, mijn ouders zouden op zondagmiddag langsgaan, maar ik had een kater. Ik zei dat ik maandag wel zou gaan. Zondagavond is ze overleden. Tijdens de begrafenis vertelde mijn oma dat ze sinds ik toen langs was geweest ze iedere keer naar me had gevraagd, hoe het met mij ging, op school en met vriendjes enzo. Ik kan er nog steeds om janken, die spijt dat ik toen zondagmiddag niet ben meegegaan raak ik nooit meer kwijt.
He shit, wat een kutverhaal.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan het op zich wel begrijpen. Ik had een overgrootoma, die heb ik vroeger nooit veel gezien. Ben op mijn 12e een keer langs geweest in het verzorgingstehuis waar ze zat, vrouwke was helemaal gelukkig toen. Paar jaar later lag ze in het ziekenhuis, mijn ouders zouden op zondagmiddag langsgaan, maar ik had een kater. Ik zei dat ik maandag wel zou gaan. Zondagavond is ze overleden. Tijdens de begrafenis vertelde mijn oma dat ze sinds ik toen langs was geweest ze iedere keer naar me had gevraagd, hoe het met mij ging, op school en met vriendjes enzo. Ik kan er nog steeds om janken, die spijt dat ik toen zondagmiddag niet ben meegegaan raak ik nooit meer kwijt.
Oh, nu heb ik geen respectquote:Op maandag 9 juli 2012 17:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wat is er mis met een beetje respect voor oudere mensen
[..]
je leest wat je wilt lezen. Ik zeg nergens dat je ze dood wilt hebben.
ik herken datquote:Op maandag 9 juli 2012 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wie heeft het over respect hebben voor oudere mensen?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wat is er mis met een beetje respect voor oudere mensen
Dat is ontzettend kut en ik kan me voorstellen dat je dan met een kutgevoel zit.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is zeker waar. Maar dankzij wat ik toen geleerd heb kom ik nog steeds iedere week bij opa en oma, en ondanks dat mijn oma ook af en toe irritant is doordat ze dingen vergeet en alles 2x vraagt, hou ik ontzettend veel van die mensen, en moet ik er niet aan denken dat ze er niet meer zijn. Gelukkig zijn ze allebei nog gezond, dus zal dat nog wel ff duren, maar de spijt dat je iemand, die veel van je houdt al lang niet meer gezien hebt en die er dan ineens niet meer is, nee, dat wens ik niemand toe.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat iedereen dat anders ervaart, maar ik vind niet dat iemand dat gelijk moet reflecteren op iemand anders. Elke situatie is uniek, daar kun je niet zomaar over oordelen en zeker niet op afstand.
Prima dan tochquote:Op maandag 9 juli 2012 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik neem het hondje mee, dus dan kan ik altijd zeggen dat ik hem uit moet laten, als ik niet weg kom, maar dat gaat wel goed denk ik.
Mijn oma maakt de lekkerste aardappelpannekoeken van de wereld.
Het is ook een goude tip die je aan mensen kunt geven, die heel weinig tijd besteden aan hun oma/opa. In mijn situatie is het net weer even anders. Ik heb nog één oma, die zich al ca. 10 jaar in een soort vegatieve staat begeeft. De band die we hadden is allang uitgedooft. Ja, ik zal er straks een traantje om laten, om haar, maar grotendeels om m'n moeder.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is zeker waar. Maar dankzij wat ik toen geleerd heb kom ik nog steeds iedere week bij opa en oma, en ondanks dat mijn oma ook af en toe irritant is doordat ze dingen vergeet en alles 2x vraagt, hou ik ontzettend veel van die mensen, en moet ik er niet aan denken dat ze er niet meer zijn. Gelukkig zijn ze allebei nog gezond, dus zal dat nog wel ff duren, maar de spijt dat je iemand, die veel van je houdt al lang niet meer gezien hebt en die er dan ineens niet meer is, nee, dat wens ik niemand toe.
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima dan toch.
Zit je menou jaloers te maken?
Een beetjequote:
Haha. Ik heb gewoon best wat keertjes moeten lachen met mutsieflutsiequote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik heb gewoon best wat keertjes moeten lachen met mutsieflutsie
Ja, steek dat complimentje maar in je zak!quote:
Mijn oma is enkele jaren geleden overleden en bijgezet in het graf van opa. Taai mensje, ze werd 93.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn grootouders zijn allemaal dood. Zijn wel oud geworden op 1tje na, allemaal 85 of ouder. 1 zus van m'n oma leeft wel nog, zij is al ver achterin de 80 en nog steeds vrij gezond
We lachen allemaal om d'rquote:Op maandag 9 juli 2012 17:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, steek dat complimentje maar in je zak!
Sommigen zijn gewoon niet kapot te krijgenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn oma is enkele jaren geleden overleden en bijgezet in het graf van opa. Taai mensje, ze werd 93.
Dat valt nog steeds onder jaloers makenquote:
Die van mij wordt in oktober 97, maar echt een leven heeft ze dus al lang niet meer.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn grootouders zijn allemaal dood. Zijn wel oud geworden op 1tje na, allemaal 85 of ouder. 1 zus van m'n oma leeft wel nog, zij is al ver achterin de 80 en nog steeds vrij gezond
Dat zou ik niet eens dúrvenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:24 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
zolang het maar niet uitlachen is
Zeg, blijf jij zo zeurenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat valt nog steeds onder jaloers maken...
Klopt, maar ze was wel heel erg op al. De geest wilde nog een beetje maar het lichaam was echt op. Ze is vredig ingeslapen na een bediening van een priester.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen zijn gewoon niet kapot te krijgen
En je boytoyquote:
Smakelijk!quote:
Niet als je nou gewoon een portie Reibekuchen voor me regeltquote:
Eet smakelijk en doe opa en oma de groetenquote:
hehehehehe gemeen ben jequote:Op maandag 9 juli 2012 17:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begrijp nu waarom dames graag hard to get spelen: het is gewoon leuk!
Doen alsof je geen Turks spreekt & verstaat levert hilarische momenten op als dames het over jou hebben.
ach ja ik doe soms ook of ik ze niet versta en dan gewoon onverwacht een opmerking maken.......die gezichten dan hihihihiquote:
ik zie daar de lol niet zo van in om eerlijk te zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 17:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begrijp nu waarom dames graag hard to get spelen: het is gewoon leuk!
Doen alsof je geen Turks spreekt & verstaat levert hilarische momenten op als dames het over jou hebben.
just a gamequote:Op maandag 9 juli 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik zie daar de lol niet zo van in om eerlijk te zijn
Die gezichten zijn inderdaad geweldig om te zien.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:05 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ach ja ik doe soms ook of ik ze niet versta en dan gewoon onverwacht een opmerking maken.......die gezichten dan hihihihi
Het is gewoon leuk om te zien hoe de ander zich in allerlei bochten wringt voor wat aandacht.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik zie daar de lol niet zo van in om eerlijk te zijn
Zie het ook wel eens, maar dan denk ik wacht op je beurtquote:Op maandag 9 juli 2012 18:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die gezichten zijn inderdaad geweldig om te zien.
[..]
Het is gewoon leuk om te zien hoe de ander zich in allerlei bochten wringt voor wat aandacht.Dat gaat alleen als je in de minderheid bent. Iets met vraag & aanbod enzo..
op je beurt wachten..........gewoon kansen grijpen stel dat je ze mis looptquote:Op maandag 9 juli 2012 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zie het ook wel eens, maar dan denk ik wacht op je beurt
Ik vind hard to get dan ook een flinke afknapperquote:Op maandag 9 juli 2012 18:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die gezichten zijn inderdaad geweldig om te zien.
[..]
Het is gewoon leuk om te zien hoe de ander zich in allerlei bochten wringt voor wat aandacht.Dat gaat alleen als je in de minderheid bent. Iets met vraag & aanbod enzo..
Dat doe ik ook wel, maar soms als ik aan het praten ben met iemand en ze proberen er tussen te komen draai ik de rollen om. Als je niet weet wat je moet zeggen, moet je niets zeggen. Maar dat klikt bij sommige mensen niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
op je beurt wachten..........gewoon kansen grijpen stel dat je ze mis loopt
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, maar soms als ik aan het praten ben met iemand en ze proberen er tussen te komen draai ik de rollen om. Als je niet weet wat je moet zeggen, moet je niets zeggen. Maar dat klikt bij sommige mensen niet.
El_Thijs heeft gelijk, maar jij ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:21 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]volgens mij was er niemand met syl aan het praten, maar waren ze over hem aan het praten omdat ze dachten dat hij de taal niet sprak....
en dan net doen of je er niks van begrijpt en dan op het juiste moment wat in hun taal zeggen.........dan moet je die gezichten zien, dan lig je toch dubbel als ze beseffen dat ze betrapt zijn
ja maar ik snapte de ballen er vanquote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef El_Thijs het volgende:
Jeuj, we hebben beide gelijk
Ik deelde meer een eigen ervaring
Neequote:Op maandag 9 juli 2012 18:50 schreef automatic_ het volgende:
Stingeling?! Heb je je koffer al klaar?
Niet?! Ik vroeg vandaag of Mams de koffer van zolder wilde halen (jaja, ik vind vlizo-trappen engquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet?! Ik vroeg vandaag of Mams de koffer van zolder wilde halen (jaja, ik vind vlizo-trappen eng), maar ze vond het nog te vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koffer staat al wel in de kamer. Vanavond alles inpakkenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet?! Ik vroeg vandaag of Mams de koffer van zolder wilde halen (jaja, ik vind vlizo-trappen eng), maar ze vond het nog te vroeg
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is er mis met het één avond van tevoren pakken van je koffer?
Ik ben gewoon een muts die vroeg begint en de avond er voor alles weer eruit haalt om te kijken of ik iets misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is er mis met het één avond van tevoren pakken van je koffer?
Een dag van tevorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!? Ik ben begin maximaal 1 week van tevoren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat ziet er best appetijtelijk uit!quote:
Maar dat doen vrouwen altijdquote:Op maandag 9 juli 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dag van tevoren!? Ik ben begin maximaal 1 week van tevoren.
Een avond van tevoren, niet eens dag...quote:Op maandag 9 juli 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dag van tevoren!? Ik ben begin maximaal 1 week van tevoren.
Helemaal niet hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 18:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
euhm het begint erop te lijken dat je tegen vrouwen bent
avond voor vertrek is vroeg zatquote:Op maandag 9 juli 2012 18:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helemaal niet hoor
Maar alle vrouwen waar ik mee op vakantie ben geweest begonnen ook al ver van te voren in te pakken
Ja dat vind ik dus ook. Maar mijn ex vond van niet omdat ik dan dingen zou vergeten. En toen ze zich ermee ging bemoeien vergat ik wel dingen jaquote:
Ik doe dat eigenlijk altijd, de avond ervoorquote:Op maandag 9 juli 2012 18:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een avond van tevoren, niet eens dag...Het is me gelukt, behalve dat ik een mini-usb kabel en de oplader van m'n camera ben vergeten.
Niemand is de baas over mij!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De mannen zijn in dit topic in de meerderheid, de vrouwen zijn dus de baas.
ow was je uit je patroon gehaaldquote:Op maandag 9 juli 2012 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook. Maar mijn ex vond van niet omdat ik dan dingen zou vergeten. En toen ze zich ermee ging bemoeien vergat ik wel dingen ja
Dat bleek ja. En maar zeuren dat ik op tijd moest inpakken...quote:Op maandag 9 juli 2012 19:02 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ow was je uit je patroon gehaald
Ik ook, want ik moet spullen meenemen (toiletartikelen, laders, kabels e.d.) die ik de avond ervoor (en zelfs op de dag van vertrek) gebruik...quote:Op maandag 9 juli 2012 19:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk altijd, de avond ervoor
nu snap ik je vrouwenfobiequote:Op maandag 9 juli 2012 19:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat bleek ja. En maar zeuren dat ik op tijd moest inpakken...
Jullie zijn soms vreemde wezens, maar over het algemeen genomen wel lief hoorquote:
Niet meteen terugkrabbelen Thijs!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jullie zijn soms vreemde wezens, maar over het algemeen genomen wel lief hoor
Daarom, dat is heel normaal. Die pak je als laatste in. Volgens mij denk ik te makkelijk over inpakken, en toch heb ik altijd allesquote:Op maandag 9 juli 2012 19:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ook, want ik moet spullen meenemen (toiletartikelen, laders, kabels e.d.) die ik de avond ervoor (en zelfs op de dag van vertrek) gebruik...
Doe ik nietquote:
Gooi het eruit meidquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef mutsieflutsie het volgende:
zit iedereen nu op een bitchy opmerking te wachten?
Ik kan het hebbenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef mutsieflutsie het volgende:
zit iedereen nu op een bitchy opmerking te wachten?
volgende keer kruip ik gewoon in je kofferquote:Op maandag 9 juli 2012 19:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt...
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:55 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
volgende keer kruip ik gewoon in je koffer
jij liever dan ikquote:Op maandag 9 juli 2012 19:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vandaag een korte (2 uur) Bosphorus-tour gedaan, geweldig!Over enkele dagen ga ik de lange variant doen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef Solique het volgende:
Einde van het jaar werkeloos, dus op zoek naar een andere baan.
Ooh, dat duurt nog eventjes en er is een tekort aan ICT-ers schijnt, dusquote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef Solique het volgende:
Jammer Sol, maar dit komt toch niet als een verrassing tochquote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef Solique het volgende:
fietsen is ff lastigquote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt nog wel een beetje normaal lopen enzo?
Kijken mag altijdquote:Op maandag 9 juli 2012 20:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je wil dat ik bij ons en onze concullega's/concurrenten kijk.
Ja, in sommige takken wel. Al zie ik wel een enorme verscheidenheid maar ach.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, dat duurt nog eventjes en er is een tekort aan ICT-ers schijnt, dus
Ik overleef het welquote:
Nee, had het zien aankomen. Maar heeft nog 7 maanden geduurd voordat ik duidelijkheid hadquote:Op maandag 9 juli 2012 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer Sol, maar dit komt toch niet als een verrassing toch
Join the clubquote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef Solique het volgende:
Werkgever stopt met detachering en IT.quote:
Ah damned, dat is niet tof nee. Heb je al iets anders op het oog?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Werkgever stopt met detachering en IT.
Maar volgens mij had je het er sowieso niet naar je zin, toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Werkgever stopt met detachering en IT.
Had backups maar die zijn nu ook weg door reorganisaties bij die bedrijven.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah damned, dat is niet tof nee. Heb je al iets anders op het oog?
Nee, mijn project hield het leuk mijn werkgever niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef STING het volgende:
[..]
Maar volgens mij had je het er sowieso niet naar je zin, toch?
Ach, zo is het leven. Op zoek naar wat anders.quote:
Herkenbaar ja. Mijn werkplezier in de detachering haalde ik ook voor 99.9% van de klanten waar ik zatquote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef Solique het volgende:
Nee, mijn project hield het leuk mijn werkgever niet.
Dat is eigenlijk nog zuurder. Wat zoek je precies?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Had backups maar die zijn nu ook weg door reorganisaties bij die bedrijven.
Veel te weinigquote:
Tijd om te veranderen danquote:
Mijn eerste view is ook buiten detachering nu.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef STING het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Mijn werkplezier in de detachering haalde ik ook voor 99.9% van de klanten waar ik zat
Nu blij dat ik niet meer in de detachering zit
Een IT baan met focus op EUS, eventueel Junior SDM of IT manager.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog zuurder. Wat zoek je precies?
Ja...na een werkdag van 0700 uur tot 1900 uur...en dan nog koken, eten en nu zit ik weer achter mijn notebook om nog een en ander te testenquote:
je kookt in ieder gevalquote:Op maandag 9 juli 2012 20:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja...na een werkdag van 0700 uur tot 1900 uur...en dan nog koken, eten en nu zit ik weer achter mijn notebook om nog een en ander te testen
EUS = End user Services = Support aan klanten/werknemersquote:Op maandag 9 juli 2012 20:23 schreef STING het volgende:
EUS, SDM, ik ben zo te lezen geen echte IT'er meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |