Ik bekijk de hoogtepunten bij een wedstrijd.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef WeHD het volgende:
Grr.
Je zal deze tactiek eens moeten proberen:
http://www.mediafire.com/?kd97dmb6khd647b
Trouwens,
Bij een wedstrijd doen jullie alleen commentaar of op vakantie?
+
Hoelang doen jullie over een seizoen?
alleen commentaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef WeHD het volgende:
Grr.
Je zal deze tactiek eens moeten proberen:
http://www.mediafire.com/?kd97dmb6khd647b
Trouwens,
Bij een wedstrijd doen jullie alleen commentaar of op vakantie?
+
Hoelang doen jullie over een seizoen?
Jonkerquote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef dion_v_k het volgende:
Kijk die bazen in mijn staf![]()
[ afbeelding ]
Op Koevermans na danWel geweldige stats
![]()
Shhhhquote:
Onzin.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:02 schreef WeHD het volgende:
Een vriend van me beweert dat als je een tactiek gebruikt die super is, en als je dan de wedstrijd aan de assistent over laat dat je een betere score krijgt, dan als je zelf de wedstrijd bijwoont.
Dit. Ik laat alleen de eerste 2 rondes van de KNVB Beker aan mijn assistent over (+oefenpotjes)quote:Op maandag 9 juli 2012 16:39 schreef alf89 het volgende:
[..]
Onzin.
Bovendien doet mijn assistent het altijd slechter dan ikzelf, omdat ik door de loop der jaren het spelletje echt ben gaan zien en weet wat ik moet doen als er iets fout gaat.
Ligt aan de assistent, Tactisch vermogen etc.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:39 schreef alf89 het volgende:
[..]
Onzin.
Bovendien doet mijn assistent het altijd slechter dan ikzelf, omdat ik door de loop der jaren het spelletje echt ben gaan zien en weet wat ik moet doen als er iets fout gaat.
ik ben er nog. ben nu NEC - AJA aan het spelen, zo eerste wedstrijd van tweeluik met Schalkequote:Op maandag 9 juli 2012 18:06 schreef dion_v_k het volgende:
zo, en toen was het stil in dit topic... hallooooooo... oooooo.. oooo ... oo *echo*
Wat is de stand?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ben er nog. ben nu NEC - AJA aan het spelen, zo eerste wedstrijd van tweeluik met Schalke
Speel oefen wedstrijden & Koop wat spelersquote:Op maandag 9 juli 2012 18:16 schreef ZeeOtter het volgende:
Ik wil met een Fc Eindhoven beginnen, heeft iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |