Er is een groot grijs gebied in te vullen inderdaad. Maar iedereen neigt naar een van de extreme kanten op: of te nice, of te bad lijkt hetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:16 schreef drumstickNL het volgende:
Ik denk dat je alles in hokjes probeert te stoppen maar dat het per persoon verschillend is.
Ja. "boo-hoo, wij nice guys zijn het slachtoffer, hier moet iets aan gedaan worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:54 schreef Murvgeslagen het volgende:
Zijn we nu aan het discussiëren over een stelling die in het leven is geroepen door onzekere mensen?
Hoor je helaas wel vakerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja. "boo-hoo, wij nice guys zijn het slachtoffer, hier moet iets aan gedaan worden."
Ik heb het over de klassieke rollen en alfa en beta gezwam. Er zit natuurlijk een kern van waarheid in die gedragingen. Ze zijn immers cultureel gevormd. Maar bijna niks in een mensenleven is echt zwart-wit, zeker dit niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:43 schreef Lienekien het volgende:
Mannen en vrouwen zijn uiteindelijk ook maar mensen en elk mens is wel eens onzeker. Het is mij te zwart-wit om te stellen dat mannen de zekerheid moeten brengen die de vrouw in haar karakter per definitie zou ontberen omdat ze vrouw is.
Zoals ik al zei, op het oog gelukkige relaties. Uiteindelijk weet je nooit echt wat er achter gesloten deuren gebeurd.quote:
Ik weet niet wat jij als vrouw er uit vindt zien als een gelukkige relatie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:09 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, op het oog gelukkige relaties. Uiteindelijk weet je nooit echt wat er achter gesloten deuren gebeurd.Uit jouw vraag blijkt dat je ervan uitgaat dat de vrouwen er wel blij mee zijn. Hoezo?
Dat is nou precies wat bij introverte mensen ontbreekt. Die hebben vaak niets te melden. Ikzelf heb zelfs nauwelijks een gevoel voor humor.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:13 schreef monito het volgende:
[..]
Misschien leg je de lat te hoog. Dat ''versieren'' word vaak erg overschat. Als je gewoon een beetje leuk kan kletsen, en ook wat te melden hebt, niet van die standaard dingen ,maar echt iets, of gevoel voor humor hebt, geloof me, vrouwen houden daarvan. En al klinkt het soft , het werkt echt beter om je '' kwetsbaar'' op te stellen, dan je stoerder voor te doen dan je bent. Er is ook niets mis mee als je tegen iemand zegt, dat je ook een beetje verlegen bent. Veel mensen zijn onzeker maar durven dat niet te uiten. Zodra jij dat zegt, zal zij ook niet zo moeilijk doen over haar eigen onzekerheid.
ik ga biet veel met vrouwen om dus kan me zeker niet voor doen als spreekbuis, maar vind zelf uiterlijk wel belangrijk ja, dwz, als het ook op seksuele aantrekkinskracht aankomt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij kijken mannen veel meer naar het uiterlijk van vrouwen dan andersom. Vrouwen kijken naar mijn idee meer naar uitstraling (zelfverzekerd, 'alpha' ) . tenzij een vent écht heel lelijk is natuurlijk
Wat? Dit heb ik nog nooit iemand horen zeggenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat bij introverte mensen ontbreekt. Die hebben vaak niets te melden. Ikzelf heb zelfs nauwelijks een gevoel voor humor.
Hij heeft in ieder geval wel zelfreflectie ^^. Niet iedereen kan de gangmaker zijn, en dat is maar goed ook, een hele huiskamer of café vol gangmakers komt ook je nek uit op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat? Dit heb ik nog nooit iemand horen zeggen
Ja maar dat is weer het andere uiterste, iedereen moet toch wel af en toe ergens om lachen.. Gevoel voor humor wil niet zeggen dat je heel de tijd grappen moet makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval wel zelfreflectie ^^. Niet iedereen kan de gangmaker zijn, en dat is maar goed ook, een hele huiskamer of café vol gangmakers komt ook je nek uit op een gegeven moment.
Uiteraard, helemaal geen humor hebben is ook niet goed/leuk natuurkijk, kan je nog beter een vreemde vorm van humor hebben die bijna niemand begrijpt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar dat is weer het andere uiterste, iedereen moet toch wel af en toe ergens om lachen.. Gevoel voor humor wil niet zeggen dat je heel de tijd grappen moet maken
dat heeft helemaal niks met introvert te maken. Je hebt mischien vaker niet de behoefte om iets te melden....echt, de hele tijd dat introvert gelijk trekken met een sociaal incabel en angstige muurbloem, daar heeft het niks mee te makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:37 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat bij introverte mensen ontbreekt. Die hebben vaak niets te melden. Ikzelf heb zelfs nauwelijks een gevoel voor humor.
Echt, ik als vrouw? Niet ik als autochtone Nederlander, of ik als twintiger? Lijkt me dat die zaken mijn mening meer beïnvloeden dan mijn geslacht.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij als vrouw er uit vindt zien als een gelukkige relatie.
Zoals hem "per ongeluk" in je poepertje stoppen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:21 schreef Karina het volgende:
Het leukst is een "nice" guy die af en toe een beetje stout is
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Zoals hem "per ongeluk" in je poepertje stoppen?
Nou nee, zo stout nou ook weer nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:29 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Zoals hem "per ongeluk" in je poepertje stoppen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ach, als ie em niet in één keer naar binnen stampt, is het niet per se een no go![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |