Voornamelijk pezen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef streamnl het volgende:
[..]
Grappig dat jou eerste reactie is of ik daar pijn heb ipv mij het antwoord eventueel te geven.
Maar ik verstapte mij vandaag op het werk en daar is het inderdaad nu wat gevoelig.
[..]
Ik weet niet hoe het heet![]()
Je gaat eroverheen met je vinger als je van je achillespees naar je enkel gaat.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben door een combinatie van eiwit/veel carbs/wat extra vet (noten) best veel aangekomen. In 6 maanden bijna 8kg. Met krachttraining dus. Hapte per dag rond de 3000-3300 Kcal weg.
Vooral brood, groente en eiwitten zaten in m'n dieet.
En wat banden, kan zijn dat je daar iets van opgerekt heb. Beetje rustig aandoen en in de gaten houden.quote:
Ik weet het antwoord niet en waarom zou je het anders vragen? Weinig mensen denken op een mooie maandagmiddag: zeg, hoe zou dat stukje tussen enkel en achillespees nu eigenlijk heten?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef streamnl het volgende:
[..]
Grappig dat jou eerste reactie is of ik daar pijn heb ipv mij het antwoord eventueel te geven.
Hmm niet het antwoord wat ik wou horen...quote:
Dat was ik ook van plan.Ik ga morgen ook niet naar de loopgroep (terwijl ze dinsdag krachttrainen enzo hebbenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En wat banden, kan zijn dat je daar iets van opgerekt heb. Beetje rustig aandoen en in de gaten houden.
Haha ja. Mensen kijken er ook wel eens raar van op.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]prachtig dat mannen vaak willen aankomen maar vrouwen meestal willen afvallen
En overdag misschien even een stevige schoen aan om de boel te ondersteunen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hmm niet het antwoord wat ik wou horen...
[..]
Dat was ik ook van plan.Ik ga morgen ook niet naar de loopgroep (terwijl ze dinsdag krachttrainen enzo hebben)
Dus ik baal flink. Maar liever een keer niet gaan dan dat ik het erger maak.
Help dat ja?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
En overdag misschien even een stevige schoen aan om de boel te ondersteunen.
En omdat je een marsfractuur kunt krijgen van kisten.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
Help dat ja?
Ik heb nog kisten van defensie thuis liggen. Die gebruik ik normaal als ik motor rij.
Ik dacht juist dat kisten slecht waren aangezien je zo je enkels verzwakt.
Poe, dat zijn gelijk weer hele zware schoenen toch? Bedoel vooral dat je gewone schoenen draagt en geen slippers oid.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
Help dat ja?
Ik heb nog kisten van defensie thuis liggen. Die gebruik ik normaal als ik motor rij.
Ik dacht juist dat kisten slecht waren aangezien je zo je enkels verzwakt.
Doet me denken aan een hippiequote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En omdat je een marsfractuur kunt krijgen van kisten.
Desondanks: kisten(ik had ze ooit ook, met fluorescerend groene veters
)
Noh, geen hippie, wel een beetje vreemdquote:Op maandag 9 juli 2012 20:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een hippie![]()
Heb je geen bergschoenen, Stream?
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En omdat je een marsfractuur kunt krijgen van kisten. CHECK
Desondanks: kisten(ik had ze ooit ook, met fluorescerend groene veters
) niet check
![]()
Ik heb veiligheidsschoenen aan en ik mag geen gewone schoenen aan bij het bedrijf waar ik nu aan het werk ben. Maar die kisten lopen goed hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:23 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Poe, dat zijn gelijk weer hele zware schoenen toch? Bedoel vooral dat je gewone schoenen draagt en geen slippers oid.
heupboks!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:09 schreef GotC het volgende:
Gup en MaracaGeen fijne dag vandaag zo te horen. Maraca, goed dat je effe naar de HA gaat
Ik ben ook maar niet naar m'n loopgroep gegaan..maffe heup. Yur is wel gegaan
Hmm maar eens kijken wat dat inhoudquote:Op maandag 9 juli 2012 16:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Meer eiwitten, meer vet minder koolhydraten.
Jep, die ziet er leuk uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jep, die ziet er leuk uitZou je anders bééldig staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Pijn continu? Of tijdens het wandelen? Of ook al tijdens het hardlopen? En was het direct na het hardlopen? Beide benen?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:40 schreef IamCurious het volgende:
Gisteravond les 21 van Evy (0-5) gelopen. Ging een stuk "lekkerder" dan daarvoor. Hogere snelheid dan anders en tijdens het lopen nergens bijzonder last van. Nu heb ik pijn aan de spier aan de voorzijde van mijn linkerscheenbeen. Ik heb het opgezocht en het is mijn tibealis anterior.
Kan dit nu gewoon een spierpijn zijn of is het gelijk een overbelastingsprobleem (kan dat al na 1 training waar je wat harder gaat dan je lichaam gewend was)?
Iemand ervaringsdeskundige?
Ik heb nog rust tot morgenavond dus kijk het ook nog even aan, maar het nieuwe weekschema is weer wat zwaarder en ben bang voor een blessure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |