De 2 sterkhouders van Barcelona:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:35 schreef WeHD het volgende:
[..]
Ik zou willen weten wat van Bommel doet,
hij is aan het managen bij mij.
Trouwens wie zijn bij jou de top spelers van de wereld?
Goeie spelersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De 2 sterkhouders van Barcelona:
[ afbeelding ]
En uit de jeugd van FC Eindhoven..
[ afbeelding ]
Echt kut dat ik hem destijds heb laten lopen![]()
![]()
Mijn centrale verdediger:quote:
Super groot inderdaad,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijn centrale verdediger:
[ afbeelding ]
En uit de jeugd van Bayern:
[ afbeelding ]
Ik twijfel om hem te kopen, voor op de flanken (lengte 2 meter 4!)
Hij gaat me 41 miljoen kosten. Aangezien Hazard binnenkort 30 wordt heb ik een opvolger nodig..
Ronaldo is bij mij helemaal gestoptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:20 schreef dion_v_k het volgende:
Vreemd, ik zie nu dat Cristiano Ronaldo (34) zijn interlandcarriere bij Portugal heeft beeindigd toen hij 29 was in 2015
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:56 schreef GGMM het volgende:
Heeft Ebecilio in FM veel doorgroeimogelijkheden?
Nice,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef dion_v_k het volgende:
Over 4 maanden opent Ajax het nieuwe stadion met maarliefst 77.000 zitplaatsen!![]()
Momenteel heeft PSV het grootste stadion met 56.000 zitplaatsen.
Nice!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Met ARC is totale dominantie aangebroken trouwens. Voor het zevende jaar op rij kampioen aan het worden, PSV blijft als enige een beetje in het spoor met 14 punten achter, in de CL league met een doelsaldo van 24-2 en 18 punten poule winnaar geworden en in de beker zelfs met een B elftal een 11-0 overwinning op Feyenoord geboekt..
Heb voor 50 miljoen aan jeugdspelers gekocht die over een paar jaar absolute toppers zullen worden terwijl mijn huidige A en B selectie voor een paar honderd miljoen zullen worden verkocht is mijn verwachting.
Jeugdcomplex en opleiding zijn bijna beter dan die van Ajax, en het stadion is met 40.000 zitplaatsen nog niet het grootst, maar dat gaat ongetwijfeld komen.
Oke dan zie ik het danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zal vanavond wel ff wat screenies posten
Een nieuw stadion, "*mijn achternaam* Veste"quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:22 schreef WeHD het volgende:
[..]
Nice,
Hele nieuwe stadion of uitbreiding van Arena?
Klinkt als een toffe game.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Met ARC is totale dominantie aangebroken trouwens. Voor het zevende jaar op rij kampioen aan het worden, PSV blijft als enige een beetje in het spoor met 14 punten achter, in de CL league met een doelsaldo van 24-2 en 18 punten poule winnaar geworden en in de beker zelfs met een B elftal een 11-0 overwinning op Feyenoord geboekt..
Heb voor 50 miljoen aan jeugdspelers gekocht die over een paar jaar absolute toppers zullen worden terwijl mijn huidige A en B selectie voor een paar honderd miljoen zullen worden verkocht is mijn verwachting.
Jeugdcomplex en opleiding zijn bijna beter dan die van Ajax, en het stadion is met 40.000 zitplaatsen nog niet het grootst, maar dat gaat ongetwijfeld komen.
En wat is de return geworden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef dion_v_k het volgende:
Je wint vol overtuiging de CL 2x op rij, je zit in een winning streak van Augustus tot half Februari en dan moet je naar Man Utd om vervolgens (volledig terecht) een pak slaag te incasseren van 3-0![]()
Dit zie ik in de return niet meer goedkomen, hoe goed mijn team ook is
zo snel ben ik niet, ik sta nu thuis tegen PSV achter met 1-0quote:
Jammer maar volgend jaar dan maar weerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
zo snel ben ik niet, ik sta nu thuis tegen PSV achter met 1-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |