Gewoon kopen!quote:Op maandag 9 juli 2012 02:04 schreef alf89 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een online game met iemand aanga, terwijl wij beiden een gedownloade versie gebruiken?
Dat gelukje kan ik wel gebruikenquote:
Alsnog netjes, da's een goede plaats voor Everton-begrippen. Welk seizoen zit je?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat gelukje kan ik wel gebruikenSta momenteel nog gedeeld eerste met Everton in mijn eerste seizoen, maar ik ben hard op weg om mijn paar puntjes voorsprong te verspelen en ik heb nog een aantal pittige wedstrijden voor de boeg.
Dezelfde patch hebben als je medespeler.quote:Op maandag 9 juli 2012 02:04 schreef alf89 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een online game met iemand aanga, terwijl wij beiden een gedownloade versie gebruiken?
Eerste. Baines voor 13 miljoen verkocht aan het begin van het seizoen en daar Digne en Sanogo voor gekocht. Ik was het jaar ook ingegaan met als doelstelling om Europees te halen, maar voor de winterstop speelden we echt iedereen helemaal zoek dus het is jammer dat het nu wat inkakt. Maar wel logisch hoor, Digne, Sanogo, Rodwell en Gueye hebben een basisplaats en zijn 21 jaar en jonger dus wisselvallig, verder heb ik ook nog Hibbert en Osman in mijn basis staan, wat gewoon 2 hele middelmatige spelers zijn. Maar geen geld en geen jeugd om ze te vervangen voorlopig.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:28 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Alsnog netjes, da's een goede plaats voor Everton-begrippen. Welk seizoen zit je?
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:53 schreef VelitoX het volgende:
[ afbeelding ]
Haha1e knockout ronde Champions League 1e wedstrijd..... (ik kwam voor!
).
Overigens de thuiswedstrijd 2-0 gewonnen in een redelijk gelijk opgaande wedstrijd.
Jarenlang gedaan, aangezien FM het enige spel is wat ik het waard vind om er zoveel geld voor neer te leggen. Alleen had ik begin dit jaar het niet breed als student.quote:
Seizoen 2020-2021quote:
Ik zit momenteel in seizoen 2020-2021.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eerste. Baines voor 13 miljoen verkocht aan het begin van het seizoen en daar Digne en Sanogo voor gekocht. Ik was het jaar ook ingegaan met als doelstelling om Europees te halen, maar voor de winterstop speelden we echt iedereen helemaal zoek dus het is jammer dat het nu wat inkakt. Maar wel logisch hoor, Digne, Sanogo, Rodwell en Gueye hebben een basisplaats en zijn 21 jaar en jonger dus wisselvallig, verder heb ik ook nog Hibbert en Osman in mijn basis staan, wat gewoon 2 hele middelmatige spelers zijn. Maar geen geld en geen jeugd om ze te vervangen voorlopig.
Sanogo is wel een beest trouwensTot nu toe 27x gescoord in 25 wedstrijden
Marseille en Napoli lijken mij leukquote:Op maandag 9 juli 2012 12:51 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik zoek een nieuwe club om mee te beginnnen, maar 'k heb geen ideeën meer. Een niet te lage club waar in de eerste transferwindow wat mogelijk is en een redelijke mix heeft tussen jong en oud met een redelijk niveau.![]()
Suggesties zijn welkom
Met wie speel je?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het bij jullie ook dat het spel het je gewoon niet gunt om de CL te winnen?
edit:
Moet tegen Telstar uit in het AFAS Stadion omdat het eigen stadion van Telstar verbouwd wordt ;D
Ajax. Seizoen 2016/2017 momenteel.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met wie speel je?
Ik heb met Ajax nu 9 seizoenen gespeeld en 4x de CL gewonnen.
3x tegen Barcelona en 1x tegen Liverpool.
En hoe vaak heb je in de finale gestaan?quote:
Nicequote:Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Klassieker 5-4 gewonnen van Feyenoord
5x de meester Podolski
2 maal in de halve finale. 1 maal in de finale. Was in de finale ziedend dichtbij. Verloor na strafschoppen van Real Madrid. Uitgerekend Balotelli, Bony & Podolski missen pingelsquote:Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je in de finale gestaan?
Oke, klinkt als een leuke game.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Europees staat Nederland er ook goed voor. Net als ik, haalde heeerenveen vorig seizoen ook een europese finale. Om precies te zijn de Uefa Europa League.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke, klinkt als een leuke game.
Bij mij doet Nederland het ook erg goed. 3 teams worden automatisch in de groepsronde CL geplaatst. en 4 of 5 ? teams in de Europa League.
PSV heeft bij mij ook al eens de Europa League én de Supercup gewonnen.
Daarnaast heb ik in 2018 als bondscoach Nederland naar de finale van het WK geloodst (6-1 verloren van Argentinië) en mijn opvolger Mario Been heeft zojuist het EK 2020 gewonnen.
Nu ben ik trouwens sinds 4 maanden bondscoach van Italië
Hanteer wel een aardig tempo. Volgens mij donderdag of vrijdag begonnen met deze game..quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke, klinkt als een leuke game.
Bij mij doet Nederland het ook erg goed. 3 teams worden automatisch in de groepsronde CL geplaatst. en 4 of 5 ? teams in de Europa League.
PSV heeft bij mij ook al eens de Europa League én de Supercup gewonnen.
Daarnaast heb ik in 2018 als bondscoach Nederland naar de finale van het WK geloodst (6-1 verloren van Argentinië) en mijn opvolger Mario Been heeft zojuist het EK 2020 gewonnen.
Nu ben ik trouwens sinds 4 maanden bondscoach van Italië
Heb je meer geluk dan ik, ik loot net Man Utd in de 1e rondequote:Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Zo even de volgende ronde in de CL veiligstellen tegen Bayer Leverkusen uit
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je meer geluk dan ik, ik loot net Man Utd in de 1e ronde![]()
Vorig seizoen kwam ik ze ook tegen in de kwartfinale toen met een doelpunt diep in de blessuretijd (95e minuut) gewonnen op basis van het uitdoelpunt (eerder 1-0 thuis gewonnen).
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat zo snel? lolquote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hanteer wel een aardig tempo. Volgens mij donderdag of vrijdag begonnen met deze game..
Ja maar hoeveel uur heb je er dan niet al inzitten in alleen al dit weekend ?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb vakantie hé. Dan gaat alles wat in een harder tempootjeVooral 's avonds en 's nachts.
2 dagen, 4 uur en 39 minuten. Donderdag 5 juli gestartquote:Op maandag 9 juli 2012 15:39 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel uur heb je er dan niet al inzitten in alleen al dit weekend ?
Ik heb ook vakantie maar 3,5 seizoen in een weekend gaat me niet lukken
En wanneer slaap je dan, na je vakantie weer?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb vakantie hé. Dan gaat alles wat in een harder tempootjeVooral 's avonds en 's nachts.
Ik ga meestal tot 1 uur 'snachts en ben rond 10 uur weer wakker.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En wanneer slaap je dan, na je vakantie weer?![]()
Samequote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga meestal tot 1 uur 'snachts en ben rond 10 uur weer wakker.
Wat zijn de resultaten met je tactiek?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef dion_v_k het volgende:
Kijk dat gemiddelde van mijn spits Felipe 9.25
Inderdaad jammerquote:Op maandag 9 juli 2012 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Podolski zijn 3e strafschop miste
Hoe bedoel je?quote:
Pff, net Nederland - San Marino.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is jullie hoogste FMuitslag deze editie van FM?
Ik won met 11-0 van Zwolle
Haha doe je goed, ik heb mijn spel 28 juni gestart en heb nu 1 dag en 20 uur speeltijd.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2 dagen, 4 uur en 39 minuten. Donderdag 5 juli gestart![]()
En Heerenveen met 2-0 verslagen. Nu PSV uit
Wauw en ik zit bijna in 2026quote:Op maandag 9 juli 2012 15:50 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Haha doe je goed, ik heb mijn spel 28 juni gestart en heb nu 1 dag en 20 uur speeltijd.
Ben nu aan het begin van seizoen 2013/2014, volgens mij speel ik aardig sloom
Ook 11-0 tegen HHC (2e ronde beker)quote:Op maandag 9 juli 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is jullie hoogste FMuitslag deze editie van FM?
Ik won met 11-0 van Zwolle
Ik gebruik deze tactiek sowieso altijd in de Eredivisie en vorig seizoen won ik 34 uit 34, dus niet slecht dacht ik zoquote:Op maandag 9 juli 2012 15:49 schreef WeHD het volgende:
[..]
De resultaten van de wedstrijden waarbij je deze tactiek gebruikt
Ahquote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef WeHD het volgende:
[..]
Anzhi
Ik had op Manutd 'Super league' gedownload, is erg leuk!
4 dagen hahahaquote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef WeHD het volgende:
[..]
Nou,
Gewoon spelen,
maar ik speel al 4 dagen ofzo.
1 league selecteren vind ik niet leuk.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
4 dagen hahaha![]()
![]()
Heb je maar 1 league geselecteerd ofzo??
Daarom gaat het zo langzaaaaaaamquote:Op maandag 9 juli 2012 16:00 schreef koenie95 het volgende:
Ik heb denk ik veels te veel league's geselecteerd, volgens mij een stuk of 10/15
Oke, welke zijn aan te raden om er bij te laten?quote:
24quote:Op maandag 9 juli 2012 16:07 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Oke, welke zijn aan te raden om er bij te laten?
Edit: zie nu dat ik er zelfs 24 had geselecteerd![]()
Ik bekijk de hoogtepunten bij een wedstrijd.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef WeHD het volgende:
Grr.
Je zal deze tactiek eens moeten proberen:
http://www.mediafire.com/?kd97dmb6khd647b
Trouwens,
Bij een wedstrijd doen jullie alleen commentaar of op vakantie?
+
Hoelang doen jullie over een seizoen?
alleen commentaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef WeHD het volgende:
Grr.
Je zal deze tactiek eens moeten proberen:
http://www.mediafire.com/?kd97dmb6khd647b
Trouwens,
Bij een wedstrijd doen jullie alleen commentaar of op vakantie?
+
Hoelang doen jullie over een seizoen?
Jonkerquote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef dion_v_k het volgende:
Kijk die bazen in mijn staf![]()
[ afbeelding ]
Op Koevermans na danWel geweldige stats
![]()
Shhhhquote:
Onzin.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:02 schreef WeHD het volgende:
Een vriend van me beweert dat als je een tactiek gebruikt die super is, en als je dan de wedstrijd aan de assistent over laat dat je een betere score krijgt, dan als je zelf de wedstrijd bijwoont.
Dit. Ik laat alleen de eerste 2 rondes van de KNVB Beker aan mijn assistent over (+oefenpotjes)quote:Op maandag 9 juli 2012 16:39 schreef alf89 het volgende:
[..]
Onzin.
Bovendien doet mijn assistent het altijd slechter dan ikzelf, omdat ik door de loop der jaren het spelletje echt ben gaan zien en weet wat ik moet doen als er iets fout gaat.
Ligt aan de assistent, Tactisch vermogen etc.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:39 schreef alf89 het volgende:
[..]
Onzin.
Bovendien doet mijn assistent het altijd slechter dan ikzelf, omdat ik door de loop der jaren het spelletje echt ben gaan zien en weet wat ik moet doen als er iets fout gaat.
ik ben er nog. ben nu NEC - AJA aan het spelen, zo eerste wedstrijd van tweeluik met Schalkequote:Op maandag 9 juli 2012 18:06 schreef dion_v_k het volgende:
zo, en toen was het stil in dit topic... hallooooooo... oooooo.. oooo ... oo *echo*
Wat is de stand?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ben er nog. ben nu NEC - AJA aan het spelen, zo eerste wedstrijd van tweeluik met Schalke
Speel oefen wedstrijden & Koop wat spelersquote:Op maandag 9 juli 2012 18:16 schreef ZeeOtter het volgende:
Ik wil met een Fc Eindhoven beginnen, heeft iemand tips?
Mooi hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ahah. Ultieme troll dit
Bij rust
8 schoten voor schalke, 3 voor Ajax.
0-2 voor mij. Beide doelpunten van Bony in de blessuretijd van de eerste helft
Ze heeft het inderdaad wel eens over jou gehad..quote:Op maandag 9 juli 2012 18:21 schreef WeHD het volgende:
[..]
Mooi hoor
Mijn ex vriendin:
[ afbeelding ]
Serieus,quote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ze heeft het inderdaad wel eens over jou gehad..
Alleen zag zij jou niet staanquote:Op maandag 9 juli 2012 18:23 schreef WeHD het volgende:
[..]
Serieus,
Ik kwam haar ook nog tegen:
[ afbeelding ]
Jawel hoor !quote:Op maandag 9 juli 2012 18:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Alleen zag zij jou niet staan![]()
Oké, on topic maar weer![]()
Net het wereldkampioenschap voor clubs gewonnen
Ajax natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:34 schreef WeHD het volgende:
[..]
En ik zit met 'FC Anzhi Makhachkala' in de Super League 1!
Mooi seizoenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, PSV met 2-0 aan de kant geschoven.
Schema nu:
Groningen uit
Schalke thuis
Feyenoord uit (2x) (comp en bek)
Maak je wel inquote:Op maandag 9 juli 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst nog Ajax-HEE voor de eerste pot.
7equote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef WeHD het volgende:
Op welke plek staat Nederland bij jullie op de ranglijst?
Bij mij stond Nederland in 2023 op de 35e plaats,
Ik werd manager en won het ek in 2024 met hun en Nederland werd 1e,
daarna ging ik weg en nu staan ze weer 2e
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gauthier Lloris, een 16-jarige verdedigerEn Sanogo is mijn eerste keuze op de spitspositie.
1equote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef WeHD het volgende:
Op welke plek staat Nederland bij jullie op de ranglijst?
Bij mij stond Nederland in 2023 op de 35e plaats,
Ik werd manager en won het ek in 2024 met hun en Nederland werd 1e,
daarna ging ik weg en nu staan ze weer 2e
Ligt eraan,quote:Op maandag 9 juli 2012 20:54 schreef ZeeOtter het volgende:
Hoeveel seizoenen zal het ongeveer duren voordat een club als Fc Eindhoven een redelijke club is in de Eredivisie?
Hangt ervan af of je zelf managed of niet voornamelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 20:54 schreef ZeeOtter het volgende:
Hoeveel seizoenen zal het ongeveer duren voordat een club als Fc Eindhoven een redelijke club is in de Eredivisie?
Welk jaar?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef PirE het volgende:
Net met 5-1 verloren van Japan (met Nederland)![]()
, wat een waardeloze selectie
2017.quote:
Speel je ook nog met een club?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef PirE het volgende:
[..]
2017.
edit: Gloeiende, gloeiende, mijn beste middenvelder ligt er ook weer 2 maanden uit. Is net terug van een blessure van 8 maanden dus die kan ik wel afschrijven (behoorlijk drop in attributes)
Ja,quote:
Nou, het is wel goed gedaanhoorquote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een armoedige penaltyserie. Met veel geluk de finale gehaald en om zo te verliezen, dat doet wel pijn
Op dit moment Genoa.quote:
Hopen dat ik als verliezend finalist ook Europa in kan, want ik zit niet meer in de FA Cup en degradatie is dichterbij dan Europees voetbalquote:
Ik ga meestal Vol op de aanval of alleen aanvalquote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef ZeeOtter het volgende:
Is het niet voornamelijk op de counter spelen?
Als je dichterbij de degratie bent zich ik zelf geen Europees voetbl xd.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:14 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Hopen dat ik als verliezend finalist ook Europa in kan, want ik zit niet meer in de FA Cup en degradatie is dichterbij dan Europees voetbal
Eruit tegen Spurs toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwartfinale CL eruit, Nederlandse treble gewonnen.
Mooiii!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Fruitschaal al met 2-1 binnengeharkt
Doldwaze FM dagenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef Zenit- het volgende:
Aardig druk hier.
Ondertussen met Lorient na 20 duels op een geweldige 3e plek, op 5 punten achterstand op nr. 1 OL en 1 punt achter op 2 Valenciennes. Lorient gaat Europa in! Hoop ik.
Nice!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Zenit- het volgende:
Kan volgend seizoen misschien de stap naar Atlético Madrid maken!
Barcelona had nog veel kansenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:18 schreef VelitoX het volgende:
In navolging van de wedstrijd uit tegen Arsenal..... de volgende cl wedstrijd, ook uit....
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat de thuiswedstrijd net als vorige ronde erg goed, en ga ik door naar de halve finale ^^ haha.
Net als Arsenal in de uitwedstrijdquote:
Lukt je vast welquote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Zenit- het volgende:
Ik wil met Lorient het liefst in de top 3 eindigen, om CL-voetbal te verzekeren. Plaats 1 & 2 is groepsfase, en plaats 3 is 4e voorronde. Sta nu op de 4e plek, ofwel EL.
Huppaaa de thuiswedstrijd met 2-0 gewonnenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:18 schreef VelitoX het volgende:
In navolging van de wedstrijd uit tegen Arsenal..... de volgende cl wedstrijd, ook uit....
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat de thuiswedstrijd net als vorige ronde erg goed, en ga ik door naar de halve finale ^^ haha.
En dan ergens in je 5e seizoen tegen een game-breaking bug aanlopenquote:
Ik koop hem altijd gelijk,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:53 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
En dan ergens in je 5e seizoen tegen een game-breaking bug aanlopen. Ik koop hem meestal zodra de officiële january patch/dataupdate uitkomt.
Ik zou willen weten wat van Bommel doet,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:34 schreef dion_v_k het volgende:
Wil iemand toevallig nog weten hoe de stats van bepaalde spelers zijn in het jaar 2021?
Bij mij is hij trainer eerste elftal van Recreativo (Spanje).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:35 schreef WeHD het volgende:
[..]
Ik zou willen weten wat van Bommel doet,
hij is aan het managen bij mij.
Trouwens wie zijn bij jou de top spelers van de wereld?
Leuk,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij is hij trainer eerste elftal van Recreativo (Spanje).
Top spelers komen eraan
Bij mij is Sneijder jeugdtrainer bij Vitesse, zie ik nu pas! Met erg goede stats.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:40 schreef WeHD het volgende:
[..]
Leuk,
Bij mij is hij manager en is hij best wel goed,
Sneijder is bij mij assisstent-manager van Dortmund. ( Had ik zelf ooit gedaan)
Doet hij het goed bij jou?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:43 schreef Donnis het volgende:
Van Bommel hier assistent manager bij Fortuna (waar ik trainer ben)
Mijn Felipe is niet zo goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:47 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn topspits, zelf gescout bij Internacional toen hij 15 was![]()
Nu al 2x achter elkaar Wereldspeler van het Jaar geworden, vorig jaar in 47 wedstrijden 69 doelpunten.
[ afbeelding ]
De 2 sterkhouders van Barcelona:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:35 schreef WeHD het volgende:
[..]
Ik zou willen weten wat van Bommel doet,
hij is aan het managen bij mij.
Trouwens wie zijn bij jou de top spelers van de wereld?
Goeie spelersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De 2 sterkhouders van Barcelona:
[ afbeelding ]
En uit de jeugd van FC Eindhoven..
[ afbeelding ]
Echt kut dat ik hem destijds heb laten lopen![]()
![]()
Mijn centrale verdediger:quote:
Super groot inderdaad,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijn centrale verdediger:
[ afbeelding ]
En uit de jeugd van Bayern:
[ afbeelding ]
Ik twijfel om hem te kopen, voor op de flanken (lengte 2 meter 4!)
Hij gaat me 41 miljoen kosten. Aangezien Hazard binnenkort 30 wordt heb ik een opvolger nodig..
Ronaldo is bij mij helemaal gestoptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:20 schreef dion_v_k het volgende:
Vreemd, ik zie nu dat Cristiano Ronaldo (34) zijn interlandcarriere bij Portugal heeft beeindigd toen hij 29 was in 2015
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:56 schreef GGMM het volgende:
Heeft Ebecilio in FM veel doorgroeimogelijkheden?
Nice,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef dion_v_k het volgende:
Over 4 maanden opent Ajax het nieuwe stadion met maarliefst 77.000 zitplaatsen!![]()
Momenteel heeft PSV het grootste stadion met 56.000 zitplaatsen.
Nice!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Met ARC is totale dominantie aangebroken trouwens. Voor het zevende jaar op rij kampioen aan het worden, PSV blijft als enige een beetje in het spoor met 14 punten achter, in de CL league met een doelsaldo van 24-2 en 18 punten poule winnaar geworden en in de beker zelfs met een B elftal een 11-0 overwinning op Feyenoord geboekt..
Heb voor 50 miljoen aan jeugdspelers gekocht die over een paar jaar absolute toppers zullen worden terwijl mijn huidige A en B selectie voor een paar honderd miljoen zullen worden verkocht is mijn verwachting.
Jeugdcomplex en opleiding zijn bijna beter dan die van Ajax, en het stadion is met 40.000 zitplaatsen nog niet het grootst, maar dat gaat ongetwijfeld komen.
Oke dan zie ik het danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zal vanavond wel ff wat screenies posten
Een nieuw stadion, "*mijn achternaam* Veste"quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:22 schreef WeHD het volgende:
[..]
Nice,
Hele nieuwe stadion of uitbreiding van Arena?
Klinkt als een toffe game.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Met ARC is totale dominantie aangebroken trouwens. Voor het zevende jaar op rij kampioen aan het worden, PSV blijft als enige een beetje in het spoor met 14 punten achter, in de CL league met een doelsaldo van 24-2 en 18 punten poule winnaar geworden en in de beker zelfs met een B elftal een 11-0 overwinning op Feyenoord geboekt..
Heb voor 50 miljoen aan jeugdspelers gekocht die over een paar jaar absolute toppers zullen worden terwijl mijn huidige A en B selectie voor een paar honderd miljoen zullen worden verkocht is mijn verwachting.
Jeugdcomplex en opleiding zijn bijna beter dan die van Ajax, en het stadion is met 40.000 zitplaatsen nog niet het grootst, maar dat gaat ongetwijfeld komen.
En wat is de return geworden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef dion_v_k het volgende:
Je wint vol overtuiging de CL 2x op rij, je zit in een winning streak van Augustus tot half Februari en dan moet je naar Man Utd om vervolgens (volledig terecht) een pak slaag te incasseren van 3-0![]()
Dit zie ik in de return niet meer goedkomen, hoe goed mijn team ook is
zo snel ben ik niet, ik sta nu thuis tegen PSV achter met 1-0quote:
Jammer maar volgend jaar dan maar weerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
zo snel ben ik niet, ik sta nu thuis tegen PSV achter met 1-0
Alsnog 4-1 gewonnenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
zo snel ben ik niet, ik sta nu thuis tegen PSV achter met 1-0
volle snelheid.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:26 schreef ZeeOtter het volgende:
Op welke snelheid spelen jullie eigenlijk een wedstrijd?
Precies in het midden. Anders is het niet te volgen en is er naar mijn mening niks aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:26 schreef ZeeOtter het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:50 schreef alf89 het volgende:
[..]
Precies in het midden. Anders is het niet te volgen en is er naar mijn mening niks aan.
Text onlyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:26 schreef ZeeOtter het volgende:
Het is een prima functionele weergave. Het is ook stukken realistischer dan elke andere voetbalmanager..... (en begin niet over fifa qua graphics aub).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:32 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
In ieder geval zolang 3D rukt blijft en totaal niet realistisch is.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het is een prima functionele weergave. Het is ook stukken realistischer dan elke andere voetbalmanager..... (en begin niet over fifa qua graphics aub).
Ajax is dramatisch, eindigt nooit hoger dan een 5e plek. Staan in de huidige game zelfs 10e...verslijten een rits aan trainers en middelmatige spelersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Klinkt als een toffe game.
Hoe doet Ajax het in jouw spel? En wat voor satellietclubs heb je met ARC?
Een paar jaar geleden promoveerde Almere City ook in mijn game, maar het samenwerkingsverband is er nog steeds hoor.. Ze staan nu na een paar jaar Eredivisie 5equote:Op woensdag 11 juli 2012 08:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ajax is dramatisch, eindigt nooit hoger dan een 5e plek. Staan in de huidige game zelfs 10e...verslijten een rits aan trainers en middelmatige spelersze benaderen mij niet eens meer voor de trainerspositie
misschien binnenkort maar eens overstappen.
Ik heb eigenlijk elk jaar een nieuwe satellietclub, ik kies altijd een Juup club als satelliet club waar mijn 18/19 jarige talentjes (degene die geen topniveau kunnen halen zeg maar) kan stallen. De toptalenten gebruik ik als bankzitters bij het eerste. Het nadeel echter is dat ik altijd een stuk of 6,7 spelers naar zo`n satelliet club stuur die dan vervolgens fluitend kampioen wordt in de Jupiler League, waarna het samenwerkingsverband wordt verbroken en ik weer opnieuw een satelliet club kan kiezen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:55 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Zolang ik dit soort dingen zie hoeft het voor mij allemaal niet zo. Text only 4tw
Net de return gespeeld, 3-1 gewonnen dus uitgeschakeldquote:
Mooi seizoen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:29 schreef Winski05 het volgende:
Seizoen 2013/2014 met Sevilla is ten einde.
Wat een seizoen!!
Nét geen kampioen geworden, zowel Real Madrid als Sevilla hadden 83 punten, maar het onderlinge resultaat gaf de doorslag: Real Madrid kampioen van Spanje. Maar hè: met Sevilla 2e geworden, nog voor Barcelona, da's al een hele prestatie!
Winnaar Copa Del Rey, in de finale won ik met 4-0(!) van Barcelona.
En last but not least: winnaar van de Champions League!! Jawel, winnaar van de CL! In de finale speelde ik uitgerekend tegen Real Madrid. In de weg richting de finale schakelde ik overigens Galatasaray, Paris Saint Germain en Olympique Lyon uit. En in de finale was Real Madrid simpelweg kansloos tegen mijn elftal. Sevilla speelde een gewéldige wedstrijd en ik won door 2 goals van Negredo met 2-0 van Real Madrid. Wat een heerlijk gevoel! Het is echt al heel wat jaren geleden dat ik de Champions League heb gewonnen! Ik speel eigenlijk altijd met kleine teams en de CL bereiken is dan vaak al een hele prestatie. Maar 'm nu ook eens winnen: ja, dat is toch wel heel erg leuk
Dan rest me nu nog maar één ding, en dat is kampioen worden met Sevilla. Dus daar ga ik volgend jaar voor!
Alvaro Negredo is trouwens echt een meesterlijke spits. Hij heeft er dit seizoen 78 gemaakt in 53 wedstrijden, waarvan 52 goals in de Spaanse competitie. Ik heb zelden zo'n veel scorende spits meegemaakt! Wat een held
Meestal zou dat wel kunnen,quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:35 schreef ZeeOtter het volgende:
Waarom kan ik geen spelers buiten de Eu aantrekken met fc Eindhoven?
Zal ik even snel doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:48 schreef ZeeOtter het volgende:
Fc Eindhoven are not allowed to sign non-eu players, ik zie nu dat ik het bij mijn board kan aanvragen.
GenieScout.. cheeeaaaatquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef Eagle_99 het volgende:
Na een lange tijd weer eens begonnen.
Seizoen 2013-2014 met Athletic Bilbao, Barça en Real zijn niet meer in te halen na 30 weken.
Ik heb eigenlijk ook geen zin om in de top 4 te eindigen, want heb liever EL, CL bakken we na de groepsrondes niets van(eerst vernederd door Manchester United, daarna Manchester City)
Ik ben ook Turkse bondscoach geworden nadat Turkije zich niet wist te kwalificeren voor de WK '14
Via genie scout mooie Turkse talenten gevonden, waarvan één een absolute topspeler gaat worden(potentieel van 198) Hij had een dubbele nationaliteit(Duitser) dus meteen laten debuteren als 16 jarige om hem niet kwijt te raken
Ik wist tot een paar weken geleden niet eens wat het was, tot ik het hier ergens las.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Hartstikke handig hoor, ik gebruik het ook af en toe.
Ik gebruik dat om staf te zoeken, urenlang attributen van staf invoeren in formules om te zien welke 5 sterren halen is niet echt mijn ding.quote:
Inderdaad niet slechtquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:13 schreef Zenit- het volgende:
Deze spits is heb ik zonder GenieScout gevonden.
[ afbeelding ]
3,5 ster. Not bad.
Een 2 wauw,quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Z'n kracht is eigenlijk om te huilen voor een speler van 1,80.
Dat is inderdaad kutquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef dion_v_k het volgende:
Zo irritant als iedereen van 30 meter schiet en je tegenstander door 1 kans op voorsprong komt
Ow op club niveau heb ik er niets aan hoor(in mijn geval), ik kan toch alleen maar Baskische spelers contracteren. Maar voor landenteams is het wel nuttig, veel spelers zou ik normaal wel kunnen vinden maar hun potentie weten is beter, zo weet ik in iedergeval wie ik beter kan kiezen voor mijn selectie.quote:
Met welk team?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Toilutpaper het volgende:
2-0 verliezen van RKC, uit. Frustrerend zo vroeg in het seizoen.
Inderdaad,quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
1e. Had 3 punten voorsprong, die zijn nu weg. Gelukkig nog vroeg in het seizoen.
Welke transfers heb je gedaan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef koenie95 het volgende:
Ik ga maar is helemaal opnieuw beginnen, zit nu in oktober 2013 met Ajax en heb het spel nu wel een beetje onder de knie. Wel 2x kampioen en 1x de beker gewonnen maar verder niet echt een bijzondere prestatie afgeleverd en een aantal slechte transfers gedaan.
Alderweireld en Vertonghen voor veels te weinig verkocht en geen goede back-ups gekocht voor andere spelers die vertrokken waren.quote:
In 2015 heb ik Vertonghen aan Chelsea verkocht voor 26 miljoenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Alderweireld en Vertonghen voor veels te weinig verkocht en geen goede back-ups gekocht voor andere spelers die vertrokken waren.
Maar dit is pas de eerste keer dat ik FM speel dus moest het spel even onder de knie krijgen.
Tjaa, had ik eerst ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Alderweireld en Vertonghen voor veels te weinig verkocht en geen goede back-ups gekocht voor andere spelers die vertrokken waren.
Maar dit is pas de eerste keer dat ik FM speel dus moest het spel even onder de knie krijgen.
Doet hij het goed daar?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In 2015 heb ik Vertonghen aan Chelsea verkocht voor 26 miljoen
Ik voor 6,25 miljoen ook aan Chelsea omdat hij zo graag weg wildequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In 2015 heb ik Vertonghen aan Chelsea verkocht voor 26 miljoen
Ik verkoop hem altijd voor een hogere prijs dan de transferswaarde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik voor 6,25 miljoen ook aan Chelsea omdat hij zo graag weg wilde
Niet echt, hij is 33 nu...quote:
Bij mij was hij ook toe aan een nieuwe uitdaging, maar had wel net zijn contract verlengdquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik voor 6,25 miljoen ook aan Chelsea omdat hij zo graag weg wilde
Achja, hopen dat hij het deze carriere wat langer volhoudt en voor meer weg gaatquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij was hij ook toe aan een nieuwe uitdaging, maar had wel net zijn contract verlengd
Hij doet het nu inderdaad slechter.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Niet echt, hij is 33 nu...
[ afbeelding ]
Begint een beetje saai te worden, maak de kwalificatie reeks af en neem dan ontslag denk ik.quote:
En nog een kampioenschap gewonnen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Begint een beetje saai te worden, maak de kwalificatie reeks af en neem dan ontslag denk ik.
Nu 8 wedstrijden gespeeld en 6 gewonnen - 2 gelijk.
Nope, is nog niet begonnen, alleen kwalificatie wedstrijden en vriendschappelijkquote:
Oke,quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nope, is nog niet begonnen, alleen kwalificatie wedstrijden en vriendschappelijk
Misschien is hij onmisbaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:58 schreef koenie95 het volgende:
Hoeveel hebben de mensen hier voor Bony betaald?
Ik heb nu 7 mln geboden maar vitesse wilt niet eens onderhandelen....
Gelijk in het eerste seizoen kopen, kost hij maar 2,9 miljoen. Ontsnappingsclausule!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:58 schreef koenie95 het volgende:
Hoeveel hebben de mensen hier voor Bony betaald?
Ik heb nu 7 mln geboden maar vitesse wilt niet eens onderhandelen....
Even proberenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:03 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Gelijk in het eerste seizoen kopen, kost hij maar 2,9 miljoen. Ontsnappingsclausule!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |