Nou, het is wel goed gedaanhoorquote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een armoedige penaltyserie. Met veel geluk de finale gehaald en om zo te verliezen, dat doet wel pijn
Op dit moment Genoa.quote:
Hopen dat ik als verliezend finalist ook Europa in kan, want ik zit niet meer in de FA Cup en degradatie is dichterbij dan Europees voetbalquote:
Ik ga meestal Vol op de aanval of alleen aanvalquote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef ZeeOtter het volgende:
Is het niet voornamelijk op de counter spelen?
Als je dichterbij de degratie bent zich ik zelf geen Europees voetbl xd.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:14 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Hopen dat ik als verliezend finalist ook Europa in kan, want ik zit niet meer in de FA Cup en degradatie is dichterbij dan Europees voetbal
Eruit tegen Spurs toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwartfinale CL eruit, Nederlandse treble gewonnen.
Mooiii!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Fruitschaal al met 2-1 binnengeharkt
Doldwaze FM dagenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef Zenit- het volgende:
Aardig druk hier.
Ondertussen met Lorient na 20 duels op een geweldige 3e plek, op 5 punten achterstand op nr. 1 OL en 1 punt achter op 2 Valenciennes. Lorient gaat Europa in! Hoop ik.
Nice!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Zenit- het volgende:
Kan volgend seizoen misschien de stap naar Atlético Madrid maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |