Kloptquote:Op maandag 9 juli 2012 11:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik dacht dattie zich al individueel had opgegeven
Ik speel een beetje vals hoor, want zonder mijn muziek zou me dat wss nooit lukkenquote:Op maandag 9 juli 2012 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hele nette vlakke loop hoor, dat doe ik je niet na, bij mij is er een veel groter verschil tussen de km tijden
Ja, dat vond ik ook een groot verschilquote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef Re het volgende:
3 5 3 min op de loopband met 7.7 km/u
Toch heel anders als op de echte weg
haha!quote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef Re het volgende:
Wat loopt lekkerder voor jou?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef Re het volgende:
dat heb ik dus ookquote:Op maandag 9 juli 2012 11:38 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik speel een beetje vals hoor, want zonder mijn muziek zou me dat wss nooit lukken![]()
Loop nu op 165 bpm (muziek dus he, geen hartslag haha) en omdat ik dus op de maat probeer te lopen gaat dat vrij regelmatig.
Als ik allemaal verschillende nummers zou luisteren, of zonder muziek, zal mijn grafiekje er vast heel anders uit zien hahaha
De band nu, dan moet je het aangegeven tempo blijven rennen, dat is wat makkelijker dab buiten zonder meetapperatuur ( maar dat krijgen we snel)quote:
Kan me wel voorstellen dat je buiten toch makkelijk te snel wil/gaat.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:09 schreef Re het volgende:
[..]
De band nu, dan moet je het aangegeven tempo blijven rennen, dat is wat makkelijker dab buiten zonder meetapperatuur ( maar dat krijgen we snel)
Je tempo blijft idd gedwongen stabieler op de loopband, da's in jouw geval wel prettig denk ik. Goed om te lezen dat het goed gaat met opbouwen!quote:Op maandag 9 juli 2012 12:09 schreef Re het volgende:
[..]
De band nu, dan moet je het aangegeven tempo blijven rennen, dat is wat makkelijker dab buiten zonder meetapperatuur ( maar dat krijgen we snel)
Balenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:22 schreef Nero22 het volgende:
Ik loop nog steeds alsof ik een houten been heb...![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:22 schreef Nero22 het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:22 schreef Nero22 het volgende:
succesquote:
Als je zo lang niet hebt gelopen is het misschien beter om even een stapje terug te doen?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:29 schreef Klonterpot het volgende:
Ha! Op 21 februari begonnen, heel mei stilgestaan door blessure en twee weken zie geweest in juni. Vandaag heb ik na tijden van aankloten eindelijk weer eens 8,5 km. eruit weten te persen in 53 minuten.
[ afbeelding ]
Dankje, bij nader inzien mijn post even wat genuanceerd want ik heb wel gelopen, maar bij lange na niet de voortgang geboekt die ik geboekt had willen hebben. Alleen in mijn enthousiasme net een klein beetje overdrevenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je zo lang niet hebt gelopen is het misschien beter om even een stapje terug te doen?.
Ziet er goed uitquote:Op maandag 9 juli 2012 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/70132771ging best lekker! Heb ook constant met een hartslag van rond de 165 gelopen! Was echt heel fijn!!
Ja, training >> waarschuwingen >>> ren/loop en dan kan je zelf de tijden aanpassenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:43 schreef VKV het volgende:
Vraagje: Kan je een intervaltraining invoeren in je Garmin zodat ie gaat piepen als je weer mag wandelen oid?
Vanavond les 7 van Renate lopen, die is 4x6 minuten op matig tempo en daarbij wil ik dus mn hartslag in de gaten houden, zou het fijn vinden als je een geluidje krijgt met betrekking tot de verstreken tijd.
Heerlijk relaxed lopen met een lage hartslag! Ik heb genoten van mijn eerste week, veel beter dan de longen uit je lijf lopen en alleen maar pijnlijke benen er aan over houdenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Het stomme is dat dat 'ineens' is. Heb er niets voor gedaan en heb zelfs m'n pace niet kunnen zien onderweg omdat hij per ongeluk nog op 'other' stond ipv 'running'.
Misschien omdat ik de afgelopen week veel gewandeld heb en hardgelopen met veel stijlere hellingen? Geen idee. Enige dat ik weet is dat 't echt heel goed voelde zo, met die hartslag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |