SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Volgende keer beter.quote:
oh ik heb ook liever een meisje met vrouwelijke vormen maar maar het moet verder wel mijn type zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 15:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Uiteraard is het ook gewoon een kwestie van smaak. Maar ik heb liever zoiets dan een heel slank poppetje wat bijna breekt zeg maar.
Ongetwijfeldquote:
Dat snorretjequote:
Ja, leuk hequote:
Waaromquote:
Hoe heet het beestje ook alweerquote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, leuk he! Toen we hem kregen had hij bijna geen snor, nu gelukkig wel. Dat hoort
.
Omdat spamquote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, leuk he! Toen we hem kregen had hij bijna geen snor, nu gelukkig wel. Dat hoort
.
[..]
Waarom.
Ik krijg altijd moordneigingen van zulke berichten.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
En dan lees je dit op de FP:
Twee honden gedood in Groningen
Veel mensen denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik krijg altijd moordneigingen van zulke berichten.
Pakkendquote:
Sjaak ziet eruit als een toffe, vriendelijke hond. Ik denk alleen niet dat ie goeie vriendjes met Sjors en Sjimmie kan wordenquote:
Niet echt kat in het bakkie neequote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Sjaak ziet eruit als een toffe, vriendelijke hond. Ik denk alleen niet dat ie goeie vriendjes met Sjors en Sjimmie kan worden
Ik geef spammers normaliter een permbanquote:
HW zou ze een spermban geven.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef spammers normaliter een permban...
Hij zou ze dus niet meer geven, bedoel je?quote:
Of een sticky.quote:
soort zoekt soort...quote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe komt heatwave eigenlijk aan die reputatie?
want volgens mij is dit de eerste keer dat ik in een topic post waar hij ook zit en zelfs ik ben op de hoogte
en normaal gaat alles langs me heen
Welke reputatie?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
want volgens mij is dit de eerste keer dat ik in een topic post waar hij ook zit en zelfs ik ben op de hoogte
Is toch met alles tegenwoordig.quote:
Wat een onzin. Hij heeft ook vaak genoeg in Singles gepostquote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
ah maar ik ben van de antieke singlesquote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij heeft ook vaak genoeg in Singles gepost![]()
Ik ken je van Singles en ik zit er pas sinds 2008quote:Op maandag 9 juli 2012 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah maar ik ben van de antieke singles
daar heb ik al zo'n 5 jaar niet gepost
nah ik kan me heatwave iig niet herinnerenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken je van Singles en ik zit er pas sinds 2008
JE hebt hem toch niet verdrongen hequote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah ik kan me heatwave iig niet herinneren
Zegquote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef spammers normaliter een permban...
quote:
Ik sinds 2007quote:Op maandag 9 juli 2012 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken je van Singles en ik zit er pas sinds 2008
whut zat jij ook al in singles?quote:
Heb jij in het Singles topic gezeten?quote:
Naja, in Singles zitten er (op dit moment) bijna allemaal met een relatie, haha.quote:
minder borrelen jijquote:
Neequote:
quote:
Nee, ik zit op Fok! sinds 2007quote:
niet tegelijk met mij!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
minder borrelen jijvolgens mij heb ik zelfs een korte tijd meegelopen.
daar gaat het toch niet overquote:
Dat maakt toch niet uitquote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar gaat het toch niet over
maar tnx voor de info
Dan werkt het toch welquote:Op maandag 9 juli 2012 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, in Singles zitten er (op dit moment) bijna allemaal met een relatie, haha.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mijn diagnostisch verslag af![]()
Jaja, dat vind ik leuker dan mijn thesis schrijven
Ik ken hem daar ook niet van, want dan had ik hem allang ingepikt natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet tegelijk met mij!![]()
dat kan niet want dan had ik al eerder met je geflirt haha
Goed bezig!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:04 schreef automatic_ het volgende:
Jaaaaquote:
It's Lupus?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:04 schreef automatic_ het volgende:
Nee, want ze hebben allemaal "relaties buitenaf"quote:
nou het komt niet heel sociaal vaardig over als je midden in een gesprek over lets say dwergen gaat roepen dat je wieldoppen spaartquote:
Nee, Dyslexiequote:
hij was daar alleen in zijn hoofd gok ikquote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken hem daar ook niet van, want dan had ik hem allang ingepikt natuurlijk
Ja, dat kan ookquote:Op maandag 9 juli 2012 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij was daar alleen in zijn hoofd gok ik
Ben je daar in ieder geval van af toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaa
Dus morgen even richting de UvT
Dat zeggen ze, omdat ze anders commentaar krijgen over de mate waarin het een datingtopic zou zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben allemaal "relaties buitenaf"
nee want toen was ik er alquote:
fok is toch gewoon een f*in g dating sitequote:Op maandag 9 juli 2012 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, omdat ze anders commentaar krijgen over de mate waarin het een datingtopic zou zijn....
Het was dit topic nietquote:Op maandag 9 juli 2012 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, omdat ze anders commentaar krijgen over de mate waarin het een datingtopic zou zijn....
Nee, in Singles is dat niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie accepteert dat niet dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want toen was ik er al
[..]
fok is toch gewoon een f*in g dating sitewaarom kunnen we dat niet gewoon accepteren
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken hem daar ook niet van, want dan had ik hem allang ingepikt natuurlijk
CATFIGHT!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet tegelijk met mij!![]()
dat kan niet want dan had ik al eerder met je geflirt haha
de mensen hier! je mag hier niet daten of proberen iemand te scorenquote:
Wanna place bets?quote:
zeg tief eens op met die bikini's en dat kinderbadje vol vlaquote:
Eeeeeehmmmm, make me zou ik zeggenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de mensen hier! je mag hier niet daten of proberen iemand te scoren
Mag wel, enkel via PM/DMquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, dat gunnen we je nietquote:
FoBo tegenwoordig afgeschrevenquote:
Niet? Damnquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry. ik was er in 2010quote:Op maandag 9 juli 2012 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij was daar alleen in zijn hoofd gok ik
Ik ben onschuldigquote:
Goed, daarin ook danquote:
Jaja, maak dat de kat eend wijsquote:
is er niet officieel ooit iets geweest als Fok! Dating? of is dat de voorganger van FoBo?quote:
Ik heb geen flauw idee eigenlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
is er niet officieel ooit iets geweest als Fok! Dating? of is dat de voorganger van FoBo?
dating.fok.nlquote:Op maandag 9 juli 2012 16:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
is er niet officieel ooit iets geweest als Fok! Dating? of is dat de voorganger van FoBo?
Zit je nog steeds in over de meetquote:
oooh hoe cutequote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
dating.fok.nl
Ja, lang lang geleden ja. Geen idee of dat nou daadwerkelijk de voorganger van het fobo was...
damn... ik zit echt al te lang op deze site...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
dating.fok.nl
Ja, lang lang geleden ja. Geen idee of dat nou daadwerkelijk de voorganger van het fobo was...
again: ik ga niet met auto vechten in een bak vlaquote:
Staat me wel iets van bij, maar dan heel vaag.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
dating.fok.nl
Al meer dan 10 jaarquote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
damn... ik zit echt al te lang op deze site...
ok ik ga echt klappen krijgen om deze opmerking....quote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
again: ik ga niet met auto vechten in een bak vla
want dan verlies ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ok ik ga echt klappen krijgen om deze opmerking....
Ben je bang dat auto de vla eerder op heeft dan jij?
whahaha jij bent echt een bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ok ik ga echt klappen krijgen om deze opmerking....
Ben je bang dat auto de vla eerder op heeft dan jij?
Ik hoop dat je hard kan rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Die is laagquote:Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel zekerzeker rhubarbje met haar 330kg....
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel zekerzeker rhubarbje met haar 330kg....
In de hoop dat je foto's van lieve beestjes niet meer als 'spam' aanmerktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |