quote:Op maandag 9 juli 2012 10:34 schreef Miezziej het volgende:
Weer eens gelopen, na ongeveer een weekMoet straks nog weg dus ging niet al te lang.
Na ongeveer 3km kreeg ik wel opeens last van de tegenwind die af en toe vrij stevig was. Maar ik merk toch wel een positief verschil na de meidenloop in mijn 2 trainingen.
Voor de meidenloop zat ik altijd van... Beetje moe? Ga maar lopen (wandelen dus)... Waardoor ik dus teveel tussendoor "mocht" lopen van mezelf en ook te hard liep wanneer ik wel ging hardlopen waardoor ik weer sneller uitgeput was, en weer moest lopen om mijn ademhaling etc op orde te krijgen.
Nu loop ik wat langzamer, maar hou ik het wel langer vol, waardoor ik de afgelopen 2 keer helemaal niet heb gewandeld tussendoor.
Geen superafstanden, maar eerst wandelde ik bij die afstanden alsnog
http://www.endomondo.com/workouts/70081523
Voor de geïnteresseerden
Toen kwam ik niet hoger dan 165, waarschijnlijk omdat het hellinkje te kort was om het echt te meten...quote:Op maandag 9 juli 2012 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je had toch al eens een testje gedaan?
Klinkt goed!quote:Op maandag 9 juli 2012 10:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nauwelijks. Echt superlekker. Vandaag bij het opstaan voelde ik wel wat, maar dat verdween eigenlijk meteen toen ik mijn schoenen weer aantrok. Jij?
Komt ook wel goed! Morgen of overmorgen kan prima. Lekker rustig bijkomen van de wedstrijd. Hoort er ook bijquote:Op maandag 9 juli 2012 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed!
M'n bovenbenen zijn wat gevoelig, verder nergens last van. Wel moe en nog steeds een beetje kwakkelig met m'n hoofd en m'n keel, dus (met enige tegenzin) besloten vandaag niet te lopen en woensdag pas weer te gaan.
Precies. Mezelf slopen is niet de bedoelingquote:Op maandag 9 juli 2012 11:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Komt ook wel goed! Morgen of overmorgen kan prima. Lekker rustig bijkomen van de wedstrijd. Hoort er ook bij
Je faalde sowieso niet toen, alleen luister je nu beter naar je lijf waardoor je ook weer beter loopt. Top!quote:Op maandag 9 juli 2012 11:10 schreef Miezziej het volgende:
Jullie zijn lievv![]()
![]()
Voel me ook beter als ik niet heb gewandeld tussendoor, voelde me soms een beetje gefaald![]()
Ik hoef niet 20 km/h te lopen, gewoon rustig opbouwen
Hele nette vlakke loop hoor, dat doe ik je niet na, bij mij is er een veel groter verschil tussen de km tijdenquote:Op maandag 9 juli 2012 11:10 schreef Miezziej het volgende:
Jullie zijn lievv![]()
![]()
Voel me ook beter als ik niet heb gewandeld tussendoor, voelde me soms een beetje gefaald![]()
Ik hoef niet 20 km/h te lopen, gewoon rustig opbouwen
Ik dacht dattie zich al individueel had opgegevenquote:Op maandag 9 juli 2012 11:27 schreef GotC het volgende:
Ha, heb Yur op de reservelijst weten te plaatsen voor de 7HL in het bedrijventeam van m'n werk
Kloptquote:Op maandag 9 juli 2012 11:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik dacht dattie zich al individueel had opgegeven
Ik speel een beetje vals hoor, want zonder mijn muziek zou me dat wss nooit lukkenquote:Op maandag 9 juli 2012 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hele nette vlakke loop hoor, dat doe ik je niet na, bij mij is er een veel groter verschil tussen de km tijden
Ja, dat vond ik ook een groot verschilquote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef Re het volgende:
3 5 3 min op de loopband met 7.7 km/u
Toch heel anders als op de echte weg
haha!quote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef Re het volgende:
Wat loopt lekkerder voor jou?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef Re het volgende:
dat heb ik dus ookquote:Op maandag 9 juli 2012 11:38 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik speel een beetje vals hoor, want zonder mijn muziek zou me dat wss nooit lukken![]()
Loop nu op 165 bpm (muziek dus he, geen hartslag haha) en omdat ik dus op de maat probeer te lopen gaat dat vrij regelmatig.
Als ik allemaal verschillende nummers zou luisteren, of zonder muziek, zal mijn grafiekje er vast heel anders uit zien hahaha
De band nu, dan moet je het aangegeven tempo blijven rennen, dat is wat makkelijker dab buiten zonder meetapperatuur ( maar dat krijgen we snel)quote:
Kan me wel voorstellen dat je buiten toch makkelijk te snel wil/gaat.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:09 schreef Re het volgende:
[..]
De band nu, dan moet je het aangegeven tempo blijven rennen, dat is wat makkelijker dab buiten zonder meetapperatuur ( maar dat krijgen we snel)
Je tempo blijft idd gedwongen stabieler op de loopband, da's in jouw geval wel prettig denk ik. Goed om te lezen dat het goed gaat met opbouwen!quote:Op maandag 9 juli 2012 12:09 schreef Re het volgende:
[..]
De band nu, dan moet je het aangegeven tempo blijven rennen, dat is wat makkelijker dab buiten zonder meetapperatuur ( maar dat krijgen we snel)
Balenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:22 schreef Nero22 het volgende:
Ik loop nog steeds alsof ik een houten been heb...![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:22 schreef Nero22 het volgende:
Ik loop nog steeds alsof ik een houten been heb...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |