Barcelona had nog veel kansenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:18 schreef VelitoX het volgende:
In navolging van de wedstrijd uit tegen Arsenal..... de volgende cl wedstrijd, ook uit....
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat de thuiswedstrijd net als vorige ronde erg goed, en ga ik door naar de halve finale ^^ haha.
Net als Arsenal in de uitwedstrijdquote:
Lukt je vast welquote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Zenit- het volgende:
Ik wil met Lorient het liefst in de top 3 eindigen, om CL-voetbal te verzekeren. Plaats 1 & 2 is groepsfase, en plaats 3 is 4e voorronde. Sta nu op de 4e plek, ofwel EL.
Huppaaa de thuiswedstrijd met 2-0 gewonnenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:18 schreef VelitoX het volgende:
In navolging van de wedstrijd uit tegen Arsenal..... de volgende cl wedstrijd, ook uit....
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat de thuiswedstrijd net als vorige ronde erg goed, en ga ik door naar de halve finale ^^ haha.
En dan ergens in je 5e seizoen tegen een game-breaking bug aanlopenquote:
Ik koop hem altijd gelijk,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:53 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
En dan ergens in je 5e seizoen tegen een game-breaking bug aanlopen. Ik koop hem meestal zodra de officiële january patch/dataupdate uitkomt.
Ik zou willen weten wat van Bommel doet,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:34 schreef dion_v_k het volgende:
Wil iemand toevallig nog weten hoe de stats van bepaalde spelers zijn in het jaar 2021?
Bij mij is hij trainer eerste elftal van Recreativo (Spanje).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:35 schreef WeHD het volgende:
[..]
Ik zou willen weten wat van Bommel doet,
hij is aan het managen bij mij.
Trouwens wie zijn bij jou de top spelers van de wereld?
Leuk,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij is hij trainer eerste elftal van Recreativo (Spanje).
Top spelers komen eraan
Bij mij is Sneijder jeugdtrainer bij Vitesse, zie ik nu pas! Met erg goede stats.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:40 schreef WeHD het volgende:
[..]
Leuk,
Bij mij is hij manager en is hij best wel goed,
Sneijder is bij mij assisstent-manager van Dortmund. ( Had ik zelf ooit gedaan)
Doet hij het goed bij jou?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:43 schreef Donnis het volgende:
Van Bommel hier assistent manager bij Fortuna (waar ik trainer ben)
Mijn Felipe is niet zo goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:47 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn topspits, zelf gescout bij Internacional toen hij 15 was![]()
Nu al 2x achter elkaar Wereldspeler van het Jaar geworden, vorig jaar in 47 wedstrijden 69 doelpunten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |