We hebben het al een paar uur over sandalen en schoenen, ben jij wel wakker?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
WTF is dit voor een rare TT, heb je je pilletje al gehad Pis?
Ja maar wat Chico zn winterpatta's dan ineens komen doen?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben het al een paar uur over sandalen en schoenen, ben jij wel wakker?
Dat zijn mijn favo patta's!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar wat Chico zn winterpatta's dan ineens komen doen?
Ja hier dinsdag donderdag vrijdag zaterdag. Eerste twee wel van 11.00-19.00!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier dus ook, ik baal best3 dagen per week open, totaal nu dus 8 of 9 uur open per week
Ah, zal morgen even kijken of ik op tijd ben!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef oh-oh het volgende:
en deze week doen ze nog de ochtenden van Giel ook
Ik probeer m'n ouders al over te halen naar Nijmegen te verhuizenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ga dan toch ook gewoon in een stad wonen jullie huilies![]()
En dan doe je net als ik, dan koop je gewoon al je boeken
Heb jij ze al gehad trouwens? Die van Qwea? Of zitten die nog ergens in het Noordenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
WTF is dit voor een rare TT, heb je je pilletje al gehad Pis?
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ze al gehad trouwens? Die van Qwea? Of zitten die nog ergens in het Noorden
Nice!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik probeer m'n ouders al over te halen naar Nijmegen te verhuizen
No way in hell, vind het veel te lekker met meer natuur en rustquote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ga dan toch ook gewoon in een stad wonen jullie huilies![]()
Heb ik allemaal ook hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No way in hell, vind het veel te lekker met meer natuur en rust
Good on youquote:
Joah!quote:
Het liefste zou ik in een huis midden in de natuur wonen, maar als ik de voordeur uitloop midden in de stad staanquote:
Nou ja, ik heb dat dus bijna. Ik loop de straat uit en ik sta in het veld en kan uren lopen, maar ik woon boven een winkelcentrum en op 8 minuten bussen van het centrumquote:Op maandag 9 juli 2012 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het liefste zou ik in een huis midden in de natuur wonen, maar als ik de voordeur uitloop midden in de stad staan
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon houdt niet van badderen, de viezerik
quote:
quote:
Ik draag altijd lange broeken, echt altijdquote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef Miniem het volgende:
Oh, ik was trouwens vorige week bij H&M.
Toen zag ik een korte broek van joggingbroekstof.
Leek me echt heerlijk
Lol, nee gewoon een korte broek aan met lekker weerquote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik draag altijd lange broeken, echt altijd
Maar ik blijf in de winter dan ook stug doorlopen in een spijkerjack zonder voering
Mijn broer draagt nooit iets met lange mouwen, De laatste keer dat ik hem in lange mouwen zag, was op zijn bruiloft en zijn promotie een paar maanden daarvoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik blijf in de winter dan ook stug doorlopen in een spijkerjack zonder voering
Same here.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier dus ook en die gaat smiddags meestal ook niet uit. Soms wel, maar in het weekend trek ik wel regelmatig een korte broek aan in de zomer...quote:Op maandag 9 juli 2012 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here.
Ja thuis of op vakantie weleens niet, maar als ik 'naar buiten' ga vrijwel altijd wel. Nou scheelt het ook dat ik sowieso op mn werk niet in korte broek hoef aan te komen, dus dan loop je sowieso al 70% van je tijd in een lange broek. ook met 30 graden.
Ik ook. En soms een joggingbroek als ik lui op de bank zit 's avonds.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar wel een kort bezorgmoment trouwens, nicequote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef Miniem het volgende:
Lol![]()
Zending wordt voorbereid.
[..]
Precies als ik weg ben natuurlijk
hier ookquote:Op maandag 9 juli 2012 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here.
Ja thuis of op vakantie weleens niet, maar als ik 'naar buiten' ga vrijwel altijd wel. Nou scheelt het ook dat ik sowieso op mn werk niet in korte broek hoef aan te komen, dus dan loop je sowieso al 70% van je tijd in een lange broek. ook met 30 graden.
Wel jammer, die kaki pants is best leukquote:Op maandag 9 juli 2012 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here.
Ga je met hem sjanzen ja?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik ga deze week weer in de herkansing bij de pakketman met de leuke schoenen
Nee ik moet alleen die schoenen op de kiekquote:
hier dus precies zoquote:Op maandag 9 juli 2012 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here.
wel gelijk hier posten, ben nieuwsgierigquote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik moet alleen die schoenen op de kiek
Het zijn simpele zwarte sneakers, ik hoef ze niet zelf, maar vind ze gewoon leukquote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef omearos het volgende:
[..]
wel gelijk hier posten, ben nieuwsgierig![]()
Tof, Lara zit lekker up-front op de lensquote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef Ynske het volgende:
Meet lara, mn wandelmaatje van vandaag
[ afbeelding ]
Je zit er goed in he Ynsquote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef Ynske het volgende:
Meet lara, mn wandelmaatje van vandaag
[ afbeelding ]
k vind t heerlijk, mocht zelfs meerdere keren per dag komen als ik dat wildequote:Op maandag 9 juli 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk dat je zo lekker doorwandelt Ynsk
ja gaat lekker, en t contact met die lieverds is heerlijkquote:
Ik draag wel rokjes, maar pas als het minstens 10 dagen warm isquote:
En een jurk Pi?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik draag wel rokjes, maar pas als het minstens 10 dagen warm is
Ben ook best verknocht aan m'n spijkerbroeken.
rokjes draag ik overigens ook nietquote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik draag wel rokjes, maar pas als het minstens 10 dagen warm is
Ben ook best verknocht aan m'n spijkerbroeken.
Ik dacht dat jij wel een kiltendrager was gomiquote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
rokjes draag ik overigens ook niet
ik bedenk me net dat ik wel korte broeken aanheb als ik sport, dus toch vaker dan ik eigenlijk dacht
maar buiten t sporten om niet echt
Neuh, ben echt van de rokjes. Vind ik leuker omdat je er van alles boven kunt dragen. Jurkje is 1 geheel en meteen 1 look.quote:
Wat leuk, had ik niet gedacht! Ook in de winter met maillot/legging?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef Ynske het volgende:
Hier maar 1 broek in huis, eigenlijk meestal rokjes aan
Ahquote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, ben echt van de rokjes. Vind ik leuker omdat je er van alles boven kunt dragen. Jurkje is 1 geheel en meteen 1 look.
een kilt is geen rok hequote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een kiltendrager was gomi
yep en dan docs eronderquote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, had ik niet gedacht! Ook in de winter met maillot/legging?
Oeh tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |