SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Volgende keer beter.quote:
oh ik heb ook liever een meisje met vrouwelijke vormen maar maar het moet verder wel mijn type zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 15:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Uiteraard is het ook gewoon een kwestie van smaak. Maar ik heb liever zoiets dan een heel slank poppetje wat bijna breekt zeg maar.
Ongetwijfeldquote:
Dat snorretjequote:
Ja, leuk hequote:
Waaromquote:
Hoe heet het beestje ook alweerquote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, leuk he! Toen we hem kregen had hij bijna geen snor, nu gelukkig wel. Dat hoort
.
Omdat spamquote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, leuk he! Toen we hem kregen had hij bijna geen snor, nu gelukkig wel. Dat hoort
.
[..]
Waarom.
Ik krijg altijd moordneigingen van zulke berichten.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
En dan lees je dit op de FP:
Twee honden gedood in Groningen
Veel mensen denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik krijg altijd moordneigingen van zulke berichten.
Pakkendquote:
Sjaak ziet eruit als een toffe, vriendelijke hond. Ik denk alleen niet dat ie goeie vriendjes met Sjors en Sjimmie kan wordenquote:
Niet echt kat in het bakkie neequote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Sjaak ziet eruit als een toffe, vriendelijke hond. Ik denk alleen niet dat ie goeie vriendjes met Sjors en Sjimmie kan worden
Ik geef spammers normaliter een permbanquote:
HW zou ze een spermban geven.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef spammers normaliter een permban...
Hij zou ze dus niet meer geven, bedoel je?quote:
Of een sticky.quote:
soort zoekt soort...quote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe komt heatwave eigenlijk aan die reputatie?
want volgens mij is dit de eerste keer dat ik in een topic post waar hij ook zit en zelfs ik ben op de hoogte
en normaal gaat alles langs me heen
Welke reputatie?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
want volgens mij is dit de eerste keer dat ik in een topic post waar hij ook zit en zelfs ik ben op de hoogte
Is toch met alles tegenwoordig.quote:
Wat een onzin. Hij heeft ook vaak genoeg in Singles gepostquote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
ah maar ik ben van de antieke singlesquote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij heeft ook vaak genoeg in Singles gepost![]()
Ik ken je van Singles en ik zit er pas sinds 2008quote:Op maandag 9 juli 2012 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah maar ik ben van de antieke singles
daar heb ik al zo'n 5 jaar niet gepost
nah ik kan me heatwave iig niet herinnerenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken je van Singles en ik zit er pas sinds 2008
JE hebt hem toch niet verdrongen hequote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah ik kan me heatwave iig niet herinneren
Zegquote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef spammers normaliter een permban...
quote:
Ik sinds 2007quote:Op maandag 9 juli 2012 15:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ken je van Singles en ik zit er pas sinds 2008
whut zat jij ook al in singles?quote:
Heb jij in het Singles topic gezeten?quote:
Naja, in Singles zitten er (op dit moment) bijna allemaal met een relatie, haha.quote:
minder borrelen jijquote:
Neequote:
quote:
Nee, ik zit op Fok! sinds 2007quote:
niet tegelijk met mij!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
minder borrelen jijvolgens mij heb ik zelfs een korte tijd meegelopen.
daar gaat het toch niet overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |