We hebben het al een paar uur over sandalen en schoenen, ben jij wel wakker?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
WTF is dit voor een rare TT, heb je je pilletje al gehad Pis?
Ja maar wat Chico zn winterpatta's dan ineens komen doen?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben het al een paar uur over sandalen en schoenen, ben jij wel wakker?
Dat zijn mijn favo patta's!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar wat Chico zn winterpatta's dan ineens komen doen?
Ja hier dinsdag donderdag vrijdag zaterdag. Eerste twee wel van 11.00-19.00!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier dus ook, ik baal best3 dagen per week open, totaal nu dus 8 of 9 uur open per week
Ah, zal morgen even kijken of ik op tijd ben!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef oh-oh het volgende:
en deze week doen ze nog de ochtenden van Giel ook
Ik probeer m'n ouders al over te halen naar Nijmegen te verhuizenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ga dan toch ook gewoon in een stad wonen jullie huilies![]()
En dan doe je net als ik, dan koop je gewoon al je boeken
Heb jij ze al gehad trouwens? Die van Qwea? Of zitten die nog ergens in het Noordenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
WTF is dit voor een rare TT, heb je je pilletje al gehad Pis?
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ze al gehad trouwens? Die van Qwea? Of zitten die nog ergens in het Noorden
Nice!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik probeer m'n ouders al over te halen naar Nijmegen te verhuizen
No way in hell, vind het veel te lekker met meer natuur en rustquote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ga dan toch ook gewoon in een stad wonen jullie huilies![]()
Heb ik allemaal ook hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No way in hell, vind het veel te lekker met meer natuur en rust
Good on youquote:
Joah!quote:
Het liefste zou ik in een huis midden in de natuur wonen, maar als ik de voordeur uitloop midden in de stad staanquote:
Nou ja, ik heb dat dus bijna. Ik loop de straat uit en ik sta in het veld en kan uren lopen, maar ik woon boven een winkelcentrum en op 8 minuten bussen van het centrumquote:Op maandag 9 juli 2012 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het liefste zou ik in een huis midden in de natuur wonen, maar als ik de voordeur uitloop midden in de stad staan
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon houdt niet van badderen, de viezerik
quote:
quote:
Ik draag altijd lange broeken, echt altijdquote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef Miniem het volgende:
Oh, ik was trouwens vorige week bij H&M.
Toen zag ik een korte broek van joggingbroekstof.
Leek me echt heerlijk
Lol, nee gewoon een korte broek aan met lekker weerquote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik draag altijd lange broeken, echt altijd
Maar ik blijf in de winter dan ook stug doorlopen in een spijkerjack zonder voering
Mijn broer draagt nooit iets met lange mouwen, De laatste keer dat ik hem in lange mouwen zag, was op zijn bruiloft en zijn promotie een paar maanden daarvoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik blijf in de winter dan ook stug doorlopen in een spijkerjack zonder voering
Same here.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier dus ook en die gaat smiddags meestal ook niet uit. Soms wel, maar in het weekend trek ik wel regelmatig een korte broek aan in de zomer...quote:Op maandag 9 juli 2012 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here.
Ja thuis of op vakantie weleens niet, maar als ik 'naar buiten' ga vrijwel altijd wel. Nou scheelt het ook dat ik sowieso op mn werk niet in korte broek hoef aan te komen, dus dan loop je sowieso al 70% van je tijd in een lange broek. ook met 30 graden.
Ik ook. En soms een joggingbroek als ik lui op de bank zit 's avonds.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar wel een kort bezorgmoment trouwens, nicequote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef Miniem het volgende:
Lol![]()
Zending wordt voorbereid.
[..]
Precies als ik weg ben natuurlijk
hier ookquote:Op maandag 9 juli 2012 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here.
Ja thuis of op vakantie weleens niet, maar als ik 'naar buiten' ga vrijwel altijd wel. Nou scheelt het ook dat ik sowieso op mn werk niet in korte broek hoef aan te komen, dus dan loop je sowieso al 70% van je tijd in een lange broek. ook met 30 graden.
Wel jammer, die kaki pants is best leukquote:Op maandag 9 juli 2012 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here.
Ga je met hem sjanzen ja?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik ga deze week weer in de herkansing bij de pakketman met de leuke schoenen
Nee ik moet alleen die schoenen op de kiekquote:
hier dus precies zoquote:Op maandag 9 juli 2012 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here.
wel gelijk hier posten, ben nieuwsgierigquote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik moet alleen die schoenen op de kiek
Het zijn simpele zwarte sneakers, ik hoef ze niet zelf, maar vind ze gewoon leukquote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef omearos het volgende:
[..]
wel gelijk hier posten, ben nieuwsgierig![]()
Tof, Lara zit lekker up-front op de lensquote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef Ynske het volgende:
Meet lara, mn wandelmaatje van vandaag
[ afbeelding ]
Je zit er goed in he Ynsquote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef Ynske het volgende:
Meet lara, mn wandelmaatje van vandaag
[ afbeelding ]
k vind t heerlijk, mocht zelfs meerdere keren per dag komen als ik dat wildequote:Op maandag 9 juli 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk dat je zo lekker doorwandelt Ynsk
ja gaat lekker, en t contact met die lieverds is heerlijkquote:
Ik draag wel rokjes, maar pas als het minstens 10 dagen warm isquote:
En een jurk Pi?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik draag wel rokjes, maar pas als het minstens 10 dagen warm is
Ben ook best verknocht aan m'n spijkerbroeken.
rokjes draag ik overigens ook nietquote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik draag wel rokjes, maar pas als het minstens 10 dagen warm is
Ben ook best verknocht aan m'n spijkerbroeken.
Ik dacht dat jij wel een kiltendrager was gomiquote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
rokjes draag ik overigens ook niet
ik bedenk me net dat ik wel korte broeken aanheb als ik sport, dus toch vaker dan ik eigenlijk dacht
maar buiten t sporten om niet echt
Neuh, ben echt van de rokjes. Vind ik leuker omdat je er van alles boven kunt dragen. Jurkje is 1 geheel en meteen 1 look.quote:
Wat leuk, had ik niet gedacht! Ook in de winter met maillot/legging?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef Ynske het volgende:
Hier maar 1 broek in huis, eigenlijk meestal rokjes aan
Ahquote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, ben echt van de rokjes. Vind ik leuker omdat je er van alles boven kunt dragen. Jurkje is 1 geheel en meteen 1 look.
een kilt is geen rok hequote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een kiltendrager was gomi
yep en dan docs eronderquote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, had ik niet gedacht! Ook in de winter met maillot/legging?
Oeh tofquote:
Doctor Martensquote:
nu rodequote:
dank jequote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef Bos81 het volgende:
Goede konten van dames mogen in spijkerbroeken. te Dikke konten moeten in rokjes..
Leuk!quote:
Whaha Bos, waarom moet ik hier enorm om lachenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef Bos81 het volgende:
Goede konten van dames mogen in spijkerbroeken. te Dikke konten moeten in rokjes..
maar mooie benen mogen toch ook gezien worden?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef Bos81 het volgende:
Wutquote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik beoordeel zelf wat TE dik is he.. een beetje een volle kont mag, maar niet dat het zeg maar blubbertquote:
Ik sla nooit op een kontquote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
Het moet geen minuut blijven natrillen als je er een pets op geeft?
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik sla nooit op een kont![]()
Ik knijp er liever in
Nummer één is in je borsten?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is echt m'n nummer twee uitgaansfrustratie, mensen die ongevraagd in je kont knijpen
Nou daar heb ik geen last vanquote:
Ah dat kan ik me voorstellen ja (dat tweede danquote:Op maandag 9 juli 2012 22:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou daar heb ik geen last van
Nummer één is dronken mensen, al twijfel ik nog met zweetlucht (ben een ukkie dus bij veel mensen op okselhoogte, word je niet blij van in drukte).
Sigarettenrook heb ik ook liever hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah dat kan ik me voorstellen ja (dat tweede dan)
Het was vroeger ook eigenlijk beter toen er gewoon nog gerookt mocht worden, dan rook je gewoon sigarettenrook, nu de zweetlucht van anderen
Ik rook ook nietquote:Op maandag 9 juli 2012 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sigarettenrook heb ik ook liever hoorPeins er niet over zelf te roken, maar kan er in mn ongeving beter tegen dan tegen de lucht van zeshonderd gemengde penetrante zweetgeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik rook ook nietmaar vind dat dan inderdaad nog 'fijner'
Ach, we doen het voor de goede muziek en de piep in de orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ach, we doen het voor de goede muziek en de piep in de oren___!
En de goede gesprekken natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2012 23:12:41 ]
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de goede gesprekken natuurlijk [ afbeelding ]Oh hoe kon ik die nu vergeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh hoe kon ik die nu vergeten!Ja, dat is toch waarom mensen zich in zulke etablissementen bevindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch waarom mensen zich in zulke etablissementen bevindenGeef mij dan maar wat adresjes van die etablissementen waar jij komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jaaaaquote:Op maandag 9 juli 2012 22:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is echt m'n nummer twee uitgaansfrustratie, mensen die ongevraagd in je kont knijpen
Oh helpquote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Miniem het volgende:
Ik zal morgen eens keuren Lutje![]()
Eigenlijk nooit uitgebreid gekeken op je FB
En Ll tetten of kont?
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geef mij dan maar wat adresjes van die etablissementen waar jij komtIk las rukken ipv tukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En knijpen doe ik trouwens nooit, nogal respectloos.
Ik ookquote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik las rukken ipv tukken
Kan het ook irl keuren natuurlijk, krijg je meteen een verslagquote:Op maandag 9 juli 2012 23:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh helpKrijg het verslag wel drievoudig in m'n PM hè?
Dat heb ik ooit gehad, wilde type: maar ik ga tukken en autocorrect maakte er rukken van. Leg dat je scharrel maar es uitquote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik las rukken ipv tukken
Ja jij kunt irl nog uitgebreid keuren ookquote:Op maandag 9 juli 2012 23:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kan het ook irl keuren natuurlijk, krijg je meteen een verslag
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja jij kunt irl nog uitgebreid keuren ookDoe wel een boerkini aan
Wat is jouw voorkeur dan?
Haha okéquote:Op maandag 9 juli 2012 23:29 schreef Miniem het volgende:
[..]![]()
![]()
Tetten, maar mooie kont kan ik ook zeer zeker waarderen.
En verder heb ik die reputatie hier wel, maar irl niet hoor
Ga je mee slapen ja?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik maak het weer levend en das niet aardig? Tss
Nu m'n bedje in
Waar ik werkte was de klimaatbeheersing totaal ruk. Wij, mannen, moeten in lange broek maar voor de dames was een schaamlip lange korte rok wel goed. Nadat ik gedreigd had dan maar in kilt te komen werd er ineens iets soepeler mee om gegaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here.
Nog ff op de schoenen, kan al drie jaar geen schoenen/laarzen/slippers aan. K*T (vraag maar aan Pagan) Het enige wat ik momenteel verdraag zijn crocs, zonder schoenen mag niet, geen gevoel in de voeten, neuropathie, fantoompijn, dikke enkel. Dus tja, mooi? Nee, ik was nog al van de Italiaanse slippers en schoenen. Maar blij met iets? Ja, helaas.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het wel, m'n moeder heeft ook veel gedoe met haar voeten en soms sandalen.
Je nichtje toch? Feli!quote:
Ja? Oh dan weet ik nog niet of ik die ga lezenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh man Bunny is duizendmiljoen malen toffer.
Miss Peregrine vond ik maar een slap Harry snotter aftreksel hoor!
De foto's zitten er tussen op de ereader, maar ik kijk wel of ik er zin in hebquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja hij was wel ok, de opzet van het boek is erg leuk en het staat mooi in de kast.
Maar op de e-reader zou ik het al laten geloof ik![]()
Bunny is way funny
Ja snap ik maar op papier ziet het boek er echt goed uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De foto's zitten er tussen op de ereader, maar ik kijk wel of ik er zin in heb
Dat dus!quote:
Is het erger dan Bluffff?quote:
Thank godquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Nee tuurlijk niet, bijna niks gaat zo diep hoor
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
Kyteman, waar staat die fluithaas? Onder Bluf?
Die kerel boeit me geen zak, enkel de muziekquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:59 schreef oh-oh het volgende:
En U2 heeft best een paar leuke nummers, maar ik haat die kloteBono zo![]()
En dat concert waar ik heen was was ook zoooooooo slecht![]()
Maar vond je U2 toen nog leuk, want als je iets kut vindt, dan is het bij voorbaat kut. Bluf zou ik nooit live willen zienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:00 schreef oh-oh het volgende:
God wat was dat concert ruk.
Erger nog dan dat van PJ Harvey vorig jaar waar we weggelopen zijn
Toen vond ik ze wel ok, niet slecht, vanaf toen ben ik ze echt gaan haten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar vond je U2 toen nog leuk, want als je iets kut vindt, dan is het bij voorbaat kut. Bluf zou ik nooit live willen zien
Wat zondequote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen vond ik ze wel ok, niet slecht, vanaf toen ben ik ze echt gaan haten.
1.5 uur van mn leven hebben ze van me gestolen, klootzakken![]()
Vriendje wilde er persé heen.
Ik zing dat ook nog steeds, ik zong het zaterdag nog toen ik met Badedas in bad gingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zo in m'n sas met Badedas? Whut? Dat zong ik als klein kind al, bestaat dat weer/nog?
quote:
Hahaaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zing dat ook nog steeds, ik zong het zaterdag nog toen ik met Badedas in bad ging
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat concert was echt de druppel, daarna was het heel snel uit geloof ik
![]()
Want hij was pissig op me, we hadden de hele dag voor de Kuip gezeten voor goede plaatsen, dus we moesten hard rennen toen we binnenkwamen, schijnbaar had ik de lamzak eruit gelopen want ik stond in het eerste vak en hij niet. En hij was nog bozer toen ik er niet uit wilde komen om bij hem te gaan staan. Like hell no bozo![]()
quote:
Yeah! Dat hoort bij je jeugd ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh god echt, die luie Surinamer, wat ik daar toch ooit in gezien heb zeg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou was dat maar zo.quote:
Ook die van 'Omo wast door en door schoon' hoorde ik laatst weer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zo in m'n sas met Badedas? Whut? Dat zong ik als klein kind al, bestaat dat weer/nog?
Das ook een mooie oudequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook die van 'Omo wast door en door schoon' hoorde ik laatst weer.
Nee ik denk dat het gewoon zo lekker aantiktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik zag net een Dash reclame met Jochem van Gelder...
Zit hij in de schulden ofzo..![]()
Okeequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het gewoon zo lekker aantikt
Haha ja, hier dus ook, wat een ellende, 4 dm's op een rijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Ik kreeg btw een melding dat je mij gequote had![]()
![]()
![]()
Ah, dank!quote:
in je settings van de dm als t goed isquote:
mooiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Oh man, heerlijk onweertje hier net
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
toettoettoetpieppieppiep?
[ afbeelding ]
Ik heb een drinkfles gekocht een paar dagen geleden, en hij vindt het ding machtig interessantquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]WTF???
Nappie lachspiegel?
![]()
Ik moet me es gaan verdiepen in wat voor vogels er mss ooit bij een spreeuw kunnen.
Maar ik denk dat ik Piet sowieso beter een jaartje alleen laat of zo.
Denk jij wel es dat Nappie een vogelvriendje leuk zou vinden?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een drinkfles gekocht een paar dagen geleden, en hij vindt het ding machtig interessant
Ik denk van wel, maar parkietjes hebben dan de neiging om alleen nog maar met elkaar bezig te zijn dus mijn moeder wilt er niet aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]WTF???
Nappie lachspiegel?
![]()
Ik moet me es gaan verdiepen in wat voor vogels er mss ooit bij een spreeuw kunnen.
Maar ik denk dat ik Piet sowieso beter een jaartje alleen laat of zo.
Denk jij wel es dat Nappie een vogelvriendje leuk zou vinden?
Nja, dat werkt altijd wel zo denk ik met sociale vogels, das een moeilijke keuze he.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk van wel, maar parkietjes hebben dan de neiging om alleen nog maar met elkaar bezig te zijn dus mijn moeder wilt er niet aan.
Voorlopig is hij dus gewoon heel blij als we thuiskomen
Nicequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh geilquote:
Gek he, ik vind dat bijna zwarte water en zo nog kekker dan blauwe luchten en zulksquote:
1.....,2,.....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh, wat trouwens echt heel bizar was. Ik stond met twee collegae te kletsen aan de overkant van de brug en toen kwamen er drie ambulancemedewerkers met een brancard met een oude meneer er op aanlopen door de stad. Op het gemakje, en ze liepen de brug op en gingen bij de kiosk een krant voor hem kopen, en daarna met hem naar het uitzicht kijken. Tot ie zei dat het genoeg was en toen liepen ze weer terug.
Leek wel zo een laatste wens achtig iets zeg
Wat een mooi ding!quote:
Oeh lekker, doe mij ook maar wat onweerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Oh als je dan meteen dood zou zijn zou dat best een mooie manier zijn om te gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
1.....,2,.....
En hem, dan bij drie zo van de brug jonassen.
Het regent HARD hier nu, en al langquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh lekker, doe mij ook maar wat onweer![]()
Gisteravond was het lekker, fris met een beetje zon. Ik heb een hoop knutselspullen op zitten ruimen, met een avondzonnetje op m'n bureauIk ga vanavond oude stofjes en garen ordenen, en m'n naaimasjien van zolder halen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
Whehe, dat zou wat zijn als het nu ineens in 1 dag komt, dan ga ik morgen aan Sjors beginnen, can't wait
Yeah, vorige keer was het +- 2 weken, dus ik ga voor Augustusquote:
Fijn Yns! Gefeliciteerd!quote:
Volgens mij had ze niks te klagen met dr flexibele werktijden toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Fijn Yns! Gefeliciteerd!Ook betere werktijden?
Oh, ik dacht dat ze veel 's avonds of zo moest. Maar kan me ook vergissen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij had ze niks te klagen met dr flexibele werktijden toch?
Mijn moeder heeft dat ook, inmiddels in twee vingersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze veel 's avonds of zo moest. Maar kan me ook vergissen.
Mijn rechterhand doet de laatste week heel raar. Mijn pink blijft in gebogen vorm staan. Moet er dan echt bij nadenken en moeite voor doen voordat ie weer normaal staat. Ok doet de hand steeds meet pijn, in zowel pols als vingers. Beide handen en vingers en handen " knakken" ook heet erg.
Ja, als het door gaat toch maar even mee heen. Bl.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Ieuw dat klinkt niet fijn zeg!
Nee joh, volgens mij mocht ze juist altijd lekker vroeg beginnen en vroeg naar huis hoor
Wat is het bij haar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat ook, inmiddels in twee vingers
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:27 schreef oh-oh het volgende:
http://link.marktplaats.nl/574383640
Als het goed is heb ik die net gescoord op MP, hij komt m nog brengen ook
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:03 schreef Lutte het volgende:
Pisces!! Ze hadden losse nagellak bij de ActionHeb nu in totaal 14 lakjes terwijl ze er minstens 110 hebben, ben je trots?
En verder schoolspullies en als klap op de vuurpijl een weekplanner, magnetisch en beschrijfbaar met whiteboardstiften
OEH, ik heb ze geteld, ik heb er 13quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:03 schreef Lutte het volgende:
Pisces!! Ze hadden losse nagellak bij de ActionHeb nu in totaal 14 lakjes terwijl ze er minstens 110 hebben, ben je trots?
Jazekerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa![]()
En schoolspullen, oh dat was zo leuk vroegah!
En lekker markeren op het bord
Ja, bedoel je regenlaarsjes?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:16 schreef Lutte het volgende:
En jij had toch kinderlaarsjes gekocht eerder?
Ja ze hebben zoveel leuke, lieveheersbeestjes en regenboog!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ja jaDaar hebben wij dus even bij staan kijken, gewoon omdat ze zo enorm schattig waren
![]()
Ja ze zijn echt superquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ze hebben zoveel leuke, lieveheersbeestjes en regenboog!De regenboogjes staan hier, groot vooruit gekocht, omdat ik al polkadot had staan. Die zijn nu bijna te klein, en de regenbogen te groot, dus binnenkort weer kijken of we wat ligt.
Ik bezoek hier een middelgrote en grote Action, ik zag bij eentje laatst wat liggen. Ik hoop nog meer op de lakjes, ik ben zo verknocht aan zo'n lange rij potten in kleur gesorteerdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt superEn polkadot regenlaarsjes vind ik ook altijd zo leuk staan, lekker Jip en Janneke
Ze hebben ze hier dus nog wel, maar bij de Action zegt dat niks over andere filialen
Haha, dat dacht ik ook meteenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Triggerfinger, je zou het bijna willen hebben om te zeggen dat je het hebt![]()
Over deze post heen gelezenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OEH, ik heb ze geteld, ik heb er 13![]()
En ze moeten die alle 110 gaan verkopen![]()
En verder heb k nog een stuk 20 merklakjes. Laatst 3 in een kittig oudroze toilettasje gekocht, puur voor het tasje. En een kreeftlakje
Ja precies, het staat in de kast nog bijna leuker dan op je nagelsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bezoek hier een middelgrote en grote Action, ik zag bij eentje laatst wat liggen. Ik hoop nog meer op de lakjes, ik ben zo verknocht aan zo'n lange rij potten in kleur gesorteerd
Ja!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:29 schreef Lutte het volgende:
Wat leukKleine tasjes zijn ook al zo aantrekkelijk, voor euhm, alles
Het voelt een beetje als een walk-in-closet, je ziet die rij en het is meteen weer goed, en het hele rijtje kost nog geen tientjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja precies, het staat in de kast nog bijna leuker dan op je nagels![]()
En voor 45 cent kun je een hele rij neerzetten
Geweldig dat soort mensenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Ja idd.
Ik heb ooit es een megakledingkast gekocht, oh man, zo gelachen, man woonde in Heerlen of zo, die kwam voor 100 gulden ( destijds ja ) die kast brengen, en ik elkaar zetten. Had gezin en kids, ik vond het een beetje vreemd, dus ik had een vriendin gevraagd of ze wilde komen die avond zodat ik niet alleen was. Wij waren tv aan het kijken of zo, we gingen m steeds bier brengen en chips en uiteindelijk heeft ie tot 1 uur gezellig giebelend met ons tv zitten te kijken![]()
Geniaal was die dude.
Ja precies, dat dat niet door je tas zwerftquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja!Het is echt een klein dingetje voor in m'n tas, maar er kan altijd wel wat in, al is het maar zakdoekjes en een spiegeltje en een lippenstift. Wel leuk, want die kleuren nagellak had ik anders niet gekocht, het is net als de sale bij H&M, dan probeer ik weer eens wat nieuws uit.
![]()
Ik draag bijna altijd dat basic roze zoals van een french manicure, lekker basic, past altijd. En heel af en toe dan een wild kleurtje op de tenen, dan voel ik me echt lichtgevend als ik rood op de voeten ziequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:35 schreef omearos het volgende:
Geen idee waarom ik daarmee gestopt ben, maar tegenwoordig heb ik alleen nog 2 potjes blanke lak.
Ik heb een tijd terug met m'n vinger flink tussen de deur gezeten, en nu is die nagel dus als het ware aan het vervellenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik draag bijna altijd dat basic roze zoals van een french manicure, lekker basic, past altijd. En heel af en toe dan een wild kleurtje op de tenen, dan voel ik me echt lichtgevend als ik rood op de voeten zie
Lakken is leuk!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een tijd terug met m'n vinger flink tussen de deur gezeten, en nu is die nagel dus als het ware aan het vervellenGepaard met alle kleuren van de regenboog natuurlijk, het is geen gezicht. Dus daarom driftig aan de lak
In een ruime minuut reageren, OMGquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom er zo aangerinkeld met het klutsende en klotsende karretje.
Oehhhhquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh man man, hij staat dalijk om zes uur al bij mij met de kooi![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |