Oh het zijn dus geen toeristen op de fotoquote:Op maandag 9 juli 2012 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe ja maar Miko en Ina ken ik goed. Ik heb nog op hun zoontje gepast toen we nog in dezelfde flat woonden.
Ricky is 9 nu of zo![]()
![]()
En ze zijn zo leuk die kindjes.
Spreken echt accentloos NL en accentloos Japans.
Met hun moeder spreken ze Japans, en dan vertalen ze automatisch wat ze zeiden in het NL als er derden bij zijn ( behalve hun vader, die verstaat het prima ) "want anders is het onbeleefd".
Op zaterdag gaan ze naar de Japanse school hier.
En hun tante heet Chico.
Miko en Chico![]()
Maroon 5 is best te nassenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in, is dit Maroon 5? Wow, dat ik dan nog eens 'best oke' vind![]()
Nee, dat zijn kennissen van mequote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het zijn dus geen toeristen op de foto
One more nightquote:Op maandag 9 juli 2012 14:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maroon 5 is best te nassenIs het Payphone? Of One more night?
Ik vind het normaal helemaal niks. Behalve 'she will be loved'. Maar deze is prima te doen!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maroon 5 is best te nassenIs het Payphone? Of One more night?
Mijn god, dan vind je Lady Kaka zeker ook goed te doen?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het normaal helemaal niks. Behalve 'she will be loved'. Maar deze is prima te doen!
Ahhhhhh die is leuk!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh oh en Pisje, ik zei toch dat Claire's van die leuke telefoonhoesjes heeft?
Tadaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
Ik vind m zo awesome dat ik hem zelfs gewoon echt gebruik de hele tijd
Haar allerallereerste die een beetje scoorde hier, wel!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn god, dan vind je Lady Kaka zeker ook goed te doen?
Whehehehe nee die is niet gewoon leuk hoor, die is aaaaawesoooooooomequote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar allerallereerste die een beetje scoorde hier, wel!
Ik kan niet alleen maar naar kwaliteit luisteren natuurlijkquote:
Hahaha das ook mijn favorietquote:Op maandag 9 juli 2012 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het normaal helemaal niks. Behalve 'she will be loved'. Maar deze is prima te doen!
Nee maar er zijn echt grenzenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan niet alleen maar naar kwaliteit luisteren natuurlijk
Je draagt sandalen, kennelijk ben je grenzelooooooose!quote:
Iemand zong hem nog bij Voice UK, leuk was datquote:Op maandag 9 juli 2012 14:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha das ook mijn favorietMisery normaal zuigt, akoestisch is ie leuk
Nee hoor, ik draag alleen maar flipflopjes dit jaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je draagt sandalen, kennelijk ben je grenzelooooooose!
Nee ik skip het meeste geleuter, als het niet op kantoortijden is. Ik moet nog steeds eens luisteren want ik ken dus niks van die Timur!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe heb je gisteren Timur en Ramon gehoord?
Ik ben echt zo with Timur wbt zijn Madonnafandom
Daar kan ik genoeg voor verzinnen, doe eens een hintjequote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik draag alleen maar flipflopjes dit jaar.
Als je grenzeloos wil wezen weet je bij wie je moet zijn hea
Timur en Ramon zijn echt het leukstquote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik skip het meeste geleuter, als het niet op kantoortijden is. Ik moet nog steeds eens luisteren want ik ken dus niks van die Timur!
Hier dus ook, ik baal bestquote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef Lutte het volgende:
Loop ik een week of wat terug de openingstijden van onze bieb te prijzen, gooien ze er een zomerrooster in wat om te janken is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |