Strafpunten.quote:
Nee!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:11 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal een pakken en naar de TS gooien.
Rita is tha bomb!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Paar dagen naar feesten geweest idd... vakantie komt nog.
Dus vertel?
Ze opende een topic dat ze actrice wilde worden en op zoek was naar een nieuwe opleiding, na MBO-nogwat. En wat we van haar site vonden: http://www.ritaklepper.com/.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Paar dagen naar feesten geweest idd... vakantie komt nog.
Dus vertel?
ah ok...quote:Op maandag 9 juli 2012 15:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ze opende een topic dat ze actrice wilde worden en op zoek was naar een nieuwe opleiding, na MBO-nogwat. En wat we van haar site vonden: http://www.ritaklepper.com/.
Ze heeft ook filmpjes, moet je even zoeken op youtube denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ah ok...
Ik had het denk ik moeten meemaken
Ik zou haar doenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ze opende een topic dat ze actrice wilde worden en op zoek was naar een nieuwe opleiding, na MBO-nogwat. En wat we van haar site vonden: http://www.ritaklepper.com/.
Zij jou niet, omdat je gewoon een lelijke autist bentquote:
ffffuuuquote:Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef Wootism het volgende:
[..]
Zij jou niet, omdat je gewoon een lelijke autist bent
wie heeft dit geschreven?quote:Geschreven door Vestigingsmanager McDonalds, 9. jul, 2012
Vooral doen wat je wil doen en waar je gelukkig van word. Wel even een tip bij het maken van video's: niet oplezen van een tekst, intonaties en wendingen maken de boel een stuk interessanter. Tip: een cursus Engels kan geen kwaad. Hiermee zet je jezelf voor schut en zal je niet beter van worden.
Je mag je cv naar mij mailen voor een passende baan
E-mail:
Sollicitatie@mcdonalds.nl
Website:
Www.mcdonalds.nl
ga nou niet op FOK! om likes smeken wil jequote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef cool15 het volgende:
http://9gag.com/gag/4722635
vote ff up als je het leuk vind
ik hoef er maar een paar zodat er teminste op gevote kan worden. want je moet die shit nu sharen enzo, en ik smeek niet ik vraag alleen of je wilt kijken en als je hem leuk vind hem ff likedquote:Op maandag 9 juli 2012 17:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga nou niet op FOK! om likes smeken wil je
Hoezo niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga nou niet op FOK! om likes smeken wil je
Ben JIJ datquote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef cool15 het volgende:
Inderdaad, dan gaat dit soort kwaliteit verloren:quote:Op maandag 9 juli 2012 18:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat iedereen dat dan gaat doen en het halve topic gevuld is met zulke posts.
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef cool15 het volgende:
Als ze maar tof zijn hoor je mij niet klagenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat iedereen dat dan gaat doen en het halve topic gevuld is met zulke posts.
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:32 schreef cool15 het volgende:
Dat is echtquote:Op maandag 9 juli 2012 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Was deze hier al gepost of niet?
http://www.stumbleupon.co(...)/shock/superZOOM.swf
Dat is alweer een tijd geleden dat ik die gezien heb! Blijft tofquote:Op maandag 9 juli 2012 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
als jullie er zoveel tegen hebben doe het dan niet. en nee ik was dat niet ik vond het gewoon geniaal en dat het gedeelt moest wordenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:48 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Inderdaad, dan gaat dit soort kwaliteit verloren:
[..]
Ik kwam em een paar maanden geleden ook al tegen en net weer. Moest het uiteraard even delen hier.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijd geleden dat ik die gezien heb! Blijft tof
Dat je hem toen niet al gedeeld hadquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kwam em een paar maanden geleden ook al tegen en net weer. Moest het uiteraard even delen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het origineel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
6-12-2006 kwam die al voorbij op de weblog:quote:Op maandag 9 juli 2012 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Je begrijpt dat ik in jouw voordeel sprak he?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef cool15 het volgende:
[..]
als jullie er zoveel tegen hebben doe het dan niet. en nee ik was dat niet ik vond het gewoon geniaal en dat het gedeelt moest worden
en hier is de vid voor de mensen die er echt zoeen hekel aan hebben om gewoon even op de link te klikken
Ik wist wel dat ie al een paar jaar oud was, maar uit 2006? Damnquote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef vosss het volgende:
[..]
6-12-2006 kwam die al voorbij op de weblog:
Zoomquilt
Links werken niet meer, maar dat was hem wel in elk geval
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:31 schreef Maringo het volgende:
Helemaal niet doorgehad dat de 5de alweer uit wasNiet weten dat 6 er ook al is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had je dat ene plaatje van die twee katten en die doos ook al gezien?quote:
Die doos is gekaapt door deze kat:quote:Op maandag 9 juli 2012 20:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Had je dat ene plaatje van die twee katten en die doos ook al gezien?
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Leip beest.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef boempa het volgende:
[..]
Die doos is gekaapt door deze kat:
[ afbeelding ]
is net drugs
Die rechter zal wel een kat zijn welke iets verkeerds heeft gezegd en die linker de poes welke natuurlijk meteen kwaad is op de kat.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef boempa het volgende:
[..]
Die doos is gekaapt door deze kat:
[ afbeelding ]
is net drugs
Die linker is gewoon een bontkraagje.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die rechter zal wel een kat zijn welke iets verkeerds heeft gezegd en die linker de poes welke natuurlijk meteen kwaad is op de kat.
nee welke?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Had je dat ene plaatje van die twee katten en die doos ook al gezien?
Nee, ik had eerder al gekeken wat ie nog meer op zn channel had staan. En daar stond geen 6 tussen.quote:
Heh jammerquote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ik had eerder al gekeken wat ie nog meer op zn channel had staan. En daar stond geen 6 tussen.
Je vergeetquote:
Mijn auto rijd op benzine.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef wuuht het volgende:
_____!!!!!!!
en de rapfabriek is slecht
"chicks zijn als autos ze blijven op mij rijden'' ok hij word dus vaak overreden
Het zijn misschien kleine kutpaupertjes met een kutrap maar ze hebben wel attitude voor de camera en flow in de rap. Dat kun je niet zeggen over die RapFabriek troep.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef wuuht het volgende:
_____!!!!!!!
"chicks zijn als autos ze blijven op mij rijden'' ok hij word dus vaak overreden
"Rappers willen op ons lijken.."quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef wuuht het volgende:
_____!!!!!!!
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het zijn misschien kleine kutpaupertjes met een kutrap maar ze hebben wel attitude voor de camera en flow in de rap. Dat kun je niet zeggen over die RapFabriek troep.
Dikke flow. Dat wel. Jammer alleen weer van die opgeblazen egos. Vooral op die leeftijd je muil komen opentrekkenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef wuuht het volgende:
_____!!!!!!!
Hebben ze ook, maar dat is hoe die paupers dat tegenwoordig doen he. Dan ben je ganster, jwz.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef wuuht het volgende:
[..]ze hebben een verschrikkelijk kut attitude, daarom zouden sommige mensen ze gewoon klappen
ik begrijp nu nog steeds niet of je wel of geen sympathie voor ze hebtquote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hebben ze ook, maar dat is hoe die paupers dat tegenwoordig doen he. Dan ben je ganster, jwz.
Ik bedoelde dat ze niet als een stelletje donuts en dweilen voor die camera staan.
Nederlandse mocro rapper zijn is sowieso pauper, maar voor paupers doen ze het goed.
Nee, dat zie je toch. Maar ze doen het wel oke. Flow en beweging is wel goed en al.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:46 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik begrijp nu nog steeds niet of je wel of geen sympathie voor ze hebt
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee, dat zie je toch. Maar ze doen het wel oke. Flow en beweging is wel goed en al.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hebben ze ook, maar dat is hoe die paupers dat tegenwoordig doen he. Dan ben je ganster, jwz.
Ik bedoelde dat ze niet als een stelletje donuts en dweilen voor die camera staan.
Nederlandse mocro rapper zijn is sowieso pauper, maar voor paupers doen ze het goed.
Wat is hier grappig aan? (nee niet weer de wel of niet grappig discussie zo bedoel ik t niet) Ik vind t serieus een goede rap. Tot dat de laatste rapper begon. Hij kan beter zn heil ergens anders zoeken. Die andere 2 hebben talent.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef wuuht het volgende:
_____!!!!!!!
o ik vind het zo slecht dat het grappig is net als ditquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is hier grappig aan? (nee niet weer de wel of niet grappig discussie zo bedoel ik t niet) Ik vind t serieus een goede rap. Tot dat de laatste rapper begon. Hij kan beter zn heil ergens anders zoeken. Die andere 2 hebben talent.
De 2e rapper in t 1e filmpje is idd drama maar verder vind ik t een goeie rap.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:10 schreef wuuht het volgende:
[..]
o ik vind het zo slecht dat het grappig is net als dit
ok over smaak valt niet te twisten, ik ging er eigenlijk van uit dat die raps over het algemeen slecht werden gevonden net zoals de rapfabriek. maar youssef en kamal vind ik dan persoonlijk weer super bazenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De 2e rapper in t 1e filmpje is idd drama maar verder vind ik t een goeie rap.
Dat 2e filmpje is gewoon lachwekkend slecht ja!![]()
Die vind ik richting radicaal moslim rap gaan en kan m dus ook niet waarderen. Niet omdat t moslim is maar omdat t geloof is. Elk geloof is voor mij een secte.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:35 schreef wuuht het volgende:
d
[..]
ok over smaak valt niet te twisten, ik ging er eigenlijk van uit dat die raps over het algemeen slecht werden gevonden net zoals de rapfabriek. maar youssef en kamal vind ik dan persoonlijk weer super bazen![]()
waarom scheld je nou weer. je hebt blijkbaar nog nooit van youssef en kamal gehoord en dat ze nederlands zijn en van teemong enzo, terwijl je wel praat over rap alsof je er verstand van hebtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die vind ik richting radicaal moslim rap gaan en kan m dus ook niet waarderen. Niet omdat t moslim is maar omdat t geloof is. Elk geloof is voor mij een secte.
Bed tijd nu.
Edit : Serieus?Wat doe je hier als je zo over Nederland denkt. Tief ff lekker op of zo!
Geen. Het zijn zware kneuzen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:46 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik begrijp nu nog steeds niet of je wel of geen sympathie voor ze hebt
Dat dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee, dat zie je toch. Maar ze doen het wel oke. Flow en beweging is wel goed en al.
Dit is sowieso beter dan al die andere rotzooi van de rapfabriek.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef wuuht het volgende:
_____!!!!!!!
Zojuist:quote:
Te weinig geld hebben om het voluit te schrijvenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:13 schreef Maringo het volgende:
Het waarschijnlijk laatste deel uit de Oatmeal vs FunnyJunk serie:
http://theoatmeal.com/blog/charity_money
[ afbeelding ]
Klik anders eens op de linkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Te weinig geld hebben om het voluit te schrijvenPaupers!
hype kills.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:48 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dit is sowieso beter dan al die andere rotzooi van de rapfabriek.
Maar alsnog zo ontzettend slecht.
Echt talent:
http://www.ebaumsworld.com/audio/play/955/quote:Op maandag 9 juli 2012 17:27 schreef Iemand91 het volgende:
Kwam deze weer tegen in een ander topic. Blijft briljant!![]()
Wat was de bedoeling nou van die post?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:13 schreef Maringo het volgende:
Het waarschijnlijk laatste deel uit de Oatmeal vs FunnyJunk serie:
http://theoatmeal.com/blog/charity_money
[ afbeelding ]
Na een hoop stront over en weer gegooid te hebben door zowel The Oatmeal als FunnyJunk (en van beide ook de aanhangers) klaagde FunnyJunk Oatmeal aan voor $20.000,- omdat Oatmeal FunnyJunk had zwart gemaakt op het internet. Oatmeal zet een donatiesite op (http://www.indiegogo.com/bearlovegood) om de 20K binnen te halen. Maar hij zegt tevens dat dit nooit bedoeld zal worden voor de lawsuit, maar zal het doneren aan onder andere de American Cancer Society. Oatmeal haalt uiteindelijk 11 keer zoveel op dan het beoogde doel. En dat is het geld wat je op de foto's ziet. Het gaat dus nog naar het goede doel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat was de bedoeling nou van die post?
(voor de mensen die die site niet volgen)
Had die man gedaan alsof hij een goed doel was ofzo?
Alleen was het geld al overgemaakt naar het goede doel en heeft hij dus ruim twee ton opgenomen van zn eigen rekening om de stunt compleet te makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Na een hoop stront over en weer gegooid te hebben door zowel The Oatmeal als FunnyJunk (en van beide ook de aanhangers) klaagde FunnyJunk Oatmeal aan voor $20.000,- omdat Oatmeal FunnyJunk had zwart gemaakt op het internet. Oatmeal zet een donatiesite op (http://www.indiegogo.com/bearlovegood) om de 20K binnen te halen. Maar hij zegt tevens dat dit nooit bedoeld zal worden voor de lawsuit, maar zal het doneren aan onder andere de American Cancer Society. Oatmeal haalt uiteindelijk 11 keer zoveel op dan het beoogde doel. En dat is het geld wat je op de foto's ziet. Het gaat dus nog naar het goede doel.
Ah, dat laatste wist ik niet. Bedankt voor de aanvulling.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alleen was het geld al overgemaakt naar het goede doel en heeft hij dus ruim twee ton opgenomen van zn eigen rekening om de stunt compleet te maken![]()
Verhaal in het kort maar dan wat langer:
http://digitallife.today.(...)hdraws-21122304?lite
Oatmeal begon toch dat Funnyjunk comics van hem online had zonder bronvermelding? Als er een bronvermelding bij zou staan zou 'ie het al goed vinden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ah, dat laatste wist ik niet. Bedankt voor de aanvulling.
Ondanks alle shit die rondgestrooid is, vind ik wel dat Oatmeal gelijk had. En hij moet gewoon door gaan met het maken van comics ipv zich zorgen te maken om dit soort rotzooi.
Klopt. Dat of het verwijderen ervan. FunnyJunk deed dat laatste wel in het begin, maar users uploadde het weer. Vervolgens is FJ er mee gestopt. Het is zo'n lang verhaal, en Google geeft vele hits over het hele verhaal. Achter de link van LHO waar ik op reageerde, staat het in het kort.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oatmeal begon toch dat Funnyjunk comics van hem online had zonder bronvermelding? Als er een bronvermelding bij zou staan zou 'ie het al goed vinden.
deel 1quote:
Csi redheadquote:
Volgens mij staat ie achter doe van M.A.S.K. middenonderin zo ongeveer, met die trieste ogen?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Aldi.
Wat zitten daar toch een bazen op de marketing afdeling
De spatie nazi?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh noes call the grammar-SS! Een spatie op een plek waar die niet hoort!
Of een spazi.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
De spatie nazi?
dat bekt wat lekkerder
Nice one!quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:22 schreef Dimens het volgende:
Ben ik zo'n filmpje aan het kijken op Youtube, zie ik daar ineens Maikuuul met Chuck Testa?
Ze hebben ook Helaes met nootjes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Aldi.
dan ben je ook een neuroot als je je papier zo vouwt.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die vind ik richting radicaal moslim rap gaan en kan m dus ook niet waarderen. Niet omdat t moslim is maar omdat t geloof is. Elk geloof is voor mij een secte.
Bed tijd nu.
Edit : Serieus?Wat doe je hier als je zo over Nederland denkt. Tief ff lekker op of zo!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:22 schreef Dimens het volgende:
Ben ik zo'n filmpje aan het kijken op Youtube, zie ik daar ineens Maikuuul met Chuck Testa?
Een oudje, maar ik zou hem er speciaal om kopen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Aldi.
Ja, lijkt wel zo he?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:48 schreef Mirel het volgende:
[..]
WTF, die auto rijdt nog sneller weg ook
Zou ik ook doen, stel mongolen die over de snelweg lopen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:48 schreef Mirel het volgende:
[..]
WTF, die auto rijdt nog sneller weg ook
Het lijkt alsof je rook van piepende banden ziet, maar dat komt misschien door het afremmen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:08 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel zo he?Het is natuurlijk wel zo dat de auto waar de camera in zit afremt.
Geeft niet. Hier heb je een nieuwe voor vandaag:quote:Op donderdag 12 juli 2012 06:08 schreef Lithia het volgende:
Oh, bleek het getroll te zijn. Ik helemaal verheugen.
Die foto's zijn echt geweldig! voor de kattenliefhebbers, waaronder ik!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:01 schreef Gehenna het volgende:
http://www.buzzfeed.com/m(...)he-right-moment-6msy
doen wel meer katten, snapte de lol er niet van. Onze kat doet het ook.quote:
quote:
en erg scherpe knieenquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die heeft teveel krabburgers op.
Dat heft de schade bijna weer op.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is beter werk!
Je bent sowieso al slechtquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik slecht als ik hierom lach?
slecht in welke trantquote:
Geweldig site inderdaad. Wat een mensen heb je daar rondlopenquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:20 schreef summer2bird het volgende:
http://www.peopleofwalmart.com/photos/
Graag gedaan!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:40 schreef Dimens het volgende:
Stop eens met die foto's. Ik heb geen zin om te fappen vandaag.
Extreme advertisementquote:
Mind = blown. Wordt wel vaker gepost.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
die ken ik ergens van, maar geen idee meer waarvan...
Haha, kan ik echt slecht naar kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:05 schreef Wootism het volgende:
Kon helaas geen YouTube link vinden, maar moest wel lachen om deze Awkward Handshakes
http://www.break.com/index/awkward-handshaking-2347467
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
die ken ik ergens van, maar geen idee meer waarvan...
Haha dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:11 schreef 1299 het volgende:
[..]
Haha, kan ik echt slecht naar kijkenLast van plaatsvervangende schaamte ofzo
Er wonen 418 mensen met de achternaam Poepjes.... in Frieslandquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nfb/
Kom er achter hoe veel mensen je achternaam delen en waar ze wonen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:34 schreef ssebass het volgende:
Zo mooi deze. Blijft iedere keer weer lachen. Zet het geluid aan!
Die kerel had mij ook al een berichtje gestuurd toen ik de nedermeme fb had geliked. Gelijk geblokt. Viezerik.quote:
Picsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die kerel had mij ook al een berichtje gestuurd toen ik de nedermeme fb had geliked. Gelijk geblokt. Viezerik.
Kattenquote:
Hoogste punt bereikt op: ergens tussen standje 1 t/m 69. Wát een faalhazen.quote:
Dan zijn er nog 68 over waar je vást wel zwanger van kan worden....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:56 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hoogste punt bereikt op: ergens tussen standje 1 t/m 69. Wát een faalhazen.
Alsof je van standje 69 zwanger kan raken
Wat begrijp je niet aan het woordje 'tussen'?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:56 schreef Griebus het volgende:
[..]
Heel dat topic is om te jankenquote:
quote:
zout op ik zit hier te sterven met koppijnquote:
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zout op ik zit hier te sterven met koppijn
Kutkattenplaatjesquote:
'TUSSEN'quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:56 schreef Griebus het volgende:
[..]
quote:
Mijn moeder is imker en heeft veel bijenvolken 'gevangen', maar zo omslachtig heb het nog nooit gezien. Als je de koningin hebt volgen de rest van de bijen vanzelf en er is een techniek om de snel de konigin te pakken te krijgen, maar dat vast een imkers geheim zijn.quote:
Een paar pagina's terug.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:10 schreef marcel-o het volgende:
Laatst kwam k zo'n gif'je ergens tegen met meme-faces die n pizzapunt wil pakken en die blijft maar kaas aanmaken tot boven het dak met rage-guy aan t eind.
ik ging stuk maar kan m niet meer vinden.
iemand ?
Je moet ook gewoon hier zoeken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:11 schreef marcel-o het volgende:
omg![]()
n uur 9gag gescrolled , staat ie gewoon hier
Makkelijke en goedkope manier van isoleren. Je kamer aan elke kant een halve meter kleiner maken met behulp van gipsplaten en de ruimte erachter opvullen met isolatiemateriaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:33 schreef Individual het volgende:
[..]
Mijn moeder is imker en heeft veel bijenvolken 'gevangen', maar zo omslachtig heb het nog nooit gezien. Als je de koningin hebt volgen de rest van de bijen vanzelf en er is een techniek om de snel de konigin te pakken te krijgen, maar dat vast een imkers geheim zijn.
Grappig ook hoe zwak de meeste Amerikaanse huizen zijn gebouwd dat je met een stranleymes zo een stuk muur uitsnijdt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |