Wtf? Ik heb je net nog een DM met daarin een foto van Stijn gestuurd?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel leuk oude DM's lezen. Toen deden sommige nog aardig en nu doen ze dom tegen mij
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf? Ik heb je net nog een DM met daarin een foto van Stijn gestuurd?
Even doorgestuurd naar Yvonne.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
Lol hele DM gesprekken met DV over eindexamens. Like wtf. Wel tof dat ik haar account mocht lenen
Ga jij nu ook al jankenquote:
Ik ben niet zo goed in het navertellen van moppen, maar LR zag iemand in de stad lopen, en die vroeg aan iemand anders, die naast hem liep (niet naast LR maar naast die persoon die de vraag stelde) of hij in het midden mocht lopen!quote:
Was iets met examens... een website waarmee je kon leren. Mijn school was niet ingeschreven dus mocht haar eindexamens account gebruiken om te leren.quote:
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was iets met examens... een website waarmee je kon leren. Mijn school was niet ingeschreven dus mocht haar eindexamens account gebruiken om te leren.
Ik leg ook alles verkankert uit
Nog steeds snap ik het niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was iets met examens... een website waarmee je kon leren. Mijn school was niet ingeschreven dus mocht haar eindexamens account gebruiken om te leren.
Ik leg ook alles verkankert uit
Korfbalbekers?quote:
Ik gebruik die rechten niet, voor je het weet opent hij in drievoud een topic om me terug te pakken.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen rechten om TT's aan te passen zeg.
Niet die ene die jij gewonnen hebt hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |